Mitenkäs teitä firmat muisti tänä Jouluna? Meillä Seculla saatiin puhalletava sohva.(vissiin saadaan nukkua sillä töissä) Ja asiakkailta suklaata.
Mitä saitte lahjoja
8
312
Vastaukset
- Oisvoinujäädäsaamatta
Lahjakortti nevahöörd kirjakauppaan, ja lahjakoodilla sai valita jopa neljästä eri kirjasta. Kaikki eepoksia, joita ei ole oikeisiin kirjakauppoihin edes hyväksytty myyntiin.
- secu1324
Sama mikä sulla :D muttei ollut "puhalletava" vaan sitä vedetään ilmassa ympäri niin se täyttyy.
- SiitäpäSe
Ei tullut mitään lahjaa. Muistivat sentään lähettää uuden vuoden tervehdyksen. Siinä kaikki. Että se siitä.
- eiedeskukkia
Mitä itse annoitte lahjaksi työnantajalle?
- AnkeraAnssi
eiedeskukkia kirjoitti:
Mitä itse annoitte lahjaksi työnantajalle?
Minä annoin lahjaksi työnantajalleni koko edellisen vuoden ahkeran työpanokseni ilman saikkuja.
- kukkakauppi
Sinulle ei siis maksettu palkkaa?
- parhaatjoululahjani
Vuokranantajalta sain glögimaustepussin, sähköyhtiöltä kalenterin, työnantajalta irtisanomisilmoituksen.
- Anonyymi
Miksi työnantajat antavat lahjoja työntekijöille? Antavatko työntekijät myös lahjoja työnantajille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286537- 883844
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313663767- 2513168
- 612787
- 522745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322590- 1532470
- 322074
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1281896