silkki vai satiini?

lakanat

Tyhmänä kysyisin et onko silkkilakanat hiostavat? Entä satiini?

12

4213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakanat

niin ja jos joku vois kertoa millaisesta silkistä lakanat sitten pitäisi olla jotta ne eivät hiosta eikä ole liukkaat? Onko kenelläkään kokemusta thaimaassa teetetyistä lakanoista eli jos teettää siellä niin onko joku laatu siellä sellainen mistä tulisi hyvät? Tiedän et laatuja on monia, vaatteisiin olen saanut upeita kankaita mm. silkkejä. Kun en itse mene niin miten voisin opastaa "kuriiria" lakana-asiassa?
      Kiitos etukäteen vastauksista.

• pähkinä

Eivät ne mielestäni hiostavat ole. Ennenminkin ne ovat aika vilpoiset, avomies moittii jopa liian vilpoisiksi nukkumaan mennessä.

• satiini

Silkki on luonnonkuitu, joka on viileässä lämmin ja kuumalla viileä (ei hiosta), satiinilakanat on useimmiten tehty polyesteristä, joka taas on tekokuitu (periaatteessa muovia) ja tämän vuoksi ominaisuuksiltaan paljon huonompi, ei hengitä. Satiini voi olla myös puuvillaa tai sekoitekangasta, nimitys satiinihan tulee kanaan sidoksesta eikä materiaalista. Puuvillaisena oikein hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

Mikä on ”kanaan kudoksesta”?

• nonna

silkki harvoin on tarpeeksi vahvaa lakanaksi. puuvillasatiini on histamaton ja voidaan pestä kuumassa. eli se on paras.

• Anonyymi

”histamaton”!
        Tarkistakaa tekstinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”histamaton”!
        Tarkistakaa tekstinne!

Onko aivokoppa kuurattu puhtaaksi milloin viimeeksi?

Tuntuu olevan pahaa toimintaongelmaa, kun urputat näppäilyvirheestä reilut 16 vuotta sitten kirjoitetussa viestissä. Joko sytytys on säädetty vähän hitaalle tai olet niin tyhmä, että olet oikeasti puhtaroinut tuon viestin merkitystä 16 vuotta, sitä vieläkään tajuamatta.

• Anonyymi

Olikin aika nostaa tämä aloitus !

• Anonyymi

Vammaisia kaikkialla.

• Anonyymi

Ei vähälahjaisuutta lueta vammaisuudeksi.

• Anonyymi

Aktivointivammaisuutta?

• Anonyymi

Silkki on tehty hämähäkin seitistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4481
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2448
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2385
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2178
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1697
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1531
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1476
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1241
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1124
    Aihe