Kun ryhtyy äitipuoleksi

määräänköminä

niin mitkä velvollisuudet seuraa ja oikeudet? Olisi kiva tietää ennenkuin ryhtyy talon emännäksi, että saako miehen lapsia komentaa ja määrätä ja kuin paljon? Olen siisti ihminen ja haluan että kotimme on tiptop. En voisi asua sotkussa ja sekamelskassa saan päänsäryn ja hermoromahduksen.
Jos teen listanmitä kaikkien on tehtävä niin oikos se hyvä idea, silloin kukaane i voi luistaa vastuusta.

106

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ISÄ1

Sulle on ääliö kirjoitettu romaanin verran että sinulla on kotonasi aikuisten velvollisuudet ja oikeudet.. ...ja mihesi ex:llä ei ole mitään oikeuksia

• opilukemaanjakirjoittama

sää olet kysynyt tätä miljoona kertaa ja aina sulle on jotain vastattu, lue ne edelliset juttusi ja paina ne tyhmään kalloosi TROLLI LÄSSY, vai onko jo dementia iskenyt.

• HulluksiOnMennyt

Avaajan loputon tarve tuottaa tänne näitä roska-avauksia tuntuuu olevan loputon. Kaikki kunnossa?

• LuutnanttiR

Samoin voi kysyä mitkä on isäpuolen oikeudet?

• ISÄ1

Oikeudet tulee vasta velvollisuuksien jälkeen... ...10*velvollisuus vasta sit oikeudet

• jfkjjfla
        ISÄ1 kirjoitti:

Oikeudet tulee vasta velvollisuuksien jälkeen... ...10*velvollisuus vasta sit oikeudet

Äitipuoli voi ottaa oikeudet heti kun saapuu miehen kotiin uudeksi äidiksi. Ei siinä lupia kysellä vaan heti komentamaan ja kasvattamaan. Jos lupia kysyt et saa niitä koskaan.
        Luuta vaan lasten käteen ja siivoomaan.

• ehhehehee
        jfkjjfla kirjoitti:

Äitipuoli voi ottaa oikeudet heti kun saapuu miehen kotiin uudeksi äidiksi. Ei siinä lupia kysellä vaan heti komentamaan ja kasvattamaan. Jos lupia kysyt et saa niitä koskaan.

Ongelma on vain siinä, ettei äitipuolesta tule koskaan äitiä. Et siis saa mitään oikeuksia.

• ISÄ1
        jfkjjfla kirjoitti:

Ei sinä puoliäiti et koskaan ole äiti miehesi ex liiton lapsille vaan oot Lissu ja voit olla se TOINEN aikuinen miehesi kodissa... ...ja parempi että olet väleissä miehesi lasten kanssa sillä jollet ole niin häätö odottaa tulevaisuudessa hidän isän kuoltua !

• ISÄ1
        jfkjjfla kirjoitti:

Ja narsismissasi et ole mikään kasvattaja vaan hullu seinä hullu kako kyvyton henkisesti kasvattamaan ketään milloinkaan... ...ja ihmisten joukossa olet vesikauhuinen rotta !

• Isäksiisänpaikalle
        jfkjjfla kirjoitti:

Kerros mulle miten minä pääsen isäksi muijan lapsille , kakarat hyppii silmille vittuilee ja ajaa minua vaan pois.

• näinsevaan0N

Äitipuolen oikeudet: saa kullia kun lapset ovat pois.

Äitipuolen velvollisuudet: niitä ei ole.

• NäinSeMennee

Isäpuolen oikeudet: saa pimppiä (ehkä) joka toinen viikonloppu (eli kun lapset ovat oikealla isällään)

Isäpuolen velvollisuudet: joutuu kustantamaan oman elämänsä lisäksi akan ja hänen lasten elämän.

• Seonsaletti
        NäinSeMennee kirjoitti:

Isäpuolen oikeudet: saa pimppiä (ehkä) joka toinen viikonloppu (eli kun lapset ovat oikealla isällään)

Isäpuolen velvollisuudet: joutuu kustantamaan oman elämänsä lisäksi akan ja hänen lasten elämän.

Ei saatana ,en kyllä ala kenenkään vosun pentuja elättämään.

• lapsetpassaameitä

Kyllä minä ainakin olen miehen lasten äitipuoli kun vekarat ovat meillä sotkemassa. Komennan ja laadin rangaistuksia huonost käytöksest, piilotan kännyt ja komennan jos ollan kauheita. Mulla on oma oikeus pitää kuria omassa kodissani, ja samalla kasvattaa ongelma lapsia. Siinä on kova työ mutta aikanaan kyllä kumartaa mua.
      Olen kaunis joten sekin edesauttaa ettää voin komentaa ja laatia sääntöjä sekä palveluttaa miehen lapsia kun itse ei aina jaksa tehdäkotitöitä tai hakea kaupasta piimää.

• Isäpuoliluutnantti

Niin minäkin olen eukon kakaroiden isäpuoli komennan ja rankaisen jollei opita olemaan kunnolla, remmi laulaa ja pojille uhkan vedolla kuonoon.
        Olen komea pitkä mies ja sotilasarvoltani luutnantti , joten kuria osaan pitää.

• ISÄ1
        Isäpuoliluutnantti kirjoitti:

Niin minäkin olen eukon kakaroiden isäpuoli komennan ja rankaisen jollei opita olemaan kunnolla, remmi laulaa ja pojille uhkan vedolla kuonoon.
        Olen komea pitkä mies ja sotilasarvoltani luutnantti , joten kuria osaan pitää.

Et oikein luuta antti... ...ja kakat lissu oot

• LuutnanttiR
        ISÄ1 kirjoitti:

Et oikein luuta antti... ...ja kakat lissu oot

Ei kun Lasse.

• äitipuolenansioita

Mää olen saanut miehen kakarat kuriin. Kova työ oli saada ne tajuun että meillä ollaan siivosti ja jäljet siivotaan ja lupa kysytään joka siaan. Nyt ovat normalisoituneet kun olivat tosi ongelmallisia kakaroita. Omani olivat esimerkkinä näille penskoille. Ilman meitä olisivat apukoulussa edelleen.

• Lähihoitajat

Mikä on apukoulu tuleeko sieltä apuhoitajia?

• näilläpääseepitkälle

Säännöt:
      1. ole tiukka äitipuoli
      2. vaadi asiallista käytöstä ja kohteliaisuutta
      3. laadi säännöt kotiinne ja lasten kotiin jotta äitikin osaa toimia oikein
      4. pidä tuonti ja hakuajoista kiinni, sillä teilläkin ona elämä ja omat menot
      5. älä anna lapsille periksi ja näytä kuka määrää
      6. älä alsitu hotellitasoiseen ylläpitoon vaan laita lapset töihin yhteseen hyvään
      7. opasta, neuvo ja käske ja vaadi äitipuolena oikeus
      8. älä kuuntele exiä vaan määräämisoikeus on sinulla
      9. äl kuuntele kiukuttelua vaan pidä pääsi, olet aina oikeassa kuitenkin
      10. muista tarra hyvästä käytäksestä ja sinun kunnioittamisesta

• Niinnäilläkin

1. Ole natsi isäpuoli
        2. Vaadi sotilaallista käytöstä
        3. Myös sama käytös isän luona
        4. Kakarat tulee ite ei niitä haeta
        5. Anna turpiin jollei tottele
        6. Huoneessa tupatarkastus
        7. Sänky hyvin petattu ja vaatteet viikattu
        8. Älä kuuntele niiden isää sinä olet johtaja
        9. Vastaan hangottelusta turpaan
        10. Ruokaa hyvästä käytöksestä

• kakaratpysyneetpoissa

Meillä ovella jo lappu, MEILLÄ MÄÄRÄÄ ÄITIPUOLI. Varokaa vihaista äitipuolta.

• LuutnanttiR

Meillä on lapussa koirani rottweiler Aatu ja minä.

• ISÄ1

Ja meillä kaltaisesi puoliäiti saa turpaan niin kauan kun rakastaa käskyttämistä käskemisen vuoksi ilman tarkoitusta !

• exätkiusaa

Kannattaa ottaa selvää velvollisuuksista, ettei tule yllärinä. Monesti se miehenexä laittaa kapulansa oven vliin ja tulee haukkumaan sua ja sotkemaan kotisi. Laita ovelle lipas johon hän voi laittaa 100 e maksun kun tulee tai edes käy tai soittaa.

• ISÄ1

Ei meillä ex puolisot tule edes pihalle joten ei pelkoa eikä meillä ex puolisolla ole mitään asiaa ei edes lasten ollessa meillä ... ...ei edes perättömillä lastensuojelu ilmoituksilla... lasten valvoja ei edes kertonut ketä tai keitä minun luona oli lasten lisäksi... ...ei kertonut muuta kun kaikki hyvin ja seuraavasta perättömästä ilmoituksesta rikosilmoitus !

