Olen 33-vuotias sinkkunainen ja haluaisin lapsen. Erosin pitkästä suhteesta kaksi vuotta sitten ja uutta miestä ei vain ole löytynyt. Alan olla täysin kyllästynyt miehen etsimiseen (koska ei vain tunnu löytyvän), mutta haluaisin siis kovasti lapsen.
Olen koulutettu, työssäkäyvä, fiksu, urheilullinen ja musikaalinen, tavallinen nainen, joka haluaisi vielä ehtiä toteuttaa haaveensa. Toki voisin hankkia lapsen myös keinohedelmöityksellä klinikalla, mutta mieluummin tekisin sen miehen kanssa, joka mahdollisesti haluaisi itsekin isäksi. Olisihan lapsen kasvattaminen helpompaa kaksin... Parisuhdetta en toki vaatisi.
Tämä on aika hurja tapa etsiä lapselle isää, mutta kaikkeahan voi kokeilla, ei sitä koskaan tiedä...
Jos olet kiinnostunut asiasta ja olet myös fiksu ja terve, laita vaikka ensin tähän viestiketjuun viestiä niin katsotaan lisää.. :)
Lapselle isä (spermanluovuttaja tai enemmän)
13
507
Vastaukset
- Luovuttaja_tai_ehkä_enem
Laita sähköposti osoite josta saisi yhteyden sinuun suoraan:)
- Baby_mamalle
Missäpäin asut, Baby_mama2? Se taitaa olla aika tärkeä tieto, jos luovuttaja myös pääsee sitä pilttiä näkemään. :)
- Luovuttaja
Laita viestiä [email protected] , niin jutellaan lisää. :)
laita mailia [email protected] niin jutellaan lisää... t : haave isyydestä :)
- Minako1974
Jos olet Keski-Suomesta tai Savosta päin, laita viestiä [email protected]
- minako1974
laita viestiä jos haluat tuleen pieraista [email protected] tai [email protected]
- 1900
kuka jumalauta nyt savosta lapsen haluais hei haloo
- jonoonpojat
Sonnille paikka!!!
- PainelePsykiatrillepRKL
Taas uus YH Helvetti syntymään
- rojutränniin
Voin tulla rojauttamaan rojut ränniin jos kelppa?
Voin tarjota siemenen, jos huolit ja saat vielä kaupanpäälle vastuullisen isän lapsellesi. En vaadi mitään vastapalveluksia. Taloudellinen turva lapselle taattu.
Kaikki sukupuoli elämän catepillarit ja läänin pässit. Nyt ei kysytä sperman laadusta mitään. Seuraava jonossa voi välillä pyyhkiä yli lainehtivaa pois.
HEIPPA!
Näin ilmoituksesi ja olemme monelle tapaa samassa tilanteessa.Olen 186 cm vaalea normaali vartaloinen mies etelä suomesta fiksuksikin sanottu. Laita viestiä niin jutellaan lisää
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530