Apua aloittelijalle! Kuuluuko prossutuulettimen puhaltaa ilmaa siilille vai imeä lämmintä ilmaa sieltä pois? Entä onko normaalia, jos Athlon-prossu on 52-55 asteinen koko ajan?
Prosessorituuletin
5
893
Vastaukset
- joatin osaava
mulla on adm 64 3000 boxedina ja se on alhaisimmillaan n. 42astetta rasituksekssa se on noin 50 astetta (eli siis tunnin kahden mittaisen doom tai sims2 tuokion jälkeen). (koneeni tosin kaatuu siinä vaiheessa, mutta syyllinen taitaa olla näyttis)
- professorituuletin
Puhaltaa, jäähdyttää tehokkaammin. Athlonille jopa alhainen, AthlonXP:lle menettelee. Alle 50 olis hyvä.
- Jackal_69
Kiitos. Nyt olen huomannut aika oudon seikan, eli kun käynnistän koneen niin siitä eteenpäin prossun lämpö on siellä 55 asteen paikkeilla, mutta jos annan koneen jäähtyä jonkin aikaa valmiustilassa, niin sitten prossun lämpö pysyy koko ajan 30-40 asteessa..? rasituksessa tietty nousee.
- prossu
Palominot käyvät kaikkein kuumimpana.
- Jackal_69
vaan pelkkä AMD Athlon tietääkseni.. 1.4 GHz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663452Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463282Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443232- 532709
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401575- 391370