• onniontässäjanyt
        ISÄ1 kirjoitti:

Ei meillä ex puolisot tule edes pihalle joten ei pelkoa eikä meillä ex puolisolla ole mitään asiaa ei edes lasten ollessa meillä ... ...ei edes perättömillä lastensuojelu ilmoituksilla... lasten valvoja ei edes kertonut ketä tai keitä minun luona oli lasten lisäksi... ...ei kertonut muuta kun kaikki hyvin ja seuraavasta perättömästä ilmoituksesta rikosilmoitus !

Meillä ei miehen sutturat ole ikinä tulleet meille, eikä lasteni lähelle, ei missään tapauksessa, siitä olen pitänyt kiinni. Eikä ole saaneet olla isän kotonakaan silloin jos lapset ovat siellä, ja hyvin on mies pitänyt kiinnis iitä ettei kiusannut lapsiaan sutturoillaan, pysyivät poissa ja näkymättömissä. No sitäminäkin monesti ajattelin että rikosilmoitus olisi seurannut heti jos yksikin suttura olisi tunekutunut lasteni ja mun elämään, siitä olimme tiukkoja että perheernikkojat ei pääse meitä enempää satuttamaan mitä satuttivat jo kun rikkoivat perheemme.
        Olemme siksi etuoikeutetussa asemassa olleet että mies on pitänyt kiinni mistä sovimme, sutturat ei kuulu meidän elämään eikä lapsia saanut pakottaa näkemään moisia harakoita. Emme halunneet että lapset menisvät pilalle,.
        Nyt pvat erheellisiä ja erittäin onnellisiä. Ainoa joka ei ole onnellinen on ex isä ex mies joka kuvitteli että elämä on parempaa ilman omia lapsia ja vaihtoi ne sutturoihin.

• onniontässäjanyt
        onniontässäjanyt kirjoitti:

Meillä ei miehen sutturat ole ikinä tulleet meille, eikä lasteni lähelle, ei missään tapauksessa, siitä olen pitänyt kiinni. Eikä ole saaneet olla isän kotonakaan silloin jos lapset ovat siellä, ja hyvin on mies pitänyt kiinnis iitä ettei kiusannut lapsiaan sutturoillaan, pysyivät poissa ja näkymättömissä. No sitäminäkin monesti ajattelin että rikosilmoitus olisi seurannut heti jos yksikin suttura olisi tunekutunut lasteni ja mun elämään, siitä olimme tiukkoja että perheernikkojat ei pääse meitä enempää satuttamaan mitä satuttivat jo kun rikkoivat perheemme.
        Olemme siksi etuoikeutetussa asemassa olleet että mies on pitänyt kiinni mistä sovimme, sutturat ei kuulu meidän elämään eikä lapsia saanut pakottaa näkemään moisia harakoita. Emme halunneet että lapset menisvät pilalle,.
        Nyt pvat erheellisiä ja erittäin onnellisiä. Ainoa joka ei ole onnellinen on ex isä ex mies joka kuvitteli että elämä on parempaa ilman omia lapsia ja vaihtoi ne sutturoihin.

Meillä ei naisen sutturat- ukkoset ole ikinä tulleet, eikä lasteni lähelle, ei missään tapauksessa, siitä olen pitänyt kiinni. Eikä ole saaneet olla äidin kotonakaan silloin jos lapset ovat siellä, ja hyvin on nainen pitänyt kiinnis iitä ettei kiusannut lapsiaan sutturoillaan, pysyivät poissa ja näkymättömissä. No sitä minäkin monesti ajattelin että rikosilmoitus olisi seurannut heti jos yksikin suttura- ukkonen olisi tunekutunut lasteni- ja mun elämään, siitä olimme tiukkoja, että perheernikkojat ei pääse meitä enempää satuttamaan mitä satuttivat jo kun rikkoivat perheemme.
        Olemme siksi etuoikeutetussa asemassa olleet että nainen on pitänyt kiinni mistä sovimme, valehdelles-
        saan tuomioistuimessa "viranomaisten" toimesta
        lapsen olosuhteet. suttura- ukkoset ei kuulu meidän elämään eikä lapsia saanut pakottaa näkemään moisia haaskoja. Emme halunneet että lapset menisivät pilalle,.
        Nyt pvat erheellisiä ja erittäin onnellisia. Ainoa joka ei
        ole onnellinen on ex-äiti, ex-vaimo joka kuvitteli että elämä on parempaa ilman omia lapsia ja vaihtoi ne suttura- ukkosiin.

• ISÄ1

Sepä ei kuulu sulle ketä isän kotona on sinulla ei ole laillisia keinoja häätää ketään ex miehesi kotoa !

• ISÄ1

Meillä ei naisen sutturat- ukkoset ole ikinä tulleet, eikä lasteni lähelle, ei missään tapauksessa, siitä olen pitänyt kiinni. Eikä ole saaneet olla äidin kotonakaan silloin jos lapset ovat siellä, ja hyvin on nainen pitänyt kiinnis iitä ettei kiusannut lapsiaan sutturoillaan, pysyivät poissa ja näkymättömissä. No sitä minäkin monesti ajattelin että rikosilmoitus olisi seurannut heti jos yksikin suttura- ukkonen olisi tunekutunut lasteni- ja mun elämään, siitä olimme tiukkoja, että perheernikkojat ei pääse meitä enempää satuttamaan mitä satuttivat jo kun rikkoivat perheemme.
        Olemme siksi etuoikeutetussa asemassa olleet että nainen on pitänyt kiinni mistä sovimme, valehdelles-
        saan tuomioistuimessa "viranomaisten" toimesta
        lapsen olosuhteet. suttura- ukkoset ei kuulu meidän elämään eikä lapsia saanut pakottaa näkemään moisia haaskoja. Emme halunneet että lapset menisivät pilalle,.
        Nyt pvat erheellisiä ja erittäin onnellisia. Ainoa joka ei
        ole onnellinen on ex-äiti, ex-vaimo joka kuvitteli että elämä on parempaa ilman omia lapsia ja vaihtoi ne suttura- ukkosiin.

Ja sinä olet piloilla jo! Isä päättää yksin keitä lapset tapaa lasten ollessaan hänen luona ET SINÄ !!!

• OikeaIsä
        ISÄ1 kirjoitti:

Ja sinä olet piloilla jo! Isä päättää yksin keitä lapset tapaa lasten ollessaan hänen luona ET SINÄ !!!

Ja sinä olet ITSE piloilla Raision kaupungin luonnehäiriöisten "viranomaisten" kanssa perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; äidin ja "viranomaisten" vieraannuttaessa lapsia tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja isän puoleisesta suvustaan! Lasten oma
        lapsistaan tarkoitushakuisesti luonnehäiriöisten "viranomaisten" ja lapsen äidin toimesta vieraannutettu Isä päättää yksin keitä lapset tapaa lasten olless OMAN ISÄNSÄ luona. ET SINÄ !!!

• oyp
        ISÄ1 kirjoitti:

JA HÖPSIS! Ei päätä ainakaan meillä. Min olen aina tehnyt kaikki päätökset koska olen hyvä siinä ja pidän lasten puolia. Mieshän olisi kiikuttanut lapset oitis sutturoiden haukuttavaksi, mutta minä estin sen ja luojan kiitos miten lapset olivast onnellisia ettei tarvinnut pakolla nähdä perheenrikkojia. Lasten onni on tärkein.
        Ehtoni oli että isä saa tavata lapsia ilman sekopäiviä sutturoita, ja toki hän oli samaa mieltä asiasta ja sanoi että sutturat ovat meille erittäin huonoa seuraa.
        Äidillä on oikeus tehdä miehlle ehdot sillä hän ei ajattele järkevästi eikä ajattele lapsia kun hylkääkin heidät ja vaihtaa naikkosiin. Voiko semmoseen mieheen luottaa, no ei voi.
        Lapset oat monesti sanoneet että olen maailman paras äiti ja ovat nyt onnellisia äitejä ja isiä itsekin. Minä tiedän että olen aina tehnyt vin oikeita päätöksiä laspsia koskien kjuin tämäkin että sutturat ei tule meille emmekä me men niitä katsomaan, eikä he saa olla meidän kanssa missään tekemisissä. Kuka äiti antaisi vieraanulkopuolisen perheenrikkojan tuhota lisää lasten lapsuutta ja turvallisuutta? No ei kukaan en anakaan minä.

