Toyotan kalliit korjausohjelmat - Öljynsyönti

Joukkokanne.taas

20

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauska.ilmaisu

      deny-til-we-die
      Sopii hyvin Tojon motoksi.

    • Huijarienlaatima

      Trolli on löytänyt MV-lehteä vastaavan julkaisun maailmalta. Saksalaiskonsernin ylläpitämä sivusto, sillä saksalaishuijari ei ole koskaan kilpaillut rehellisin keinoin kuten Toyota.

      • PremiumC

        Mikä vitun PEELO tämä aika ajoin ilmestyvä häirikkö on. Autoissa on vikoja ja niistä on hyvä keskustella asiallisesti, koska rahaa palaa kuluttajalla turhaan, kun on tekovika. Miksi pitäää puhua jostakin hevonvi...n volkkarista, kun tällä palstalla puhutaan Toyotasta.MENE Volkkarin sivustolle kertomaan kokemuksesi, jos niitä on. Ei auta Toyotalla ajavaa yhtään, että meuhkaat täällä, mitä sylki suuhun tuo.


    • Anna.tulla.selityksiä

      Foliohattua päähän ja salaliittoteoriaa kehiin heti aamusta terolle.
      Kuinka monta lähdettä haluat ennenkuin myönnät Toyotan öljynsyönti-ongelmat? Minä voin antaa yksi kerrallaan kunnes sanot että riittää. Laitan pari kevyempää ensin ja siirryn vasta sitten tojon omiin sivuihin. Haluan ensin katsoa muutaman viestin sitä normaalia terokiemurtelua. Se huvittaa minua aina.

      • Toyota-palstan

        trollipojuhan täällä taas kirjoittelee eikä nyt 18 tuntia vuorokaudessa enää riitä. Viime yönäkin oli ahkerana vielä kolmen aikoihin monessa eri ketjussa ja nyt jo valveilla klo 7 jälkeen. Skitsofreniahan se pistää mielenterveyden ohella myös pojun sisäisen kellon sekaisin.


    • Volsu.valehtelee

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Toyota_AZ_engine

      There have been complaints of this engine "burning oil" in North America with the issue starting after 45k miles, though mostly after 60k-75k miles. Piston ring design has been identified as a problem. Toyota has even issued a TSB (Technical service bulletin) TSB #0094-11 in August 2011 but have refused to issue general recall. Also more convincingly reported as a head gasket problem the 2AZ-FE aluminum block head bolt threads wear out on the back 3 middle bolts (closest to firewall). There are several class-action lawsuits underway regarding this widespread issue. In January 2015, Toyota North America caved in and issued extended warranty notification (ZE7) for this issue. However, Toyota still insists that burning 1 quart of oil every 1200 miles is "normal". This applies to Toyota North America vehicles only.

      Suomessa näitä koneita löytyy rav4sta. USAssa Toyota, jälleen kerran vain oikeustaistelun jälkeen nöyrtyi antamaan koneille pidennetyn takuun, mutta täällä Suomessa ravistimen omistajat ovat oman onnensa nojassa. Toyota sanoo että on täysin normaalia että öljyä kuluu 8 litraa 15 tuhannen vaihtovälillä.

      Mitäs sanot tero, onko kyseessä volsun mustamaalauskampanja?

    • tojon.kierre

      On näköjään saman suunnittelijan kynästä kuin D4D-koneet. Kansiongelmaa pukkaa ja alumiinlohkosta menee kierteet. Ei onnistu Tojolta sen enempää dieselit kuin bensakoneetkaan.

    • näistä.turha.itkeä

      Öljytikusta taas tuuma pois, sillä se hoituu.

    • 426HEMI

      siis täh????? tuo mainitsemasi ongelma on wv konsernin ongelma ja juttuun on volkkari merkin tilalle näköjään vaihdettu toyotan nimi. kyllä taas joku kateellinen skodailija yrittää kääntää volkkarin ongelmat toyotan syyksi :D

    • meilläOnniOn

      Nyt kyllä hyssytellään tämä ketju hiljaiseksi ja kielletään kaikki.
      Yhtykäämme jokainen Toyotan omistaja rintamaan ja nauttikaamme yhdessä harmaasta ja huomaamattomasta Toyotastamme ja olkaamme rintamana parkkipaikkojen nurkissa hiljaa.

