Moi onko inglesissä hyviä strip clupeja?
Inglesin strip clubit
12
845
Vastaukset
- Väärä.kylä
Ei. Ne on Hampurissa. No juu, Pariisissakin on muutama...
- romppy
Onhan siellä mutta niissä kysellään rahaa ja sitä ei kaltaisellasi kelapummilla ole.
- asiantotenut
Siellä on yli kymmenen paikka jotka näyttävät ulospäin tavallisilta strippi-baareilta mutta kun menee sisälle niin mitään tanssia ei ole vaan tytöt haluavat asiakkaan "huoneeseen" ja siellä sitten jotain ihan muuta..
- viilinsyönyt
mitä siellä huoneissa se muu on?
- MuuOnViiliä
Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.
- tunnenasiat
MuuOnViiliä kirjoitti:
Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.
jos aikuinen ihminen menee tommoseen paikkaa,on turpiinsa saamisen ansainnut
- asiantotenut
Ne strippi-baarit ovat aivan bordelleja joten voi kai kuvitella mitä huoneissa tapahtuu
- HupaisaHeppu
Miten hyvä asian toteutunut olet asian todennut, kun voit vain kuvitella mitä huoneissa tapahtuu?
Olen toki kanssasi samoilla linjoilla, mutta kommenttisi on hupaisa.
- sinnemekin
Swingersklubeilla saa kohteliaat pelimiehet posliinipimppaa ihan kotirouvilta. Citassa ja La Sandiassa noita
- J.Suoro
Sano lupi
- haahuilija00
Vieläkö siinä kasbahin kulmilla on niitä tyttöbaareja?
- asiantotenut
Juuri kasbahin kulmilla niitä on paljon ja niissä usein innokkaat sisäänheittäjät joten ei tarvitse etsiä,löytää perille muutenkin.Yksi on myös samassa rakennuksessa kun on Iskelmä-baari,toisessa päädyssä alakerrassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673