• oyp
        oyp kirjoitti:

JA HÖPSIS! Ei päätä ainakaan meillä. Min olen aina tehnyt kaikki päätökset koska olen hyvä siinä ja pidän lasten puolia. Mieshän olisi kiikuttanut lapset oitis sutturoiden haukuttavaksi, mutta minä estin sen ja luojan kiitos miten lapset olivast onnellisia ettei tarvinnut pakolla nähdä perheenrikkojia. Lasten onni on tärkein.
        Ehtoni oli että isä saa tavata lapsia ilman sekopäiviä sutturoita, ja toki hän oli samaa mieltä asiasta ja sanoi että sutturat ovat meille erittäin huonoa seuraa.
        Äidillä on oikeus tehdä miehlle ehdot sillä hän ei ajattele järkevästi eikä ajattele lapsia kun hylkääkin heidät ja vaihtaa naikkosiin. Voiko semmoseen mieheen luottaa, no ei voi.
        Lapset oat monesti sanoneet että olen maailman paras äiti ja ovat nyt onnellisia äitejä ja isiä itsekin. Minä tiedän että olen aina tehnyt vin oikeita päätöksiä laspsia koskien kjuin tämäkin että sutturat ei tule meille emmekä me men niitä katsomaan, eikä he saa olla meidän kanssa missään tekemisissä. Kuka äiti antaisi vieraanulkopuolisen perheenrikkojan tuhota lisää lasten lapsuutta ja turvallisuutta? No ei kukaan en anakaan minä.

Lasteni tarkoitushakuinen vieraannuttaja=oyp
        JA HÖPSIS! Kyllä päättää teillä. Sinä et ole koskaan tehnyt päätöksiä etkä tule koskaan tekemäänkään, koska olet huono siinä ja et osaa pitää lasten puolia lapsen oikeuksista molempiin vanhempiinsa. Sinähän olisi kiikuttanut lapset oitis suttura- ukkosiesi haukuttavaksi, mutta lasten isä esti sen ja luojan kiitos miten lapset olivat onnellisia, ettei tarvinnut pakolla nähdä perheen-rikkojia. Lasten onni on tärkein. Ehtosi oli että äiti saa tavata lapsia ilman sekopäiviä suttura- ukkosia, ja toki äiti oli samaa mieltä asiasta ja sanoi että suttura- ukkoset ovat meillä erittäin huonoa seuraa. Isällä on oikeus tehdä naiselle- ja valehteleville "viranomaisille" ehdot sillä he eivät osaa luonnehäiriöisinä ajatella järkevästi eikä ajattele lapsia kun hylkääkin heidät ja vaihtaa ukkosiin. Voiko semmoseen naiseen- "äitiin" luottaa, no ei voi.
        Lapset oat monesti sanoneet että olen maailman paras isä ja ovat nyt onnellisia äitejä- ja isiä itsekin. Minä
        tiedän että olen aina tehnyt vain oikeita päätöksiä laspsia koskien kuin tämäkin että suttura- ukkoset ei tule teille emmekä me mene niitä katsomaan, eikä he saa olla meidän kanssa missään tekemisissä. Kuka isä antaisi vieraan ulkopuolisen perheenrikkojan, "viranomaiset" tuhota lisää lasten lapsuutta ja turvallisuutta? No ei kukaan en anakaan minä.

• LuutnanttiR

Ei meille muijani ex mies uskalla tulla, koska se pelkää meidän rotikkaa ja minua, Aatu koirani, hyökkää tuolaasten pellejen kimppuun.

• tsemppaansuaousemaan
        oyp kirjoitti:

Lasteni tarkoitushakuinen vieraannuttaja=oyp
        JA HÖPSIS! Kyllä päättää teillä. Sinä et ole koskaan tehnyt päätöksiä etkä tule koskaan tekemäänkään, koska olet huono siinä ja et osaa pitää lasten puolia lapsen oikeuksista molempiin vanhempiinsa. Sinähän olisi kiikuttanut lapset oitis suttura- ukkosiesi haukuttavaksi, mutta lasten isä esti sen ja luojan kiitos miten lapset olivat onnellisia, ettei tarvinnut pakolla nähdä perheen-rikkojia. Lasten onni on tärkein. Ehtosi oli että äiti saa tavata lapsia ilman sekopäiviä suttura- ukkosia, ja toki äiti oli samaa mieltä asiasta ja sanoi että suttura- ukkoset ovat meillä erittäin huonoa seuraa. Isällä on oikeus tehdä naiselle- ja valehteleville "viranomaisille" ehdot sillä he eivät osaa luonnehäiriöisinä ajatella järkevästi eikä ajattele lapsia kun hylkääkin heidät ja vaihtaa ukkosiin. Voiko semmoseen naiseen- "äitiin" luottaa, no ei voi.
        Lapset oat monesti sanoneet että olen maailman paras isä ja ovat nyt onnellisia äitejä- ja isiä itsekin. Minä
        tiedän että olen aina tehnyt vain oikeita päätöksiä laspsia koskien kuin tämäkin että suttura- ukkoset ei tule teille emmekä me mene niitä katsomaan, eikä he saa olla meidän kanssa missään tekemisissä. Kuka isä antaisi vieraan ulkopuolisen perheenrikkojan, "viranomaiset" tuhota lisää lasten lapsuutta ja turvallisuutta? No ei kukaan en anakaan minä.

Miksi sinä kiusaatsun lapsia ja haukut heitä? Eikö lapset ihmettele kun juopottelet ja sönkkäät heille mitä sattuu ja hyläsit heidät? Et maksa elareita ja istut baareissa joka ilta? Voi sua... noin katkera ei kannata olla jos itse hylkää lapset ja haukkuu heitä.

• ISÄ1
        oyp kirjoitti:

Niin teillä mut isän kotona päättää isä ja hänen kumppani

• Lissutaasjuopottelee
        tsemppaansuaousemaan kirjoitti:

Miksi sinä kiusaatsun lapsia ja haukut heitä? Eikö lapset ihmettele kun juopottelet ja sönkkäät heille mitä sattuu ja hyläsit heidät? Et maksa elareita ja istut baareissa joka ilta? Voi sua... noin katkera ei kannata olla jos itse hylkää lapset ja haukkuu heitä.

Kuka täällä on lapsia haukkunut, sinä haukut ja kiusaat joka päivä miehesi lapsia ja myös juopottelet päivät pitkät katkerana ,kun joudut oleen puoläiti. Tee itelles jotain puoläiti, lakkaa ottamasta sitä kuppia ,niin osaat jopa paremmin lukea ja kirjoittaa, kun pää on selvä, ehkä??

• Niinlässykkä

Kysytkö tuota itseltäsi, kun vastaat omaan kirjoitukseesi, niin miksi kiusaat lapsiasi jatkuvalla juopottelulla ja haukkumalla niiden isää.

• oletpasäälittävä
        ISÄ1 kirjoitti:

Niin teillä mut isän kotona päättää isä ja hänen kumppani

Niin teillä muttei meillä. Meillä ei lapsia kiusata, sutturat ei ole meille tulleet emmekä me menneet niitä katsomaan. Jonkun sentään oli pidettävä lastenkin puolta kun mies siihen ei kyennyt.
        Mun puolesta sulla saa olla talo täynnä niitä sutturoita.
        Meillä ei. Onneksi.

• ISÄ1
        oletpasäälittävä kirjoitti:

Niin teillä muttei meillä. Meillä ei lapsia kiusata, sutturat ei ole meille tulleet emmekä me menneet niitä katsomaan. Jonkun sentään oli pidettävä lastenkin puolta kun mies siihen ei kyennyt.
        Meillä ei. Onneksi.

Onko sinun vaikea ymmärtää että sinulla ja kodillasi ei ole mitään asemaa isä lapsi tapaamisella ! Ja isä lapsi tapaaminen/aika tapahtuu isän kotona jonne et voi ilman lupaa mennä etkä voi/saa häätää ketään kotoaan ja isä on päätösvaltainen päättämään keitä lapset tapaa hänen luona ET SINÄ !

• tarkoititko

Miksi LASTEN ÄITI- JA RAISION KAUPUNGIN luonnehäiriöiset "lastensuojeluviranomaiset" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomio istuimessa kiusaavat lapsia- ja vieraannuttavat lapsia tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja isän puloeisesta suvusta-, isän huollosta- ja lapsen tapaamisoikeudesta; asumisesta/ laajoista tapaamisoikeuksista omaan isäänsä? Eikö lapset ihmettele kun "äiti- ja viranomaiset" juopottelee- ja sönkkäävät heille mitä sattuu ja hyläävät heidät? Et itse maksa niitä elareita- ja istut baareissa joka ilta? Voi sua reppanaa... noin katkera ei kannata olla kun itse hylkää lapset- ja haukkuu heitä. Ei elatusta ilman huoltajuutta-, lapsen asumista/ tapaamisoikeutta-, lapsen yhteys- ja koulutietoja-, lapsen terveystietoja-, lapsen oikeaa nimeä..

