Onko kellään kokemuksia, onko hintasna arvoinen?
Pakasai resortin juniorisviitti...
2
172
Vastaukset
- santtu_1975
Nyt en muista meidän huoneemme virallista "tyyppiä" (perus tasoa parempi joka tapauksessa), mutta kokonaisuudessaan Pakasai resort on yksi niitä harvoja hotelleja mihin olen selkeästi pettynyt Thaimaassa. Kokonaisuus ei ollut lopulta ollenkaan sitä minkä kuva hotellista, huoneesta ja koko hotellin alueesta oli etukäteen muodostunut. Huone oli kyllä periaatteessa sitä mitä luvattiinkin (koko yms.) mutta erittäin kulunut, huonokuntoinen ja jopa likainen.
Uima-allas on ennemminkin kahluuallas kuin uima-allas (erittäin matala), ja muutenkin todellisuudessa ihan toisenlainen kuin miltä (oikeista kuvakulmista otetuissa) kuvissa oli vaikuttanut.
En sano että hotelli mitenkään erittäin huono silti olisi ollut, olen Thaimaan matkoillani paljon huonommissa hotelleissa ollut, mutta ehkä ennakko-odotukset Pakasaita kohtaan olivat varmastikkin vain liian kovat.- Hlhl73
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Netistä kun lueskelee, on monilla samoja kokemuksia kuin sinulla, kuluneet sekä likaiset huoneet, kun taas osa kehuu hotellia. Normi 2hh huoneeseen emme lähtisi, mutta juniorsviitti näyttää todella kivalle ja niistä moni ei ole kirjoittanut kokemuksiaan. Paljon ollaan tuolla päin reissattu, välillä hyvissä ja välissä ihan ok hotelleissa. Mietimme vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988