lynxin alusta

kepe

Onko mitään konsteja kelkan alustan korottamiseen,kyseessä lynx light touring.

2

3968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelkkahemmo

tiedän tunteen.ei mitään mahtollisuutta.minä menin ja ostin mxz500 ,kas jo löytyy joustoa.

• Säätäjä

Kyllä, alustan voipi korottaa. Pitää vain tietää, että mitä haluaa ennen työhön alkamista.

Jos ajaa paljon hissukseen umpisella ja haluaa HELPOSTI lisää korkeutta kelkkaan, ettei astinlaudat ala kantamaan, voipi tehdä ns. "poromiespatentin". Siinä telaston takapukin yläkorvakoita korotetaan hitsaamalla omien korvakkojen jatkeeksi toiset korvakot (korkeuden voipi itse päättää). Ne korotetut korvakot pitää muistaa vain tukea kunnon raudoilla, ettei katkea jossakin töyssyssä. Pitää vain muistaa että kelkasta tulee sitten tasaisella kovalla maalla huomattavasti kiikkerämpi.

Jos halutaan lisää joustoa pienellä vaivalla, voipi koettaa "aukaista" telaston takimman iskarin rajoitin remmiä. Tällä systeemillä saadaan helposti muutama sentti lisää. Jousia joutuu kiristämään luultavasti. Monesti iskarin pituus loppuu kesken, joten pidempi iskarikin olisi poikaa.

Jos taas halutaan kunnolla lisää joustoa, pitää olla jo hieman näkemystä hommista ja monasti pikkaisen rahaakin. Itse olen kasvattanut telaston jousituksen 97 Bearcatista 15cm:stä 30 cm:iin ja keulanssa vastaava lisäys on reiluun 20 cm:iin. Koje alkaa olemaan aika peli niin reitillä kuin metsässäkin.

Kaikki on mahdollista - ihmisten tekemiä vehkeijjä nämä vain on. Tosin helpoimmalla pääsee, jos on rahaa, niin kävelee kauppaan ja ostaa haluamansa kelkan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16