• parasratakisuikinä
        ISÄ1 kirjoitti:

Onko sinun vaikea ymmärtää että sinulla ja kodillasi ei ole mitään asemaa isä lapsi tapaamisella ! Ja isä lapsi tapaaminen/aika tapahtuu isän kotona jonne et voi ilman lupaa mennä etkä voi/saa häätää ketään kotoaan ja isä on päätösvaltainen päättämään keitä lapset tapaa hänen luona ET SINÄ !

Kyllä on, on aina ollut. Minä olen aina päättänyt koska lapset ovat isän luona ja koska palaavat. Olen myös määrännyt että mies pitää sutturat kaukana meistä eikä tuo niitä meille ja lasten lähelle, ja näin on tapahtunut, ei ole tuonut meille emmehän mekään tunge sutturoiden kotiin.
        No emme ole koksaan menneetkään miehen kotiin ellei meitä ole kutsuttu, eihän se ex isä, ex mieskään meille tule kutsumatta kun kerran on lähtenyt ja lapsensa hylännyt.
        MINÄ PÄÄTÄN JA PIDIN HUOLTA SIITÄ ETTEI NE SUTTURAT PÄÄSE MEITÄ KIUSAAMAAN, EIKÄ OLE PÄÄSSYT. ÄIDILLE KUULUU AINA LASTEN ASIAT SITÄ SINÄ ET PÄÄTÄ, MITEN MINÄ TOIMIN.

Meidän elämään ei ole sutturat koskaan kuuluneet ja se on ollut meidän onni. Mies on harakat hyvin pitänyt poissa meidän elämästä, onhan se lapsillekin turvallisempaa kun ei ole vieraita sutturoita kodissamme sotkemassa.

On aivan ihnaa kun lapsemme on saaneet elää turvallista ja hyvää lapsuutta ilman ex isän sutturoita, emme me heitä mihinkään tarvi, ihmisiä jotka rikkoivat perheemme. Olemme niin onnekkaita.

MINÄ PÄÄTIN KETÄ LAPSEMME TAPASIVAT PIENINÄ, SUTTURAT EI KUULUNEET SIIHEN JA HYVIN MIES PITI ONNEKSI POISSA. MUN EI TARVINNU MUUTAKUN KEITLÄÄ NIIN MIES HOITI SEN ETTEI SUTTURAT TUNTKEUTUNEET KOTIIMME EIKÄ NÄHNEET LAPSIAMME EIKÄ OÄÄSSEET HEITÄ KIUSAAMAAN.

Oli niin hyvin koulutettu mies, että ajatteli ensisijaisesti meidän turvallisuutta ja hyvinvointia.
        Ja siitä olet kateellinen kun itse et pystynyt estämään sutturoiden haukkumista ja kiusaamista omiasi kohtaan. Olisko pitänyt?

• parasratakisuikinä
        parasratakisuikinä kirjoitti:

Kyllä on, on aina ollut. Minä olen aina päättänyt koska lapset ovat isän luona ja koska palaavat. Olen myös määrännyt että mies pitää sutturat kaukana meistä eikä tuo niitä meille ja lasten lähelle, ja näin on tapahtunut, ei ole tuonut meille emmehän mekään tunge sutturoiden kotiin.
        No emme ole koksaan menneetkään miehen kotiin ellei meitä ole kutsuttu, eihän se ex isä, ex mieskään meille tule kutsumatta kun kerran on lähtenyt ja lapsensa hylännyt.
        MINÄ PÄÄTÄN JA PIDIN HUOLTA SIITÄ ETTEI NE SUTTURAT PÄÄSE MEITÄ KIUSAAMAAN, EIKÄ OLE PÄÄSSYT. ÄIDILLE KUULUU AINA LASTEN ASIAT SITÄ SINÄ ET PÄÄTÄ, MITEN MINÄ TOIMIN.

Meidän elämään ei ole sutturat koskaan kuuluneet ja se on ollut meidän onni. Mies on harakat hyvin pitänyt poissa meidän elämästä, onhan se lapsillekin turvallisempaa kun ei ole vieraita sutturoita kodissamme sotkemassa.

On aivan ihnaa kun lapsemme on saaneet elää turvallista ja hyvää lapsuutta ilman ex isän sutturoita, emme me heitä mihinkään tarvi, ihmisiä jotka rikkoivat perheemme. Olemme niin onnekkaita.

MINÄ PÄÄTIN KETÄ LAPSEMME TAPASIVAT PIENINÄ, SUTTURAT EI KUULUNEET SIIHEN JA HYVIN MIES PITI ONNEKSI POISSA. MUN EI TARVINNU MUUTAKUN KEITLÄÄ NIIN MIES HOITI SEN ETTEI SUTTURAT TUNTKEUTUNEET KOTIIMME EIKÄ NÄHNEET LAPSIAMME EIKÄ OÄÄSSEET HEITÄ KIUSAAMAAN.

Oli niin hyvin koulutettu mies, että ajatteli ensisijaisesti meidän turvallisuutta ja hyvinvointia.
        Ja siitä olet kateellinen kun itse et pystynyt estämään sutturoiden haukkumista ja kiusaamista omiasi kohtaan. Olisko pitänyt?

Kyllä on, on aina ollut. Minä olen aina päättänyt koska lapset ovat äidin luona ja koska palaavat. Olen myös määrännyt että nainen pitää suttura- miekkoset kaukana meistä eikä tuo niitä meille ja lasten lähelle, ja näin on tapahtunut, ei ole tuonut meille emmehän mekään tunge suttura- miekkosten kotiin.
        No emme ole koksaan menneetkään naisen kotiin ellei meitä ole kutsuttu, eihän se ex-äiti, ex-vaimokaan ei meille tule kutsumatta kun kerran on lähtenyt ja lapsensa hylännyt.
        MINÄ PÄÄTÄN JA PIDIN HUOLTA SIITÄ ETTEI NE SUTTURA- UKKOSET PÄÄSE MEITÄ KIUSAAMAAN, EIKÄ OLE PÄÄSSYT. ISÄLLE KUULUU AINA LASTEN ASIAT SITÄ SINÄ ET PÄÄTÄ, MITEN MINÄ TOIMIN.

Meidän elämään ei ole suttura- miekkoset koskaan kuuluneet ja se on ollut meidän onni. Nainen on
        harakka- miekkoset hyvin pitänyt poissa meidän elämästä, onhan se lapsillekin turvallisempaa kun ei ole vieraita suttura- miekkosia ja narsisti "viranomaisia" kodissamme sotkemassa.

On aivan ihnaa kun lapsemme on saaneet elää turvallista ja hyvää lapsuutta ilman ex-äidin suttura- miekkosia, emme me heitä mihinkään tarvi, ihmisiä jotka rikkoivat perheemme. Olemme niin onnekkaita.

MINÄ PÄÄTIN KETÄ LAPSEMME TAPASIVAT PIENINÄ, SUTTURA- MIEKKOSET EI KUULUNEET SIIHEN, EIKÄ VALEHTELEVAT NARSISTI "VIRANOMAISET" JA HYVIN NAINEN PITI ONNEKSI POISSA. MUN EI TARVINNU MUUTA KUN KIELTÄÄ NIIN NAINEN HOITI SEN, ETTEI SUTTURA- MIEKKOSET TUNTKEUTUNEET KOTIIMME EIKÄ NÄHNEET LAPSIAMME EIKÄ OLE PÄÄSSEET HEITÄ KIUSAAMAAN.

Olin niin huonosti koulutettu nainen, että ajattelin ensi sijaisesti lasten- ja isän turvallisuutta ja hyvinvointia. Ja siitä olen kateellinen kun itse en pystynyt estämään suttura- miekkosten haukkumista ja kiusaamista omiani kohtaan. Olis pitänyt?

• ISÄ1

Mikän mies sulla ollut lapamato tussukka narsistin uhri

• Lissuoletääliö
        oletpasäälittävä kirjoitti:

Meillä ei. Onneksi.

Itse sinä täällä näyttelet sutturaa joka päivä ja haukut mielikuvitus miehesi lapsia , onneksi sulla ei ole miestä ja lapsia, kiusaisit niitä ihan työksesi.

• Miesmuka

Ei sulla mitään miestä ollu vaan ,vaan kehitysvammainen pelle sun suvusta.
        Ei sellaista voi sanoa mieheksi.

• Tarkoititsiis
        Miesmuka kirjoitti:

Ei sulla mitään miestä ollu vaan ,vaan kehitysvammainen pelle sun suvusta.
        Ei sellaista voi sanoa mieheksi.

