Hei. Haluaisin muuttua pysyvästi oikeaksi ihmis kärmeeksi. Kun muutun ensimmäisen kerran ihmis kärmeeksi. Saan lyhyen ihmis käärmeen hännän joka ulottuu tisseihini asti. Saan oikean ihmis käärmeen hännän. Häntäni värillä ei ole väliä. Tarvitsen yhden lapsen iältä 7-13 v. Luku taito ei ole tarpeen välttämättä. Sukupuoli on oltava tyttö / poika. Sukupuolella on väliä hyväksyn vain tytön tai pojan. Tämä on koe. Lapsen pitää inhota elämäänsä maan päällä. Ei halua käydä koulua. Pojan hiukset pitää olla lyhyet. Tytön hiuksien pitää olla pitkät. Kun koe alkaa koe henkilö ottaa kaikki vaatteensa pois päältänsä housuja ja rinta liivejä myöte jos sukupuoli on tyttö. tytön pituus on oltava 146 cm - 175 cm. Kun koe alkaa lopullisesti koe henkilö astuu eteeni. Otan häntäni käyttöön. Ja lähden viemään koe henkilöä kohti suutani jolloin koe henkilö on tiukasti kiinni ihmis käärmeen hännässäni lopulta koe henkilö on suussani. Syön ensin tisseihin asti sitten irrotan tissit. Tytöltä sitten syön loput kehosta. Pojan hokaisen kokonaan. Voin muuttaa vain tytöt oikeiksi ihmis kärmeeksi. Koska pidän tytöistä tytön pitää täyttää lomake jossa on että syönkö vai muutanko kokonaan ihmis kärmeeksi. Kun puren hampaillali kättä minun ihmis käärmeen dnaa sekoittuu henkilön vereen jonka kautta se menee sydämeen ja keuhkoihin koska se muuttaa henkilön ihmis hämä häkiksi. Sen jälkeen hänellä on lyhyt ihmis käärmeen häntä joka suurenee ruuan myötä. Koska ensimmäinen muuttamani tyttö ihmis kärmeeksi tulee minun vaimokseni. Koska joskus muuttamani tyttö ihmis kärmeeksi synnyttää 5-10 poikasta. Kun koe henkilö on syöty se menee minun mahaani jonka jälkeen henkilön ruuan sulatus prosessi alkaa minun mahassani. se kasvattaa ja varmistaa minun ihmis käärmeeni häntää. Huolehdi vaimoni kanssa ihmis käärmeen poikasistamme. Minun ihmis käärmeeni laji on anakonta jolloin saan todella leveän suun. Miten muutun oikeaksi ihmis kärmeeksi pysyvästi ?. Ikäni ja suku puoleni on poika ja olen iältäni 13 v.
Oikeaksi ihmis kärmeeksi.
Topsula
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934327
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752574Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711088Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28813
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779