Tyhmänä kysyisin et onko silkkilakanat hiostavat? Entä satiini?
silkki vai satiini?
12
4153
Vastaukset
- lakanat
niin ja jos joku vois kertoa millaisesta silkistä lakanat sitten pitäisi olla jotta ne eivät hiosta eikä ole liukkaat? Onko kenelläkään kokemusta thaimaassa teetetyistä lakanoista eli jos teettää siellä niin onko joku laatu siellä sellainen mistä tulisi hyvät? Tiedän et laatuja on monia, vaatteisiin olen saanut upeita kankaita mm. silkkejä. Kun en itse mene niin miten voisin opastaa "kuriiria" lakana-asiassa?
Kiitos etukäteen vastauksista. - pähkinä
Eivät ne mielestäni hiostavat ole. Ennenminkin ne ovat aika vilpoiset, avomies moittii jopa liian vilpoisiksi nukkumaan mennessä.
- satiini
Silkki on luonnonkuitu, joka on viileässä lämmin ja kuumalla viileä (ei hiosta), satiinilakanat on useimmiten tehty polyesteristä, joka taas on tekokuitu (periaatteessa muovia) ja tämän vuoksi ominaisuuksiltaan paljon huonompi, ei hengitä. Satiini voi olla myös puuvillaa tai sekoitekangasta, nimitys satiinihan tulee kanaan sidoksesta eikä materiaalista. Puuvillaisena oikein hyvä vaihtoehto.
- Anonyymi
Mikä on ”kanaan kudoksesta”?
- nonna
silkki harvoin on tarpeeksi vahvaa lakanaksi. puuvillasatiini on histamaton ja voidaan pestä kuumassa. eli se on paras.
- Anonyymi
”histamaton”!
Tarkistakaa tekstinne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”histamaton”!
Tarkistakaa tekstinne!Onko aivokoppa kuurattu puhtaaksi milloin viimeeksi?
Tuntuu olevan pahaa toimintaongelmaa, kun urputat näppäilyvirheestä reilut 16 vuotta sitten kirjoitetussa viestissä. Joko sytytys on säädetty vähän hitaalle tai olet niin tyhmä, että olet oikeasti puhtaroinut tuon viestin merkitystä 16 vuotta, sitä vieläkään tajuamatta.
- Anonyymi
Olikin aika nostaa tämä aloitus !
- Anonyymi
Vammaisia kaikkialla.
- Anonyymi
Ei vähälahjaisuutta lueta vammaisuudeksi.
- Anonyymi
Aktivointivammaisuutta?
- Anonyymi
Silkki on tehty hämähäkin seitistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883