Oon ens kesänä ajatellu lähteä maltalle, St. Julians, tod. Global Village mut ei vielä varma tosta majotuksesta.. joten, olisko kommentteja koko maltasta? kumpaa suosittelette, isäntäperhettä vai global villagea?
ef:n kautta lähdössä, yksin. Kiinnostunu melkeinpä vain ja ainoastaan auringonotosta ja englannista. Entäs miten nämä 2 1 lomaviikolla varustetut matkat? saako lomaviikon tehdä mitä huvittaa?
saa mailailla: [email protected]
Malta St. Julians kokemukset??
12
2503
Vastaukset
- wakener
Oon ollu Maltalla viime vuonna viikon, ihan vaan lomailemassa, mutta voin sanoa että ainakin aurinkoa ja rantoja riittää!!:) Myös hyviä kauppoja ja paljon muita nuoria (etenkin niitä kielimatkalaisia). Kannattaa mennä!
- maria110
Olen nyt maltalla, olen ollut jo 4kk ja olen viella 2kk. Jos tykkaat juoda niin on oikea paikka!! Global Villagea on lahella koulua jah kaikkia muita baareja, mutta ruoka on hirveaa jah huoneet ei ole mitenkaan parhaat.Jos olet vain kuukauden niin Global Villagea on ihan hyva.Jah saa tehda mita huvittaa melkein kaikki tulee pitamaan hauskaa ei opiskelemaan........ Kesalla on tosi lammin!!
On varmaan kirjotus virheita...... sori- ~nina~
millasiksi kuvailet huonot huoneet global villagessa:)???
aijon olla 3 viikkoa, matka on jo varattu.
oon oikeestaan aika paljon kiinnostunu käymään niil oppitunneil mut ennen kaikkea OTTAMAAN AURINKOA! eli se bilettäminen on ehkä toissijanen asia.. - plölpls
~nina~ kirjoitti:
millasiksi kuvailet huonot huoneet global villagessa:)???
aijon olla 3 viikkoa, matka on jo varattu.
oon oikeestaan aika paljon kiinnostunu käymään niil oppitunneil mut ennen kaikkea OTTAMAAN AURINKOA! eli se bilettäminen on ehkä toissijanen asia..oon kuullu että ne global vilaget on iha pyllyst! siel kuulemma vahitaan tosi tarkkaa ja ei oo hienot huoneet ja ruoka on pahaa joten suosittelen perhettä! paljon rennompaa ja maltalaiset on ystävällisiä ihmisiä! ja vielä jos on täyttänyt jo 16 niin ne pitää sua aikuisena ja saat mennä ja tulla niinkun haluat :)
- täh...
mitä sä tarkotit tolla, "kiinnostunu melkeinpä vain ja ainoastaan auringonotosta ja englannista?" en oikeen tajunnu, mut luuletko et malta on englannissa? se on välimeressä!
- puoli
tarkotin englannin opiskelua...heh..
- Pl@yer
Oikein olet valinnut kohteen! Voin suositella! Mutta niinkuin joku taisikin jo mainita, niin isäntäperhe on huomattavasti global villagea parempi vaihtoehto! GV:ssä vähän turhan tiukka tuo kuri.. toki isäntäperheestäkään ei aina ole tietoa, mutta siinä on edes mahdollisuus saada rento kesäloma... pahimmillaankin isäntäperhe on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin GV.
Vapaa-aikaa kurssilla kyllä riittää, joten turhaan huolehdit siitä. Onnea vaan matkaan!- puoli
mitä tarkotat tiukalla kurilla global villagessa? onks jotain muitakin sääntöjä kuin "kotiintuloajat"?
- ~minä~
puoli kirjoitti:
mitä tarkotat tiukalla kurilla global villagessa? onks jotain muitakin sääntöjä kuin "kotiintuloajat"?
Olen miettinyt kahden viikon kielimatkaa Maltalle ensi kesänä... mutta onko totta että siellä bilettäminen ja juominen on kurssilaisille pääasia?! Haluaisin oppia englantia, ottaa aurinkoa, shoppailla, ja tutustua uusiin ihmisiin :) ! Minulle bilettäiminen ei ole tärkein asia! Kuinka moderni paikka Malta on, isäntäperheet ym? Millaista ajanvietettä siellä voi keksiä? Onko muita lähdossä 20.6 International kurssille?
- puoli
~minä~ kirjoitti:
Olen miettinyt kahden viikon kielimatkaa Maltalle ensi kesänä... mutta onko totta että siellä bilettäminen ja juominen on kurssilaisille pääasia?! Haluaisin oppia englantia, ottaa aurinkoa, shoppailla, ja tutustua uusiin ihmisiin :) ! Minulle bilettäiminen ei ole tärkein asia! Kuinka moderni paikka Malta on, isäntäperheet ym? Millaista ajanvietettä siellä voi keksiä? Onko muita lähdossä 20.6 International kurssille?
Mul on samallaiset ajatukset, englantia, aurinkoa ja kulttuuria, ei väliä josko säännöt olisivat tiukat..
oon 16 v, lähdössä 20.6 international 2 1 kurssille, olis kyllä kiva tutustua, olen lähdössä yksin. - ~minä~
puoli kirjoitti:
Mul on samallaiset ajatukset, englantia, aurinkoa ja kulttuuria, ei väliä josko säännöt olisivat tiukat..
oon 16 v, lähdössä 20.6 international 2 1 kurssille, olis kyllä kiva tutustua, olen lähdössä yksin.olen myös 16- vuotias, ja lähdössä samana päivänä international matkalle..yksin.. en ole vielä päättänyt että otanko pelkän international vai 2 1.. :) [email protected]
- mai
olin viime kesänä international 2 1 kurssilla st.juliansissa..2 1 kurssi oli hyvä valinta,viimeisellä viikolla sai käytännössä tehdä mitä haluaa..mulla oli tosin niin kiva "luokka" koulussa että oisin voinut olla siellä viimesenkin viikon:D
suosittelen isäntäperhettä,tai ainakin mulla kävi siinä hyvä tuuri,perhe asui ihan keskustan lähellä ja siellä asui opiskelijoita monista maista..perhe oli tosi rento ja kotiintuloaikoja ei ollut..pitäkää hauskaa maltalla,se varmasti onnistuu!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802