Tyhmänä kysyisin et onko silkkilakanat hiostavat? Entä satiini?
silkki vai satiini?
12
4095
Vastaukset
- lakanat
niin ja jos joku vois kertoa millaisesta silkistä lakanat sitten pitäisi olla jotta ne eivät hiosta eikä ole liukkaat? Onko kenelläkään kokemusta thaimaassa teetetyistä lakanoista eli jos teettää siellä niin onko joku laatu siellä sellainen mistä tulisi hyvät? Tiedän et laatuja on monia, vaatteisiin olen saanut upeita kankaita mm. silkkejä. Kun en itse mene niin miten voisin opastaa "kuriiria" lakana-asiassa?
Kiitos etukäteen vastauksista. - pähkinä
Eivät ne mielestäni hiostavat ole. Ennenminkin ne ovat aika vilpoiset, avomies moittii jopa liian vilpoisiksi nukkumaan mennessä.
- satiini
Silkki on luonnonkuitu, joka on viileässä lämmin ja kuumalla viileä (ei hiosta), satiinilakanat on useimmiten tehty polyesteristä, joka taas on tekokuitu (periaatteessa muovia) ja tämän vuoksi ominaisuuksiltaan paljon huonompi, ei hengitä. Satiini voi olla myös puuvillaa tai sekoitekangasta, nimitys satiinihan tulee kanaan sidoksesta eikä materiaalista. Puuvillaisena oikein hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Mikä on ”kanaan kudoksesta”?
- nonna
silkki harvoin on tarpeeksi vahvaa lakanaksi. puuvillasatiini on histamaton ja voidaan pestä kuumassa. eli se on paras.
- Anonyymi
”histamaton”!
Tarkistakaa tekstinne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”histamaton”!
Tarkistakaa tekstinne!Onko aivokoppa kuurattu puhtaaksi milloin viimeeksi?
Tuntuu olevan pahaa toimintaongelmaa, kun urputat näppäilyvirheestä reilut 16 vuotta sitten kirjoitetussa viestissä. Joko sytytys on säädetty vähän hitaalle tai olet niin tyhmä, että olet oikeasti puhtaroinut tuon viestin merkitystä 16 vuotta, sitä vieläkään tajuamatta.
- Anonyymi
Olikin aika nostaa tämä aloitus !
- Anonyymi
Vammaisia kaikkialla.
- Anonyymi
Ei vähälahjaisuutta lueta vammaisuudeksi.
- Anonyymi
Aktivointivammaisuutta?
- Anonyymi
Silkki on tehty hämähäkin seitistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818