    • Kannaatollatarkkana

      Näitä koneita on siis Suomessa liikenteessä. Mistä tuon moottorityypin voi tarkistaa jos on käytettyä ostamassa? Tyyppikilvessä joku koodi?
      Aikamoinen pommi jos syö sekä öljyä että kansi falskaa.

      • Toyotamies

        Tuo juttu on satua. Sellaisia vikoja ei ole esiintynyt yhdessäkään Toyotassa. Toyota tekee edelleen parhaat moottorit. Nuo viat viittaavat vahvasti vokkelo konsernin moottorien vikoihin. Niissähän on ollut paljon ongelmia. Toyotassa ei ole esiintynyt lainkaan moottori ongelmia. Moottorit ovat lähes ikuisia. Miljoona kilometriä ei ole mikään saavutus noilla moottoreilla.


    • Toyota-palstan

      trollipojun aloitus ja neljä kysymystä/vastausta itselleen. Aika noloa yrittää trollata peruskoulupojan älykkyydellä ja skitsofreenikon mielenterveydellä.

      • salli.taas.nauraa

        Sinulla tuo vainoharhaisuus lisääntyy ihan silmissä.


    • tuuppoo

      Älä anna öljyy Toyo maksaa lystin jos kilahtaa lohko halki.

    • Öljyä.palaa

      Pari hyvää kiemurtelua jo nähty. Eiköhän ole aika siirtyä viralliseen Toyotan julkaisemaan materiaaliin aiheesta.

      http://www.rav4world.com/tsb/2011/T-SB-0094-11.pdf

      Tässä Toyotan ohje vian korjaamiseen. Varmaan huvikseen Tokion pojat näitä julkaisevat ja levittävät korjaamoilleen. Ei ne koneet oikeasti öljyä syö.

    • extojo

      Ei nuo kansiongelmat mitään uutta ole Toyotan koneissa. KAIKKI ALUMIINILOHKOLLA toteutetut moottorit ovat alttiita kansi vioille, niistä vaan hyssytellään merkkiliikkeessä. Lämpölaajenemisen seurauksena kierteet lohkosta pettävät ja kannentiiviste alkaa vuotaa. Sama onko bensa vai diesel.
      Jokainen korjaamo tuon vahvistaa jos käy hallin puolelta asentajilta kysymässä.
      ÖLJYNSYÖNTIONGELMA koskee lähinnä vain 1.8 bensakoneita.
      Ei nykyiset Toyotat ole yhtään sen kestävämpiä kuin kilpailija merkit, päinvastoin !
      Ja aivan turha on mutista kenenkään tietämättömän vastaan, meinaan lukuisia kymmeniä moottoreita työkseni korjannut kun olen.
      Puolustuksena mainitaan että nivelet ja laakerit kestää edelleen kohtuullisesti.

    • äläuskosatuja

      Tosiaan satuilua ja feikkisivustoja. Ei Suomessakaan ole mitään tietoa tällaisesta eli samaa sarjaa kuin d4d-höpötys. Saattaa olla muutama yksittäinen kone kysessä ja sitten trollit paisuttelevat asiaa ihan vaan mustamaalaamistarkoituksessa. On selvää, että isoja volyymeja kun on kysessä, niin joskus sattuu jokin pikkuvirhe, mutta ongelmaa ei ole olemassakaan.

      • Corollamummo

        Näin väittää Toyotan maksama Trolli. Ottakaa vaan reilusti kuluttasuojaan yhteyttä, kun sattuu öljysyöppö kohdalle. Ihan vain oman etunne vuoksi, koneremontit ovat todella hinnakkaita, jos sattuu kohdalle.


      • Kierteetpaskaksi

        Onko Toyotan julkaisema öljynsyönnin korjausohje huvikseen tehty tai feikki?
        Onko joukkokanne trollien perustama. Selkeä suunnitteluvirhe ja koskee myös Suomea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

      Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

      Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

      Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

      en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

      Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

      Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe