Oon netistä koittanu löytää mut en saa pähkäiltyä sellasta suoraa vastausta, eli siis mitä suunnilleen pitäs saaha kirjotuksista että pääsis yhteisvalinnalla sisään? Näin suunnilleen.
Riittääkö M:n rivi vai tarviiko enemmänki niitä älliä ja ämmiä? Onko se niin yksinkertasesti vaan että jos esim. pisterajat ois vaikka sen yhteispistevalinnalla 50 ja sais kirjotuksista vaikkapa 25 pistettä nii sitte tarvis pääsykokeessa sen 25 pojoa vielä? :DDD en vaan löydä vastausta tähän hätään.
yhteispistevalinnalla sisään
5
280
Vastaukset
- Kylteriiii
"Onko se niin yksinkertasesti vaan että jos esim. pisterajat ois vaikka sen yhteispistevalinnalla 50 ja sais kirjotuksista vaikkapa 25 pistettä nii sitte tarvis pääsykokeessa sen 25 pojoa vielä? :DDD"
Juu, on juuri noin yksinkertaista. Paitsi että pääsykokeesta ei tarvitse saada edes sitä 25 pistettä, ellei kyseessä oo sun neljäs hakukohde. Ekaan hakukohteeseen kun saa 3p ensisijasuuksia, tokaan 2p ja kolmanteen 1p.
Mä pääsin Aaltoon yhteispistekiintiössä ja mun yo-rivi on EEEEM. - Nsndkndlndkn
Nykyään ei saa ensisijaisuuspisteitä
- Kylläsaa
Kyllä saa!
"Yhteispiste-, koepiste- ja haastatteluvalinnassa hakijalle annetaan hänen ensisijaiseksi asettamansa hakukohteen valinnassa kolme lisäpistettä, toiseksi asettamansa hakukohteen valinnassa kaksi lisäpistettä ja kolmanneksi asettamansa hakukohteen valinnassa yksi lisäpiste. Nämä ensisijaisuuspisteet lasketaan yhteispiste-, koepiste- ja haastatteluvalintapisteisiin."
Näin lukee ihan kauppatieteet.fi -sivustolla :)
- yksonkertaista
Noin yksinkertaista se on. Sitä vain ei koskaan etukäteen tiedä, mihin pisteraja kunakin vuonna asettuu.
Pääsykoe on joka tapauksessa hemmetin tärkeä. - Mursaattori
Ensisijaisuuspisteitä ei saa jos on vastaanottanut aikaisemmin jonkin toisen opiskelupaikan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807