peppu on pop!:)

tytsi..

hejj...elikkäs mua haukutaan koko ajan mun perseen takii..varsinkii 2 tyyppi huutelee mulle kaikkee "big ass..."...ym!et onko ns. isosta perseestä mitään haittaa??vai oisko semmonen lautaperse sexympi?? (tää kysymys on sit vaa pojille...) asiallisii vastauksii!!kiitos..

13

2034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ihan ku sä et tietäis että ei se lauta perse oo "sexympi".. rasittavaa tollanen itsestään selvyys kysymys.

voi olla muitakin kuin iso perse ja lauta perse..suurin osa pitää varmasti seksikäämpinä upean lantion omaavia peppuja, pieniä ja pyöreitä(normaalin kokoisia)..

syö vähemmän niin ehkä se persekkin siitä pienenee haukkujen myötä.. tsemii!

• K-Liikaa

Voin sanoo et pyöreys on sexympi ku lauta on jostai mistä pitää kii =). Joten älä ole huolissas. Ja ne 2's on joko kateellisii/ihastuneit hehe

• miska

Onhan se nyt niin, että kaikissa kehoissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Laihaa peppua on vaikea puristella, kankkuluut saattavat tuntua ilkeästi. Lihaisampi takamus on perinteisesti naisellisempi, mother earth osastoa, mutta ei kerro fyysisestä kuntoisuudesta.

• onko sexy

iso perse voi olla seksikäs mutta näkemättä on vaikea sanoa

vyötärön pitää kuitenkin olla ohut ja perse ei saa olla liian leveä eikä litteä

pyöreä ja kiinteä on paras perse naisella

• xxxxxxxx

taas kuulee tästä, eikö ole parempi lihava perse kuin lauta..törkeää rueta vertaamaan perseitä. olkoon millanen hyvänsä, ei perse ole ainut asia naisessa tai miehessäkään.. aika pinnallinen tyyppi pitää olla jos persettä vain kattoo.. ja säälittävää että tollasia täällä kyselet.
      mut hyvää talven jatkoa!

• nii että

jos pitäis valita, mut ei se lautakaan hyvä ole.

paras perse on sellainen et leveä, mut ei liian leveä lantio, eli siis hyvä lantionkaari, ei riipu, eikä ole liian lihaisa.

• Anonyymi

Ei nyt ihan 'Kim Kardashianin' mallinen mutta jotain sinne päin.

• apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mitäs jos nauraisit niille tyypeille päin naamaa ja sanoiset niitten kullin olvan sun pikkurillinpitusia..ELÄ OMAA ELÄMÄÄS ITTENÄS EI MUITTEN VAIKUTUKSEN ALAISENA

• Angel

Se riippuu minkä ikänen oot. Jos oot 7 lk, niin sitten jätkät ei uskalla olla omia iteensä. Koska jos suurin osa tykkää pienistä perseistä, niin ne loputki tykkää. Ne ei uskalla pitää puoliaan, ettei maine menis tms. Eli älä välitä :)
      Sama juttu on mulla ;) Mutta en välitä, haukun vaan takas.

• Nimetön

Iso peppu on oikeasti ihaninta mikä sinulla ja kaikilla muillakin tytöillä voi olla! Se tulee vasta nyt muotiin Suomeekin. Amerikassahan se on tullut jo vuosi sitten :o Ole ylpee ja kiusaa niitä poikia tiukilla housuilla ;) Tai minua ainakin kiinnostaa! Mailaa jos haluat: [email protected]

• Anonyymi

Miksi ihmeessä naiset laihduttavat. Iso on ihana.

• Anonyymi

Tyttöystävällä ihanan pyöreä, kiva kun hän kontillaan niin pistän molempiin..

• Anonyymi

Isot peput ovat kauniita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2063
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1876
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1524
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1192
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      82
      1148
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1066
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1013
    Aihe