Inglesin strip clubit

Moi onko inglesissä hyviä strip clupeja?

12

942

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä.kylä

Ei. Ne on Hampurissa. No juu, Pariisissakin on muutama...

• romppy

Onhan siellä mutta niissä kysellään rahaa ja sitä ei kaltaisellasi kelapummilla ole.

• asiantotenut

Siellä on yli kymmenen paikka jotka näyttävät ulospäin tavallisilta strippi-baareilta mutta kun menee sisälle niin mitään tanssia ei ole vaan tytöt haluavat asiakkaan "huoneeseen" ja siellä sitten jotain ihan muuta..

• viilinsyönyt

mitä siellä huoneissa se muu on?

• MuuOnViiliä

Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.

• tunnenasiat
        MuuOnViiliä kirjoitti:

Sielä syötetään sulle viiliä ja viedään rahat, sekä heitetään sut vex takaovesta turpaan saaneena.

jos aikuinen ihminen menee tommoseen paikkaa,on turpiinsa saamisen ansainnut

• asiantotenut

Ne strippi-baarit ovat aivan bordelleja joten voi kai kuvitella mitä huoneissa tapahtuu

• HupaisaHeppu

Miten hyvä asian toteutunut olet asian todennut, kun voit vain kuvitella mitä huoneissa tapahtuu?
        Olen toki kanssasi samoilla linjoilla, mutta kommenttisi on hupaisa.

• sinnemekin

Swingersklubeilla saa kohteliaat pelimiehet posliinipimppaa ihan kotirouvilta. Citassa ja La Sandiassa noita

• J.Suoro

Sano lupi

• haahuilija00

Vieläkö siinä kasbahin kulmilla on niitä tyttöbaareja?

• asiantotenut

Juuri kasbahin kulmilla niitä on paljon ja niissä usein innokkaat sisäänheittäjät joten ei tarvitse etsiä,löytää perille muutenkin.Yksi on myös samassa rakennuksessa kun on Iskelmä-baari,toisessa päädyssä alakerrassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1021
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      617
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      522
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      431
    Aihe