Hauveli ja vauveli, miten olette ratkaisseet?

Äityli-ja-karvakuono

Hei! Aattelin kysästä miten muilla menee vauvelin ja hauvelin kanssa??? Meillä vauveli 10kk ja yksi koirulivanhus joka on niin kauan tyytyväinen kun vauveli ei tule lähelle, silloin vauveli saattaa jopa nipistellä hampuleillaan ja kerran karvakuono vastasi askartelemalla mullat matolle. Hyh sitä hajua! Olin juuri soittamassa pienoa enkä heti huomannut. Olen sanonut Hänelle että ””Tirlittan, tuolla menolla et pääse taivuliin”,” mutta on vain kuin ei ymmärtäisi. Toinen on toi koirulivanhulin ikuinen karvanlähtö, kuinka äityleillä ""hermot"" kestää sitä?? Meikämandoliinilla myös alkanut ilmetä pisulin karkailua joka tosi epämiellyttävää kun vauveli on konttausiässä ja se saattaa näitä lirahduspaikkoja löytää ennen äityliä ;( Miten ootte ratkaisseet asiat??

19

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaalääkitysjookos

      Huono provo...

    • Äityli-ja-karvakuono

      Ei ole provo! Toivoisin vastauksia :)

    • hahhahyvävitsi

      Älä yritä, olet se sama provo joka täällä jauhaa äityleistä ja hauveleista yms. Kukaan täysjärkinen koiranomistaja ei puhu hampuleista, taivuleista, kakuleista, pisuleista mullista jne. Tee itsellesi palvelus ja mene tutkituttamaan pääsi. Joulun aikaan voi olla jonoa mutta etköhän sinäkin rakka lopulta apua saaongelmasi. Hyvät joulut ja uudet vuodet sinulle ja pikku päällesi :3

      • Maailman.ihme

        "Täysjärkinen koiranomistaja" olisikin ihan uusi juttu


    • Äityli-ja-karvakuono

      Ei pidä paikkaansa! :(

    • ytrurtuirtui
      • khgötroi

        No toki on kun toi yksi(tai sitten juuri sinä) niitä viljelee. Näkyy kait sellainen googlessa.


      • khgötroi
        khgötroi kirjoitti:

        No toki on kun toi yksi(tai sitten juuri sinä) niitä viljelee. Näkyy kait sellainen googlessa.

        Haista vittu, tänkään palstan hauvelijutuista oon kirjottanut ehkä 2


      • SPU

        hah! kato peiliin! itehän (kai) oot koiras kasvattanu? Meillä koira vahti lapsia niin,et ei ees mummot saanu mennä ktsomaan vaunuihin


      • IPU
        SPU kirjoitti:

        hah! kato peiliin! itehän (kai) oot koiras kasvattanu? Meillä koira vahti lapsia niin,et ei ees mummot saanu mennä ktsomaan vaunuihin

        Mummot on haudassa nykyään kun koira vähän vahti


    • PehmeäPentuhuone

      Otimme kolmannen koirulin sillä seurauksella, että muksu pääsi kokoaikaisesti sijaisperheeseen. Onneksi jäi koirat ja nyt voimme ottaa neljännen laumanvartijan laumaamme.

      • yeryery

        He vartioivat niin ihqusti!


      • koiraaakoiraakoirrrr

        Pehmeä pentuhuone on todella tärkeä! Hyvä huomio! Se on ihan parasta kun voi ottaa lisää koiria sen jälkeen kun lapsista on päässyt eroon!
        Meillä lapsi muutti itse pois 16-vuotiaan kun aloin kasvattaa koiria!


    • koirienEhdoillaElämä

      Ratkaisu siis on antaa lapset pois että voi pitää riittävän montaa koiraa? Missä koiramäärässä raja kulkee Teidän mielestä? Onko koiran koolla väliä?

      Olen aika huolissaan kun meillä on viisi ISOA koiraa. Vieläpä vaaralisena pidettyä rotua.

    • notietysti

      viet lapsen lopetuspiikille ja annat koiran elää vanhuutensa rauhassa. Sitte, kun se kuolee, niin voit tehdä uuden lapsen, mutta älä koskaan enää ota koiraa perheeseenne. Teet vaikka useamman sinappikoneen.

      • Tarja.Paris

        Ja pyh! Kukaan täysjärkinen ei valitse lapsia koirien sijaan.


    • Kolmenkoiranäiti

      Meille sanottiin että lapsi otetaan huostaan kun se oli allerginen koirille ja sillä oli niin paha ihottuma. Koko keho oli täynnä kutisevaa ihottumaa. Emme tietenkään suostuneet luopumaan koirista. Ne ovat minulle ihan henki ja elämä. Onneksi poika pääsi mummon luokse asumaan ja saatoimme pitää koirat. Älkää luovuttako helpolla. Lapsen allergia ei ole mikään syy antaa koirat pois.

      • Lääkärien.humpuukia

        Ihottuma varmasti johtui ihan muusta, ei koirat sellaista aiheuta kellekään.


      • Anonyymi
        Lääkärien.humpuukia kirjoitti:

        Ihottuma varmasti johtui ihan muusta, ei koirat sellaista aiheuta kellekään.

        Koirat eivät myöskään aiheuta allerkiaa. Koko allerkia juttu on viher piipertäjien keskimää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe