Tiiättekö järjestetäänkö suomesa beyblade turnauksii? Oon kovasti ite ettiny mut en oo löytäny mitään. :(
Beyblade
9
691
Vastaukset
- Mariuz
Beyblade on vain anime. En usko että missään järjestetään Beyblade turnauksia. Luulitko tosiaan että olis jotain turnauksia ja superhyrriä o.O
- *Red Angel*
Seinäjoella oli bleidi turnauksi.
siinä oli yli 30 mutta alle 40 osallistujaa...;) - Kroenen
Ihan vaan tiedoksi, Beyblade turnauksia on järjestetty monta ainakin USA:ssa, ja Beyblade.comin sivuilla on videoita Mailmanmestaruus-kisoista. Ja niin, kyllä Seinäjoella joskus sellainen järjestettiin. Itselläni on noita hyrränpahuksia 30 kipaletta, ja yhdestä muokannut lähes voittamattoman.
- hmm..
tarkoitatko niitä korttipeliturnauksia vai et leikitään ihan niillä hyrrillä ?
Noita korttipeliturnauksia järjestettiin ainakin joskus fantasiapelien lohikäärmeen linna- roolipelipaikoissa. tai mikä se nyt olikaan. Kysy Fantasiapeleistä tai jotakin jos korttipelit kiinnostavat. ääh... oon huono puhumaan !- PeGu
seinäjoella kyl on jotain beyblade turnauksii pidetty, en kyl tiiä onko ne kortti vai hyrrä.
www.pitkakiekko.com
sieltä näkee.
- hyrrä
yritän kans ettii mut en oo löytäny
- Bleidaaja
Mä voitin beyblade turnauksen
- pöö
missä kaikkialla suomessa on beyblade turnauksia osallistuisn jos voi
- omnommomom
voiko joku kerto missä turnauksia pidetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902