Naiseksi

• semmoisiaosamiehistäon
        ISÄ1 kirjoitti:

Mikän mies sulla ollut lapamato tussukka narsistin uhri

Mies joka välittää omista lapsista ettei pääsä sutturoita meitäkiusamaan. Jos semmoinen mies on susta lapamato niin minusta voi olla. Ei meitäkään hylkääjä mies kiinnosta. Oikeasti hän voi olla lapamato. Hyvän nime keksitkin.

Lapset sanovat aikansa isää surkimus sikamainen kun hylkäsi heidät nyt on lapset hylänneet isänsä eikä lastenlapsetkaan ole vaaria nähneet. Ihan oikein.

Mulla on sentään koko suku ja perhe kossa. Kun tekee asiat oikein ei menetä mitään, ja mitä menettää, se on tarpeetonta.

• ISÄ1
        semmoisiaosamiehistäon kirjoitti:

Mies joka välittää omista lapsista ettei pääsä sutturoita meitäkiusamaan. Jos semmoinen mies on susta lapamato niin minusta voi olla. Ei meitäkään hylkääjä mies kiinnosta. Oikeasti hän voi olla lapamato. Hyvän nime keksitkin.

Lapset sanovat aikansa isää surkimus sikamainen kun hylkäsi heidät nyt on lapset hylänneet isänsä eikä lastenlapsetkaan ole vaaria nähneet. Ihan oikein.

Mulla on sentään koko suku ja perhe kossa. Kun tekee asiat oikein ei menetä mitään, ja mitä menettää, se on tarpeetonta.

Kuule ymmärrä ettet kuulu isä lapsi aikaan etkä isän kotiin joten lopeta ME TERMIN KÄYTTÖ SINÄ OLET ULKOPUOLINEN ISÄN KODISSA eikä isä naisystäväänsä sinun kotiin ollut tuomassa ! Ja mies on lapamato jos ei ymmärrä pitää puoliaan laittomuuksia ja kiusajaa vastaan !

• Saatanankahjo
        semmoisiaosamiehistäon kirjoitti:

Mitä vittua sitte poraaat joka päivä siitä lapamato äijästä ,jos se ei sinulle mitään merkkaa kaipaat sitä vuodesta toiseen, eihän kakarasikaan täällä poraa isäänsä ollenkaan , taitavat olla isänsä kaa koko ajan tekemisissä ,mutta ei ne sulle kaikkea kerro, koska sitte olisit laitoksessa lopun elämääsi, jos sen tietäisit, jo ilman sitä tietoakin olet täyshullu

• Saatanankahjo
        Saatanankahjo kirjoitti:

Mitä vittua sitte poraaat joka päivä siitä lapamato äijästä ,jos se ei sinulle mitään merkkaa kaipaat sitä vuodesta toiseen, eihän kakarasikaan täällä poraa isäänsä ollenkaan , taitavat olla isänsä kaa koko ajan tekemisissä ,mutta ei ne sulle kaikkea kerro, koska sitte olisit laitoksessa lopun elämääsi, jos sen tietäisit, jo ilman sitä tietoakin olet täyshullu

Mitä vittua sitte poraaat joka päivä siitä "narsistin uhri" ämmästä Raision kaupungin perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa, jos se ei sinulle mitään merkkaa- ja kaipaat sitä vuodesta toiseen, eihän kakarasikaan täällä poraa äitiänsä ollenkaan, taitavat olla isänsä kaa koko ajan tekemisissä, mutta ei ne sulle kaikkea kerro, koska sitte olisit laitoksessa lopun elämääsi, jos sen tietäisit, jo ilman sitä tietoakin olet täyshullu narsisti "äiti- ja viranomainen"..

• mekuulummemekuulumme
        ISÄ1 kirjoitti:

Kuule ymmärrä ettet kuulu isä lapsi aikaan etkä isän kotiin joten lopeta ME TERMIN KÄYTTÖ SINÄ OLET ULKOPUOLINEN ISÄN KODISSA eikä isä naisystäväänsä sinun kotiin ollut tuomassa ! Ja mies on lapamato jos ei ymmärrä pitää puoliaan laittomuuksia ja kiusajaa vastaan !

Ei me olla ulkopuolisia, sutturat ovat, ehe eivät kuulu perheesemme eikä sukuumme. Miksi luulet että taäysin vieras perheenrikkoja kuuluisi meidän elämäämme, perheeseen ja ksukuun? Ei meillä ainakaan, eikä olla edes nähty moista elukkaa.
        Meinaat että kuka tahansa vastaantulija kuuluu sun perheeseen ja sukuun vai? Oho... no se on sitten sun tapa ei meidän muiden.
        On aika outo tapa ottaa vieraita naikkosia omaan perheseen ja heittää ja hylätä lapset, lasten äiti ja suku ym perheenjäsenet elämästä. Aika outoo.

Ei meillä sentään noin railakkaasti erotella ihmisiä, mitä nyt mies lapsensa hylkäsi vaihtoi sutturoihin,

Me kuulumme miehen sukuun ja perheeseen mutta sutturat eivät. Piste.

• teettekuuluteettekuulu
        mekuulummemekuulumme kirjoitti:

Ei me olla ulkopuolisia, sutturat ovat, ehe eivät kuulu perheesemme eikä sukuumme. Miksi luulet että taäysin vieras perheenrikkoja kuuluisi meidän elämäämme, perheeseen ja ksukuun? Ei meillä ainakaan, eikä olla edes nähty moista elukkaa.
        Meinaat että kuka tahansa vastaantulija kuuluu sun perheeseen ja sukuun vai? Oho... no se on sitten sun tapa ei meidän muiden.
        On aika outo tapa ottaa vieraita naikkosia omaan perheseen ja heittää ja hylätä lapset, lasten äiti ja suku ym perheenjäsenet elämästä. Aika outoo.

Ei meillä sentään noin railakkaasti erotella ihmisiä, mitä nyt mies lapsensa hylkäsi vaihtoi sutturoihin,

te olette ulkopuolisia, suttura- ukkosenne ovat, he eivät kuulu lasten perheeseen- eikä sukuun. Miksi luulet että täysin vieras perheenrikkoja kuuluisi lasten elämään, perheeseen ja sukuun? Ei meillä ainakaan, eikä olla edes nähty moista torakkaa.
        Meinaat että kuka tahansa vastaantulija kuuluu sun perheeseen- ja sukuun vai? Oho... no se on sitten sun tapa ei meidän muiden.
        On aika outo tapa ottaa vieraita ukkosia omaan perheseen- ja heittää ja hylätä lapset, lasten isä- ja suku ym perheenjäsenet elämästä. Aika outoo.

Ei meillä sentään noin railakkaasti erotella ihmisiä, mitä nyt NAINEN lapsensa hylkäsi ja vaihtoi suttura- ukkosiin,

Me kuulumme lasten sukuun- ja perheeseen mutta suttura- ukkoset eivät. Piste.

• Hyisaatanapedofiilit
        mekuulummemekuulumme kirjoitti:

No nyt ymmärrän miksi susta on noin hullu tullut, Sukurutsan tulos ,teillä on aina sukulaisia naitu vieraat on hirvittänyt, ja niitä on pidetty naikkosina ja miekkosina taitaa kakarasikin olla naimisissa sukulaisten kanssa.

• annatullavaanviha
        Hyisaatanapedofiilit kirjoitti:

No nyt ymmärrän miksi susta on noin hullu tullut, Sukurutsan tulos ,teillä on aina sukulaisia naitu vieraat on hirvittänyt, ja niitä on pidetty naikkosina ja miekkosina taitaa kakarasikin olla naimisissa sukulaisten kanssa.

Voi sua, oikein voi nähdämiten vihreä ja vihainen olet kun sielusi lietsoo tulta kun olet epätoivoinen ja kateellinen muille.

• tsemppiäkaikille
        annatullavaanviha kirjoitti:

Voi sua, oikein voi nähdämiten vihreä ja vihainen olet kun sielusi lietsoo tulta kun olet epätoivoinen ja kateellinen muille.

Hyvä päästää viha joskus pois sydämestä. Ainahan ei voi olla mieliksi kenellekään ja kateellisuus luo sitä ettei itse riitä. Kannattaa silloin laskea kymmeneenja pysähtyä ja miettiä että jotkut ovat itseä parempia ja antaa sille mahdollisuus. Aina ei voi voittaa.
        Puhumalla ratkee täälläkin moni asia, musta sielu ja vihan tunteminen kyllä laantuu kun puhuu ne halki.

• hyisaatanapedofiilit
        annatullavaanviha kirjoitti:

Hä! Kade hullulle hahahaaaaa pedofiilille...

• Lissuhei
        tsemppiäkaikille kirjoitti:

Hyvä päästää viha joskus pois sydämestä. Ainahan ei voi olla mieliksi kenellekään ja kateellisuus luo sitä ettei itse riitä. Kannattaa silloin laskea kymmeneenja pysähtyä ja miettiä että jotkut ovat itseä parempia ja antaa sille mahdollisuus. Aina ei voi voittaa.
        Puhumalla ratkee täälläkin moni asia, musta sielu ja vihan tunteminen kyllä laantuu kun puhuu ne halki.

