seksi suhde

yllättäjä14x

Minun kaksosveljellä on seksileikkejä pikku veljen kanssa. Olen usein yllättänyt heidät ja tänään viimeksi näin heidän panevan, pitäisikö kertoa isille ja äidille?

21

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

• wellu.w

moi, oon iteki vähä touhuilu mun pikkuveljen kaa. Haluisik jutella mun kaa? Laita viestiä [email protected]

• JOULUKINKKU123

Molemmat poikia? Kerro ihmeessä sitte

• Todella-ikävä-juttu

Et maininnut pikkuveljesi ikää eli paljonko on ikäeroa, vuosi vai enemmän. Tekikö kaksoisveljesi jotain pikkuveljelle tai päinvastoin. En suosittele sittenkään kertomasta vanhemmillesi vielä nyt mitään vaan yritä puhua järkeä kaksoisveljellesi. Sano myös, että se on laitonta ja rikollista touhua veljesten kesken. Painota silti, että he voivat myöhemmin omilla tahoillaan harrastaa niitä samoja leikkejä kun ikää tulee lisää, jos ne sitten enää edes kiinnostaa. Kerro myös uhkaus, että elleivät lopeta, niin kerrot isälle ja äidille. Ainakin toinen on murrosiässä ja siinä iässä kaikki seksiin liittyvä nyt vain on niin jännää kokeilla.

• Antaa lasten leikkiä.

• yllättäjä14x

pikkuveli on 11v ja me olemme 14

• Wtf toi on sairasta totta kai sä kerrot (en niiku oo mitenkää homoja vastaa mut sukulaisa hyi helvetti)

• Kerro nyt vielä, miksi tämä toiminta on haitallista jollekulle. Kun kyse on homoista, et voi edes vetää 'lapsista tulee vammaisia' -korttia.

• Ei mitää muuta syytä ku et ne o sukua

• Senhän tiesi jo aiemmasta viestistäsi, mutta mikä siinä sukulaisten välisessä seksin harrastamisessa on niin pahaa?

• koska ne on VITTU SUKUA TOISILLEEN

• Bikatchu kirjoitti:

koska ne on VITTU SUKUA TOISILLEEN

Kiitos että sä ymmärrät muo

• Todella-ikävä-juttu

Kyllä minusta 11 v. on vielä nuori mm. anaaliseksiin yms. Se saattaa tuottaa aikuisena häiriötä pojan normaalin seksielämään. Kyllä Sinun on todella puututtava kovalla kädellä asiaan. Oletko keskustellut kaksoisveljesi kanssa tästä asiasta kuten pyysin. Kaksoisveljesi on gay. Entä Sinä itse oletko hetero, bi vai homo? Pikkuveljestä ei vielä tiedä. Eihän hänellä kai ole vielä tullut karvojakaan. Kun yllätit heidät seksiässä niin kumpi heistä oli panijana. Kerro miten olet nyt toiminut. Yritän sitten neuvoa lisää.

• ylläri14xxx

Se 11v pani ja on sillä jo vähän karvoja ja suhteellisen iso kalu 12cm mut aika ohut.
        En ole tehnyt mitään muuta kuin katsonut kun touhuavat ja mieli tekisi panna nyt molempaa. Olen varmaan biseksuaali kun noi jutut kiihottaa ja vielä on ollut kalu housuissa piilossa on ne siitä sanoneet et mulla seisoo ja runkkaa nyt, en ole uskaltanut

• dkkwjfig

varmaan trolli mut eihä siinä ainakaa mitää laitonta ole! mitä helvettiä ei nyt ton ikäsillä ees kasva pippeli vielä

• WJkwnakskwkkw

Mitä helvettii onks tää trolli mut ei nyt pikkuset paneskele

• että.näin

Pojat on poikia ja kokeilu kuuluu ties kuinka monella asiaan.

• AikammeFariseukset

Nuo uskovaiset ovat huvittavia noine näkemyksineen, ne uskovat, että pystyvät jonkun väkisin raahaamaan taivaaseen. Saatavat jäädä itse ulos sieltä taivaastasi, syynä lähimmäisen vainoaminen.

• Kaikki-hyvin-vai-onko

Kuuluuko perheeseenne muita kuin te kolme veljestä eli kaksoispojat ja pikkuveli? Vähän äkkiseltään vain voisi tuntua kun viestejäsi lukee, että kaikki kolme voisitte olla homoja. Sinun sukusi ei silloin ainakaan syyllistyisi maapallomme ylikansoittamiseen.
      Toki pitää muistaa, että olette kaikki vielä lähes lapsia, joten ei voi vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Tosi harvat ihan heteropojat noita leikkejä harrastaa.
      Tiedän toki perheitä joissa kaksi poikaa on homoja, mutta en yhtään, jossa kolme olisi niitä. Jos näin tosiaan tapahtuu muutaman vuoden kuluttua, niin saattaisitte päästä ennätystenkirjaan. Surullista vain olisi, että silloin vanhemmiltasi jäisi lapsenlapset ja niiden tuottama ilo saamatta.
      Toivottavasti kaikki onkin vain murrosikäisten omituisia kokeiluja.

• heterobipoika12v

Olen 12v kaksonen poikia molemmat ja on isoveli ja sisko. Koska asumme samassa huoneessa olemme usein runkkaileet yhdessä ihan panoja myöten. Ei me homoja olla mutta tuntuu ihan selvältä tämä meidän homma ja kyllä meillä on ihan omat kaverit ja heidän kanssa omat leikit, veljeni on jotain tehnyt parin kaverinsa kanssa, en itse ole kiinnostunut toisista pojista vaikka ne broidin kaverit ovat haluneet ja olen myös nähnyt heidän munansa, myöskin he ovat minua imeneet ja runkanneet.
      Voihan minun veli olla homo ei se minua haittaa ja varmaan olen biseksuaali koska olen ollut poikien kanssa.
      Mitä olen kavereiden kaa jutellut niin kaikki ovat olleet kiinnostuneita meidän suuhteesta ja ei yksikään ole sitä tuominneet pahaksi muutamat ovat ihan kehuneet sitä ja ei edes ne jotka eivät halua sitä itse tehdä sanovat sen ole ihan ok.

• Kerrotko-heterobipoika

Sinulle heterobipoika kysyisin, että nukutteko kaikki neljä samassa huoneessa? Kerroit runkuista ja panoista. Jätit vain kertomatta ketkä runkkaavat keskenään ja kuka panee kutakin. Erityisesti mietin liittykö siskosi näihin juttuihin. Minkän ikäinen on isoveljesi ja siskosi. Itse mietit ja ajattelet olevasi bi. Mihin tämä perustuu. Onko murrosikäsi jo pitkällä Sinulla ja kaksoisveljelläsi. Vasta murrosiän lopussa voisi olettaa että oma suuntaus olisi selvillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe