Niin kutsuttua tuoksukoiraa?
Omistaako kukaan sellaista tuoksukoiraa?Tuoksuu kukille esim:sireeni tai orvokit jopa karkin tuoksua voi olla ilmassa.
Onko tiedossa kenelläkään saksanpaimenkoirissa
10
235
Vastaukset
- Jarodi
Minulla oli aikoinaan vuosia jo sitten tuoksukoira,joka tosin oli monirotuinen jonka perimässä oli noin 75 prosenttia saksanpaimenkoiraa ja loput 25 prosenttia karjalan karhukoiraa.Tämän koirani päänalueella ohimoiden kohdalla tuoksui aina silloin hyvin voimakkaasti sireenin tuoksu kun sen mieli oli oikein onnellinen.Ja sitten taas selässä säkän kohdalla välillä tunsin hyvin vahvasti myös ihan kuin toffeen olisi tuoksunut.Minulla on ollut elämäni aikana ollut jo useampi koira ,mutta näillä muilla koirillani en ole sitä tuoksuominaisuutta kuitenkaan havainnut olevan.
- sarakoira
Harvoilla lienee saksanpaimen koiraa joka tuoksuu kukille.
Minulla tuo keskiaasialainen tuoksuu niin voimakkaasti että koko tupa tuoksuu voimakkaasti melko usein,nytkin kävin ulkosaunan laittamassa tulille niin pukuhuoneessa tuoksui sireeni tai kukat voimakkaasti kun koira oli mukana. - Isotumma
Meillä oli esimmäinen sakemanni narttu, se ainoa tuoksukoira joka tuoksui lemon sitruunalle. oli -70- -80 luvulla. Sen jälkeen uroksia ja niiden "tuoksun" tietää kaikki :)
- lemononsitruunasuomeksi
Sitruuna sitruunalle tuoksuva koira? Lemon on sitruuna suomeksi miksi lemon sitruuna miksei vaan että tuoksui sitruunalle.
- Isotumma
Oli aikoinaan Lemon nimistä käsivoidetta ja koira tuoksui ihan samalle,siksi tuo lemon/sitruuna tuli mainittua.
- KoiraTietoinen
Kun koirani polkuanturat kastuu, haisee suolatulle popcornille.
Koiran tuoksut muuten on hikeä, ne hikoilee anturoista.- KoiraTietoinenTaas
Koirani tosin on lappalaiskoiraXmikälieKukaanEiTiedä -mix
- tuoksu
Minulla oli Ira saksanpaimenkoira valitettavasti vuosi sitten edesmennyt.Sillä tuoksui päälaki jollekin aivan ihanalle kukalle.Työkaverin valkoisen paimenkoiran pentueessa oli 2 tuoksuvaa koiraa.
Onkohan tämä vain narttujen ominaisuus koska nämä tietämäni tuoksuvat olivat tyttökoiria? - kukkanarttu
Meidän vanhimmalla nartulla pää tuoksuu kukalle, voimakkaimmin otsassa.
- Tiripin
Meilläkin on tuoksukoira, sakemanninarttu. Kun se on oikein mielissään jostain niin huusholliin leviää vieno kukkaistuoksu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059