Joo eli mun entinen poikkis jätti mut tälläsellä viestillä
Tää ei johdu susta vaan musta mut en pysty olee kenenkään kanssa yhessä enkä valehtelee ****. tykkään susta mut en vaa pysty enää…tää on tosi törkee tapa jättää… joten tää taitaa olla tässä…en ois pystyny sanoo tätä kasvotusten tai puhelimessa… joten moikka…. Huora🖕🏻
**** on siis yhen tyypin nimi en saa sanoo sitä tässä
Mut toi loppu on niin hirvee…
Onko muka oikein jättää viestillä?
10
403
Vastaukset
Tulee kituvat muistot mieleen...
- 1231s
No eihän se mikään ystävällisin ja paras tapa ole.
Pitää vaan hyväksyä ihmiset sellasina kuin ne on. Ihme apinoita koko sukupolvi
Aika ärsyttävää mun mielestäni, mutta hyvä sentään että se itse tiedostaa oman törkeytensä.
Hmh. Onks se kaveri ollut koko ajan semmoinen vai tuliiko tämä niinkui kulman takaa? Jos yllätävää käänne, niin pistä vastsus et okoo ei seurusteella sit enää niinkui parina jos et halua, mut hei siis ihan kaverina, kävikö nyt jottai vai tapahtuko jotain? Jos ei kuulu mitään niin sit kiertoteitse vaikka kavereiden kautta haku päälle et onksvsiel kaikki kunossa.
Jos hän vastaa edes jotain, niin ditten okidoki nähdään myöhemmin.
Ylernsä, kaikelle on olemassa joku syy ja sä ja muut näevat vaan seurauksen. Nuoren ihmisen, tai siis ihan jokaisen ihmisen käyttäydymisen äkkinäinen muutos voi olla merkki, et jotain on voinut tapahtua. Kysymys kuuluu, mitä tapahtui?- Jätety
Naisen näkökannalta vastaisin - ei ole, mutta ikävä kyllä olen itsekin sillä lailla jätety, elikkä miehille se vaikuttaa olevan ainoa oikea tapaa. Ei miehillä ole riittävästi munaa sanoa eronaikoomuksista suoraan kasvoihin. Ja kysellä sellaisen törkyviestin jälkeen eron syytä on turha. Haluaisitko jatkaa sellaisen kusipään kanssa enää mitään suhdetta, kuka pystyy puukottaa vaan selkä?
- vnkjgf
Äläpäs nyt ole seksistinen. Miksi ihmeessä naiset olisivat sen parempia.
- vjllvx
Totta kai on parempi hoitaa asia kasvotusten. Siinä voi sitten samalla selittää miksi. Toisaalta jos ei kerta kaikkiaan pysty, niin onhan hyvä saada se sanottua edes noin. Eli ei se minusta ole ns. väärin.
Ja joskus eroon ei vain ole mitään järkisyytä. Se ei vain ns. tunnu oikealta. Ei ihmistä - itseäänkään - voi pakottaa rakastamaan.
Toi viimeinen lause on täysin käsittämätön. Mitä varten se on siinä. Epäkypsää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483