Sulle se viha ja katkeruus on jäänyt päälle....

• voisuapientäpoloista
        Lissuhei kirjoitti:

Ei kun sulle se on jäänyt, katsoppas vaan noita omia kommenttejasi miten niistä huokuu epätoivo ja katkeruus.

• tarkoititko
        Lissuhei kirjoitti:

Raision kaupungin " lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin
        mm. tuomioistuimessa yhteistyössä lapsen
        "äidin" kanssa lapsen olosuhteista..

• Lissuhei
        voisuapientäpoloista kirjoitti:

Ei kun sulle se on jäänyt, katsoppas vaan noita omia kommenttejasi miten niistä huokuu epätoivo ja katkeruus.

Mitä katkeruutta ja epätoivoa niissä näet, kun kritisoin sun hulluja avauksiasi ja esiintymistäsi äitipuolena tai hyljättynä exänä tai jopa miehenä ja sitte vielä kehut itseäsi.

• tarkoititko
        Lissuhei kirjoitti:

Mitä katkeruutta ja epätoivoa niissä näet, kun kritisoin sun hulluja avauksiasi ja esiintymistäsi äitipuolena tai hyljättynä exänä tai jopa miehenä ja sitte vielä kehut itseäsi.

Raision kaupungin " lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin
        mm. tuomioistuimessa yhteistyössä lapsen
        "äidin" kanssa lapsen olosuhteista..

• mekuulummemekuulumme kirjoitti:

Et Lissu sinäkän kuulu ex miehes perheseen vaan ex miehes naisystävä/vaimo kuuluu ja automaattisesti isän ja vaimon lapset ja heidän yhteiset kuuluu joten olet ulkopuolinen EX MIEHESI KOTONA

• Sukurutsaa
        radikaal kirjoitti:

Et Lissu sinäkän kuulu ex miehes perheseen vaan ex miehes naisystävä/vaimo kuuluu ja automaattisesti isän ja vaimon lapset ja heidän yhteiset kuuluu joten olet ulkopuolinen EX MIEHESI KOTONA

Lissu kuuluu, koska oli aviossa jonkun pikku tai varttiserkkunsa kanssa, näin hän on joskus kertonut.

• mitäsäsekoilet
        radikaal kirjoitti:

Ompas kummallinen mielikuva. Etä vieras ulkopuolinen perheenrikkoja suttura kuuluisi lasten ja exän huusholliin mutta lasten oma äiti en?

En nyt käsitä tuota sekopäistä ajatusta.
        En myöskään tunne yhtään eroperhettä jossa lasten äitiä ei enää ole lasten elämässä, mutta mies on tuonut lauman katunaisia heidän elämään?????? Kuka tahansa siis olisi miehen lasten elämssä muttei ei oma äiti???????? Ohoh... olet aika outo.

Onneksi meillä ei ole niin, minä olen aina ollut lastenäitinä heidän elämässään ja olen yhä heidän perheessään mukana, mutta ei ole ex isä eikä hänen sutturansa.
        Näin miellä ainakin, emmekä kaipaa vieraita perheenrikkojia elämäämme.

Elä sinä miten lystäät, mutta meillä taas näin.

• mitäsäsekoilet
        mitäsäsekoilet kirjoitti:

Ompas kummallinen mielikuva. Etä vieras ulkopuolinen perheenrikkoja suttura kuuluisi lasten ja exän huusholliin mutta lasten oma äiti en?

En myöskään tunne yhtään eroperhettä jossa lasten äitiä ei enää ole lasten elämässä, mutta mies on tuonut lauman katunaisia heidän elämään?????? Kuka tahansa siis olisi miehen lasten elämssä muttei ei oma äiti???????? Ohoh... olet aika outo.

Onneksi meillä ei ole niin, minä olen aina ollut lastenäitinä heidän elämässään ja olen yhä heidän perheessään mukana, mutta ei ole ex isä eikä hänen sutturansa.

Ompas kummallinen mielikuva. Etä vieras ulkopuolinen perheenrikkoja suttura- ukkonen kuuluisi lasten ja exän huusholliin mutta lasten oma isä ei?

En myöskään tunne yhtään eroperhettä jossa lasten
        isää ei enää ole lasten elämässä, lukuunottamatta
        itseäni tullessani vieraannutetuksi lasten elämästä
        Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista
        yhteistyössä lapsen äidin kanssa... mutta nainen on tuonut lauman katumiehiä heidän elämään?????? Kuka tahansa siis olisi naisen lasten elämssä muttei ei oma isä???????? Ohoh... Raision "viranomaiset" on aika outoja.

Valitettavasti meillä on näin; minä en ole saanut olla
        eron jälkeen lasten elämässä mukana, vaikka olen hoitanut lapsiamme 5- ja 7 vuotiaaksi asti yksin kotona äitysloma-aikaa lukuunottamatta. Näin miellä ainakin, emmekä kaipaa vieraita perheenrikkojia elämäämme.

Elä sinä miten lystäät, mutta meillä taas näin. Valitettavasti näin vieraannutettuna lapsiaan rakastavana isänä..

• mitäsäsekoilet kirjoitti:

Niin isän vaimo ei ole ulkopuolinen isän kodissa mutta ex on ! Ja kun et ymmärrä niin se on vain osoitus sinun tyhmyydestä

• mitäsäsekoilet kirjoitti:

Ompas kummallinen mielikuva. Etä vieras ulkopuolinen perheenrikkoja suttura- ukkonen kuuluisi lasten ja exän huusholliin mutta lasten oma isä ei?

En myöskään tunne yhtään eroperhettä jossa lasten
        isää ei enää ole lasten elämässä, lukuunottamatta
        itseäni tullessani vieraannutetuksi lasten elämästä
        Raision kaupungin perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista
        yhteistyössä lapsen äidin kanssa... mutta nainen on tuonut lauman katumiehiä heidän elämään?????? Kuka tahansa siis olisi naisen lasten elämssä muttei ei oma isä???????? Ohoh... Raision "viranomaiset" on aika outoja.

Valitettavasti meillä on näin; minä en ole saanut olla
        eron jälkeen lasten elämässä mukana, vaikka olen hoitanut lapsiamme 5- ja 7 vuotiaaksi asti yksin kotona äitysloma-aikaa lukuunottamatta. Näin miellä ainakin, emmekä kaipaa vieraita perheenrikkojia elämäämme.

Elä sinä miten lystäät, mutta meillä taas näin. Valitettavasti näin vieraannutettuna lapsiaan rakastavana isänä..

Kerro miten vieraannutetaan lapsi jos etä tapaa lapsiaan omassa kodissa ! Se että lapsia tapaa EI EDELLYTÄ VIERAILUA EX PUOLISON JA HÄNEN PERHEEN KODISSA JOSSA OLET KUITENKIN VIERAS JA HYVIN USEIN ULKOPUOLINEN EI TOIVOTTU HENKILÖ!

• ncncncncnc
        radikaal kirjoitti:

Niin isän vaimo ei ole ulkopuolinen isän kodissa mutta ex on ! Ja kun et ymmärrä niin se on vain osoitus sinun tyhmyydestä

Siis miten sinusta lapset ja ex vaimo on vieraita ihmisiä mutta perheenrikkoja on tärkeempi kuin sun perheesei? Olet aivan sekasin. Ei ihme että lapset ei haluu sua nähdä. kun hyläsit heidät ja pidät perheenrikkojia tärkeempänä kuin heitä.

• ehhehehee
        ncncncncnc kirjoitti:

Siis miten sinusta lapset ja ex vaimo on vieraita ihmisiä mutta perheenrikkoja on tärkeempi kuin sun perheesei? Olet aivan sekasin. Ei ihme että lapset ei haluu sua nähdä. kun hyläsit heidät ja pidät perheenrikkojia tärkeempänä kuin heitä.

Tietysti oma puoliso on tärkeämpi kuin joku exä.

• Addcd
        ncncncncnc kirjoitti:

Ei tietenkään lapset ääliö, vaan entinen on entinen, koska on erottu ja nyt ollaan avioliitossa ja hän on minun vaimoni ymmärrätkö, vaimoni.
        Hän ei ole kenenkään perhettä koskaan rikkonut minäkin tapasin hänet 5 vuotta eroni jälkeen ymmärrätkö.
        Lapset haluavat nähdä minut oman isänsä ymmärrätkö oman isänsä.
        Meillä ei kukaan ole hyljännyt ketään ymmärrätkö ei ketään.
        Ex vaimoni halusi erota, koska hänellä uusi suhde,tajuutko.
        Tottakai vaimoni on mulle tärkeä ja lapseni myös tajuutko.
        Olet niin myrkyllinen ja katkera ihminen ja et osaa edes lukea.

