Helmikuun lopulla Miamiin ?

eitaaskanarialle

Onko helmikuun lopulla hyvät säät Miamissa? kannattaisiko mennä Fort Lauderdaleen vai Miami beachin puolelle? Vasta ajatus vaiheessa, neljä henkeä (kaksi lasta) lähdössä ja hotellit näyttää olevan kovissa hinnoissa, yhtään alle 1000e en löytänyt, rannalla pitäisi olla. Suosituksia hotelleihin ja muuta tietoa otetaan vastaan mielellään.

10

2739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cornerstone

      Olen ollut kaksi kertaa Miami Beachilla ensin helmikuussa,silloin oli aika tuulista,mutta ei kylmää.Toisella kertaa olin maaliskuussa,silloin oli todella hyvä lomailu sää.Sään vaihtelut ovat suurempia kuin Kanarian saarilla.Hotelli oli Riu,espanjalaisen perheen omistuksessa oleva hotelliketju.Minun Miami Beachin matkat olivat Aurinkomatkoilta.Hotellit ovat kalliimpia kuin Kanarian saarilla.

    • lämpökinMukavaa

      Minunkin kokemus on tuo maaliskuu ja jopa huhtikuu, jos mahdollista.
      Helmikuussa voi olla hyvät kelit kyllä. Jaksaa paremmin, kun ei ole aivan niin kuuma.
      Hotellin voi tietenkin varata etukäteen, jos on paikallaan siellä. Jos taas lähtee vuokra-autolla seilailemaan vaikka nähtävyyksiä katsomaan ( krokotiilit, filmistudiot, eläintarhat) niin ottaa jostain vain pariksi päiväksi ja sitten melko halvalla saa, kun vaan etsii paikallisesti hotellin sieltä, missä onkaan.
      Hieno paikka!

    • e3ee3

      Olen ollut Miami Beachilla tammikuussa ja helmikuussa. Ensimmäisellä tammikuun reissulla oli suomalaisittain helle ja meressä tarkeni uida.

      Toisella reissulla joka oli helmikuussa niin päivisin 22-23 ja aamuisin kylmä, taisi mennä jonnekin 12-14 tienoille. Ja meressä ei tehnyt mieli uida, toki rannalla tarkeni makailla.

      On siis ihan vuodesta kiinni millainen sää

    • Hyvintarkenee

      Tammikuussa Miami Beachilla sää oli kuin Suomessa heinäkuussa. Toisaalta Key Westissä, noin 4 tunnin ajomatkan päässä Miamista, sää oli helteistä. Miamissakin ruskettui, muuta Key Westissä oli paettava lämpöä varjoon suojaan. Suomessa samaan aikaan - 20 astetta pakkasta.

    • pocaraton

      No useita kertoja olen ollut Miamissa kuten muuallakin Floridassa helmi-huhtikuun ja ei nyt ikinä hellettä ole ollut helmikuussa.Huhtikuu varminta lämpöä.Auto ihan ehdoton,jos haluaa nähdä muutakin kuin hotellin aulan :)
      Paljon nähtävää,mutta pitkät matkat,joten en lähde koskaan alle 3 viikon matkalle.

    • KeyWestiin

      Miamiassa ei todelakaan hellettä hemikuussa. Aamulla joskus 11 astetta, toisaalta päivällä sitten 20 tai ylikin. Siis normaali Kanarian saarten läpötila. Mutta, jos jaksaa ajella Key Westiin saakka,niin siellä riittää lämpöä, ainakin oman kokemukseni mukaan.

    • Aattelija

      Aika pessimistisiä kirjoituksia sään suhteen. Tietty ne vaihtelevat ja voi olla esim viikon viileämpi jakso, mutta olen ollut kymmenen talvea Miamia pohjoisempana Flordan itärannikolla ja aina on ollut myös lämpimiä päiviä paljonkin. Esim tällä hetkellä on ollut täällä sellaista 25-30 C asteen lämpötiloja, eikä Miamissa ole taatusti kylmempä. Golf-virta lämmittää merivettä ja muutamia tuulisia päiviä lukuunottamatta meressä tulee uitua eikä siellä palele.
      Jos menette Key vestiin, kannattaa yöpyä vähän pohjoisempana hotellissa. Esim Holiday Inn tai Best Western ovat kelvollisia yöpymispaikkoja siis hotelleita.
      Nyt on high season joten hinnat ovat korkeampia yleisesti.

    • HelenO

      Aivan tuurinkauppaa on säät. Itse jos rantalomaa haluaisin, menisin Meksikonlahden puolelle. Meri on rauhallisempi ja muutenkin meininki ainakin meidän perheelle sopivampi. Ei Miami Beachissä/FLL vikaa, mutta tapansa kullakin :)

    • maaritmatkalle1

      Hei!
      Paljonko matkaa Miamin lentokentältä Miami Beachille ja kauanko kestää suurinpiirtein matka autolla?Tietysti ruuhka-ajat ottaen huomioon.
      Lähtöön hetki enään.
      Ennen mennyt Fort Lauderdalen kentälle tai Orlandoon,joten nyt tätä reittiä lähdetään.

    • JoVu

      Kylla taalla on taas niin tietavaa porukkaa :)
      Itse taalla asustan Fort Lauderdalen lahettyvilla ja voin kylla sanoa etta helle paivia on myos tammi helmi ja maaliskuussa. Tanaan nayttaa mittari 80F eli noin 26-27C
      Matkakohteeksi suosittelen Fort Lauderdalen aluetta.
      Auto kannattaa vuokrata jo kentalta jos ei jaa Miamiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe