Silmälasiliikkeiden alet ihmetyttävät

uskousko

Nyt ois linssit ja kehykset puoleen hintaan. Kuka osaa kertoa miten silmälasiliikkeellä on varaa antaa tämmöinen tarjous? Onko hinnoissa niin paljon oikeasti pelkkää ilmaa??

1

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aleton

Taitaa olla huijausta koko alet. Itselleni sattui seuraava tapaus, joka tapahtui markka-aikaan ja vei uskoni silmälasiliikkeiden alennuksiin. Tapahtui seuraavaa: 12 vuotias lapseni sai silmälääkäriltä silmälasien hankintaan vahvuuksien tiedot. Menimme ensin Instruun, löysimme sopivat kehykset ja saimme hinnan laseille( liikkeessä oli tarjous, toinen linssi ilmaiseksi). Päätimme käydä vielä katsomassa Forumin silmälasiliikkeestä oisko muunlaisia kehyksiä, siellä oli täsmälleen samanlaiset kehykset kuin instrussa ja samanhintaiset, pyysimme hintatiedot. Kokonaissumma oli pennilleen sama, Instrussa oli yksi linssi täsmälleen sama kuin tässä toisessa liikkeessä samalla hinnalla sai 2 linssiä.
      Itse ostan silmälasit parin vuoden välein ja maksaa aina suunilleen samanverran oliko liikkeessä alennusviikko tahi ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko

Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa
      Maailman menoa
      488
      2557
    2. Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'

Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni
      Maailman menoa
      155
      1451
    3. Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa

En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh
      Maailman menoa
      324
      1428
    4. Kerrotko mies mikä minussa on vikana?

Kun, et kerran lähesty?
      Ikävä
      184
      1137
    5. Parveketupakointi

Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa
      Maailman menoa
      138
      1091
    6. Mulla on ikävä sua

Se on paisunut ihan valtavaksi ja täyttää mun koko pään. Naiselle
      Ikävä
      45
      990
    7. Olen pahoillani

Ei ollut muuta vaihtoehtoa
      Ikävä
      47
      899
    8. Kellyn velat on jo 34000 ja on kelan asiakas.

Tälläistä nää naiset on kaikki samanlaisia, kun mies ei maksa niiden velkoja ja elämää niin kaikki menee vaan ulosottoon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      876
    Aihe