• ncncncncnc kirjoitti:

Hmmmmm.miten noin tyhmälle kertoo että ex puoliso on aivan eri asia kuin lapset JA KIRJOITIN ETTÄ EX PUOLISO ON MINUN KODISSA ULKOPUOLINEN S I I S ENTINEN VAIMO ON ULKOPUOLINEN JOKA EI KUULU ERON JÄLKEEN MINUN PERHESEEN ! JA LAPSET TAPAA ETÄ VANHEMPAA ETÄ VANHEMMAN KOTONA EI MINUN KOTONA

• balleriinaniina
        radikaal kirjoitti:

Hmmmmm.miten noin tyhmälle kertoo että ex puoliso on aivan eri asia kuin lapset JA KIRJOITIN ETTÄ EX PUOLISO ON MINUN KODISSA ULKOPUOLINEN S I I S ENTINEN VAIMO ON ULKOPUOLINEN JOKA EI KUULU ERON JÄLKEEN MINUN PERHESEEN ! JA LAPSET TAPAA ETÄ VANHEMPAA ETÄ VANHEMMAN KOTONA EI MINUN KOTONA

KULE KYLLÄ SE SUTTURA PERHEENRIKKOJA ON TÄYSIN ULKOPUOLIENEN EXÄN JA ALSTEN ELÄMÄSSÄ!! MIKSI PAKOTAT SUTTURAN ENTISEN PERHEEN KOTIIN????

Lasten äiti ei ole koskaan ulkopuolinen, etkä sää ny ymmärrä???????????? hän ei ole ulkopuolienen vaan se perheenrikkoja suttura on täysin ulkopuolinen!!!! Hän ei kuulu sun ex perheen kotiin millään muotoa!

• balleriinaniina kirjoitti:

KULE KYLLÄ SE SUTTURA PERHEENRIKKOJA ON TÄYSIN ULKOPUOLIENEN EXÄN JA ALSTEN ELÄMÄSSÄ!! MIKSI PAKOTAT SUTTURAN ENTISEN PERHEEN KOTIIN????

Lasten äiti ei ole koskaan ulkopuolinen, etkä sää ny ymmärrä???????????? hän ei ole ulkopuolienen vaan se perheenrikkoja suttura on täysin ulkopuolinen!!!! Hän ei kuulu sun ex perheen kotiin millään muotoa!

Itke raivoo miten haluat kuitenkin se EX puoliso on ulkoistettu ja häädetty ja taloudessa on uusi emäntä joten ex puolisolla ei ole asemaa meidän taloudessa ! Ja lapsia hän tapaa kotonaan ja voi näytellä ÄITIÄ joka toinen viikon loppu ja joka toinen joulu,pääsiäisenä ja juhannuksena ! Hän voi järjestää sukulaisilleen lasten synttärit lasten ollessa hänen luona... ..... koska HÄN EI TODELLAKAAN TULE MEILLE !!!!! PS. MINÄ JA VAIMONI PÄÄTÄMME MEILLÄ KETÄ ON ULKOPUOLINEN EI EX PÄÄTÄ MEILLÄ MITÄÄN

• sulleihanoikein
        radikaal kirjoitti:

Itke raivoo miten haluat kuitenkin se EX puoliso on ulkoistettu ja häädetty ja taloudessa on uusi emäntä joten ex puolisolla ei ole asemaa meidän taloudessa ! Ja lapsia hän tapaa kotonaan ja voi näytellä ÄITIÄ joka toinen viikon loppu ja joka toinen joulu,pääsiäisenä ja juhannuksena ! Hän voi järjestää sukulaisilleen lasten synttärit lasten ollessa hänen luona... ..... koska HÄN EI TODELLAKAAN TULE MEILLE !!!!! PS. MINÄ JA VAIMONI PÄÄTÄMME MEILLÄ KETÄ ON ULKOPUOLINEN EI EX PÄÄTÄ MEILLÄ MITÄÄN

Kurjaa kun vihaat lapsiasi noin paljon ja heidän äitiä. Eipä ihme ettei lapset haluu nähdä sua kun vihaat heitä. Tuommosia ne perheenrikojat ovat,eritävät isän lapsitaan ja häiriköi miehen ex perhettä ja häätää lapset ja vaimon hänen elämästään.
        Mutta eltin sait kuitenkin työtön juoppo, sellasiahan ne miehhet tilalle saavat kun vaihtaa lapset. Mutta hyvä kun kärsit itse siitä ettei lapset haluu nähdä sua, ja menetit heidät. Se on sun palkkas ylimielisestä ja hylkäämisesta. Ihan oikein, nauti nyt yksinäisyydestä ja elätistä, kohta sulla ei ole sitäkään kun menetät rahasi, laspet ja vaimon olet jo menettänyt.

• Lissuonkusipää
        sulleihanoikein kirjoitti:

Kurjaa kun vihaat lapsiasi noin paljon ja heidän äitiä. Eipä ihme ettei lapset haluu nähdä sua kun vihaat heitä. Tuommosia ne perheenrikojat ovat,eritävät isän lapsitaan ja häiriköi miehen ex perhettä ja häätää lapset ja vaimon hänen elämästään.
        Mutta eltin sait kuitenkin työtön juoppo, sellasiahan ne miehhet tilalle saavat kun vaihtaa lapset. Mutta hyvä kun kärsit itse siitä ettei lapset haluu nähdä sua, ja menetit heidät. Se on sun palkkas ylimielisestä ja hylkäämisesta. Ihan oikein, nauti nyt yksinäisyydestä ja elätistä, kohta sulla ei ole sitäkään kun menetät rahasi, laspet ja vaimon olet jo menettänyt.

Opettele lukemaan kusipää ja kommentoi sitte vasta.

• Eronnutt
        balleriinaniina kirjoitti:

On se ulkopuolinen mulle , ei tietenkään lapsille heille se on rakas äiti.

• sulleihanoikein kirjoitti:

Niin ihme että lapset menee äitinsä luokse

• 1säpappa

Usein toivoo, ettei tänne kirjoittavilla ole lapsia.

• HulluksiOnMennyt

Eivätköhän joidenkin kirjoittajien ongelmat ole jokaisen nähtävissä.

• HulluksiOnMennyt
        HulluksiOnMennyt kirjoitti:

Eivätköhän joidenkin kirjoittajien ongelmat ole jokaisen nähtävissä.

Eivätköhän Raision kaupungin "lastensuojelu viranomaisten" ongelmat vieraannuttaessaan
        lapsia tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja
        isän puoleisesta suvusta tuomioistuimessa
        yhteistyössä äidin kanssa perättömin lausumin, selvityksin lapsen olosuhteista ole jokaisen
        nähtävissä.

• Hirveitäihmisiä

Tänne kirjoittaa ainakin 2 joiden pitäis olla jossain laitoksessa hoidossa, he ovat täyshulluja ihmisiä.
        Sitte on hiljan ilmestynyt kolmaskin kaheli joukkoon, mutta se taitaa olla tuon yhden "sivupersoona".

• tarkoititko
        Hirveitäihmisiä kirjoitti:

Tänne kirjoittaa ainakin 2 joiden pitäis olla jossain laitoksessa hoidossa, he ovat täyshulluja ihmisiä.
        Sitte on hiljan ilmestynyt kolmaskin kaheli joukkoon, mutta se taitaa olla tuon yhden "sivupersoona".

Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..

• Lissujaraisio
        tarkoititko kirjoitti:

Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..

Juu, sinä olet se toinen idiootti ja lissu toinen.

• tarkoititko
        Lissujaraisio kirjoitti:

Juu, sinä olet se toinen idiootti ja lissu toinen.

• tarkoititko

• orjaksi-joudut

sulla ei ole mitään oikeuksia. olet ilmainen piika. teet ruokaa, siivoat, peset pyykit, huolehdit lapsista, kun, lapsen oma äiti ottaa kuppia ja moittii sinua.

• tarkoititko

• Sinun.lapsesi
        tarkoititko kirjoitti:

Iskä. Lopeta jo. Nolaat itsesi.

• Sinun.lapsesi

Iskä. Soittaisit joskus. Ottaisit ne lääkkeet.

• Teidän.isänne
        Sinun.lapsesi kirjoitti:

Iskä. Soittaisit joskus. Ottaisit ne lääkkeet.

Äiti. Antaisit lasten puhelinnumerot, niin voisin
        lastenkin toivomana soittaa yhteisille rakkaille lapsillemme. Ottaisit ne lääkkeet- ja muuttaisit
        lastemme nimet takaisin maistraatissa oikeiksi.

• kukatahansamistävaan

Mies ottaa sinut siivoojaksi ja olkapääksi ennenkuin palaa kotiin tai läytää oikean ihmisen. Miehillä pitää olla roskakori eron jälkeen kun eivät jaksa itse pitää kotia kunnossa ja roskakori jolle voi puhua ja ryyypätä joka ilta. Kaikki naiset käy miehille.

• mitä.häh

No hei jotain rajaa. Spurgu minäkin olen, mutta jossain minunkin rajani kulkee.
        Lissua edes minä en huolisi.

• siivoksisinutotettu

Uusioisen velvollisuus on siivota ja laittaa miehelle ruokaa, siksihän se sut on ottanutkin, ai mitä muuta luulit? Jos rikkoo perheen on velvollisuus myös tehdä työtä sen eteen että on rikkonut ja näin korvata tehdyn suuren munauksen.

• Lissuolethullu

Sinua mielenvikaista katkeraa akkaa ei kukaan ota edes siivoojaksi ,saatikka sänkyynsä ,hyi helvetti kun olet kamala ihminen yksin olet ja kuolet katkerana ja hulluna .

• Lissuolethullu kirjoitti:

Sinua mielenvikaista katkeraa akkaa ei kukaan ota edes siivoojaksi ,saatikka sänkyynsä ,hyi helvetti kun olet kamala ihminen yksin olet ja kuolet katkerana ja hulluna .

No kai lissul voi pojat harjotel

• hellanlettassua
        Lissuolethullu kirjoitti:

Miksi olet noin katkera? Minkä sille voi ettei miehet arvosta perheenrikkojia ja pitää heitä siivoojina ja pyykkäreinä? Juu me kaikki ollaan aina kamalia, me ollaan kaikki mjoskus mitä vaan mutta kenenkään fiksun ihmisen mieleen ei tule rikkoa kenenkään perheitä, niinkuin noiden vapaiden sutturoiden, jotka lähes tekee sitä työkseen.
        Me kaikkihan olemme siitä samaa mieltä sinäkin. Me äidit olemme lastemme parhiata tukijoita, ja halveksimme ihmisiä jotka rikkovat lasten perheitä. Siitä oleem aina samaa mieltä, sinäkin.
        Olemme samaa mieltä, aina.

• hellanlettassua kirjoitti:

Miksi olet noin katkera? Minkä sille voi ettei miehet arvosta perheenrikkojia ja pitää heitä siivoojina ja pyykkäreinä? Juu me kaikki ollaan aina kamalia, me ollaan kaikki mjoskus mitä vaan mutta kenenkään fiksun ihmisen mieleen ei tule rikkoa kenenkään perheitä, niinkuin noiden vapaiden sutturoiden, jotka lähes tekee sitä työkseen.
        Me kaikkihan olemme siitä samaa mieltä sinäkin. Me äidit olemme lastemme parhiata tukijoita, ja halveksimme ihmisiä jotka rikkovat lasten perheitä. Siitä oleem aina samaa mieltä, sinäkin.

Sinä katkera olet OYP jatkat samaa mantraa ymmärtämättä ollenkaan mitä sinulle kirjoitetaan..... ....onneksi olet ulkopuolinen ex miehesi taloudessa !

• kiitämmehäntäsiitä
        radikaal kirjoitti:

Sinä katkera olet OYP jatkat samaa mantraa ymmärtämättä ollenkaan mitä sinulle kirjoitetaan..... ....onneksi olet ulkopuolinen ex miehesi taloudessa !

Totta, me kaikki ollaan joskus katkeria. Aivan kuin ollaan joskus iloisia, surullia, ym, tunteita saa näyttää, sinäkin saat.

Kyllä me ollaan miehen taloudesta ulkopuolisia, muttei hänen suvustaan, olla, kaikki on yhä tallessa paitsi tuo luuseri mies jolle me kaikki nauramme. On ihanaa kun lapsilla on mummot ja vaarit, enot ja serkut tallessa, heitä me emme ole jättäneet eikä he meitä, vaan luuseri tyyppi sai lähtä. Eihän se luuseri mies kuulu meidänkään elämään emme me hänenkään, joten aivan ruhassa saa sekoilla ja murehtia meitä. Kun lapset hylkää ja vaihtaa sutturoihin, niin ei sitä suku eikä perhe hyvällä katso, onneksi tajusi lähtä, itse emme olisi luuseri miestä osanneet pois ajaakkaan, hän teksi sen helpoksi meille kaikille, koko perheelle ja suvulle.

• Hyisaatana
        radikaal kirjoitti:

No kai lissul voi pojat harjotel

Ei ne kauhistuu tuolaasta rupista katkeraa ämmää lakkaa vallan seisomasta ,kun näkee lissun.

• Oletvihanhedelmä
        kiitämmehäntäsiitä kirjoitti:

Totta, me kaikki ollaan joskus katkeria. Aivan kuin ollaan joskus iloisia, surullia, ym, tunteita saa näyttää, sinäkin saat.

Kyllä me ollaan miehen taloudesta ulkopuolisia, muttei hänen suvustaan, olla, kaikki on yhä tallessa paitsi tuo luuseri mies jolle me kaikki nauramme. On ihanaa kun lapsilla on mummot ja vaarit, enot ja serkut tallessa, heitä me emme ole jättäneet eikä he meitä, vaan luuseri tyyppi sai lähtä. Eihän se luuseri mies kuulu meidänkään elämään emme me hänenkään, joten aivan ruhassa saa sekoilla ja murehtia meitä. Kun lapset hylkää ja vaihtaa sutturoihin, niin ei sitä suku eikä perhe hyvällä katso, onneksi tajusi lähtä, itse emme olisi luuseri miestä osanneet pois ajaakkaan, hän teksi sen helpoksi meille kaikille, koko perheelle ja suvulle.

Sulle se katkeruus ja viha on jäänyt päälle, sukulais exäsi on onnellinen kun pääsi tuollaisesta myrkkykäärmeestä eroon.
        Eikö sieltä suvustasi löydy uutta vammaista ukkoa sulle kyykytettäväksi.

• Lissuonhullu
        Oletvihanhedelmä kirjoitti:

Sulle se katkeruus ja viha on jäänyt päälle, sukulais exäsi on onnellinen kun pääsi tuollaisesta myrkkykäärmeestä eroon.

Heh, lissu kyykyttää vaan mielikuvitus äijänsä mielikuvituslapsia.

• kerrotaasjosmieltäpainaa
        Oletvihanhedelmä kirjoitti:

Kylläpäs täällä onkin näitä katkeria naisia. Onneksi olen psykologiaa lukenut ja paljon ja koko ajan luen lisää, niin ymmärrän tuskanne. On hyvä että puratte sielun mustat pilkut täällä niin voimme yhdessä niitä käsitellä.
        Mielikuvia on meillä jokaisella, ja niin pitää ollakin, se on rikkautta ja niistä voi saada apua kun ei ota kaikkea liian vakavasti.

Hän voi olla onnellinen kun on päässyt lapsitaan, minusta ja koko suvustaan eroon, sitä emme ala pohtimaan, mutta jos siitä ex isä ex mies on onnellinen että menetti kaikki ihmiset ympäriltään ja on nyt ilman meitä kaikkia, niin onhan se surullista. Hyvähän se on ettemme ole kukaan hänen riippanaan, eikä hän meidän riippana.

Minä sen sijaan olen lapsitani ja lastenlapsista erittäin onnellinen ja koko suku, parempia isovanhempia ja ammpukkoaja anoppia mulla ei voisi olla. Minäkin olen minänä heille korvaamton.

• Lissuolethullu
        hellanlettassua kirjoitti:

En tosiaankaan ole sinun kanssa mistään samaa mieltä, sulla on pahasti mieli sairastunut kehoitan sua ottamaan yhteyttä mielenterveystoimistoon.

• Lissuoletlaiskajuoppo
        hellanlettassua kirjoitti:

Siivooja ja pyykkärikin on paljon parempi ,kun sinä ,sinut jätettiin kun pidit huushollin paskan hallussa ja vain juopottelit vittuilit ja makasit.

• kesällämenkääpuistoon

Miehen uutta naikkosta leikkivät naikkoset on todella kateellisia miehelle ja hänen rakkaalle vaimolleen, kun sutturalla ei ole niitä omia lapsia eikä ketään kuka häntä oikesti rakastasi. Täällä ne vinkuu ja surkuttelee itseään, j aetsivät kaupungilla uusia miehiä joiden perheen voisi rikkoa.
      Aika säälittävää touhua, kun ajattelee että voisvat ryhdistäytyä ja etsiä ihan oiman miehen, kohta puistot ovat vapaita miehiä täynnä ehkä sieltä lytyy ettei tarvi toisten perheitä rikkoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe