Toisaalta ymmärrän ihmisten kärsimättömyyden. sillä olin varmaan melko ensimmäisiä. Hain, etsin ja soitin (olin todella kärsimätön) ja viimein sain puhelimeen ystävällisen suomalaisen naisen. Kysyin miten hän on tässä seurassa mukana ja hän kertoi että heillä on adoptiolapsia täältä.
Hei ajatelkaapa miten monella meistä on taito tehdä sivuja nettiin (itse olen elantoni vuodesta 1995 saanut tietokoneen ja ohjelmien avulla, mutta kirjaintakaan en osaa internettiin laittaa.
Ja ajatelkaa Sri Lankasta tänne muuttaneista tai heidän puolisoitaan. Varmaan aika harva on ammattimaisesti netin kanssa tekemisissä ja heillä on ollut todella paljon muuta murehdittavaa ennen sitä kuin, että pitäis meille muille kertoa miten asiat ovat siellä.
Löysin itse pahimmassa "hädässäni" monen mutkan kautta Pentti Oskari Kankaan sivut ja olen niiden myötä elänyt elämää siellä Hikkaduwan ja lähialueiden tienoilla.
Olen monasti tämän linkin laittanut mutta voi olla joku siellä joka ei ole tätä nähnyt.
Kaikille Sri Lankan ystäville lämpimiä terveisiä.
http://www.herrankukkaro.fi/srilanka/
Eihän syyllistetä Sri Lankalaisia, eihän
2
679
Vastaukset
- mariya
Itsekin olen odotellut kauan aikaa tietoa tuosta ystävyys seurasta. Tuskin täällä kukaan syyllistää Lankalta tulleita tai heidän puolisoitaan, en ainakaan itse tunne syyllistäneeni tai tunne syyllisyyttä, odottelen vain tietoa ystävyysseuran toiminnasta.
Tällä hetkellä on vähän kuin "takki tyhjä".
Olen matkustamassa Lankalle loppukeväästä/alkukesästä, tulee mietittyä illan tunteina miten ovat paikat ja asiat muuttuneet. - Missä kamut?
Joo ei ole ollut tarkoitus syyllistää ketään yhtään mistään. Yhdistyksellä olisi vain nyt todella tilausta ja se voisi pyörähtää toimimaan innoikkain uusin voimavaroin. Jos jäsenet ovat uupuneita, eikä aikaa ole homman pyörittämiseen, niin miksi ei edes kutsuta koolle kokousta ja annetta vastuuta niille, joilla mahdollisesti olisi uutta intoa. Ehkä uusista jasenistä vois löytyä myös henkilö, jolle kotisivujen teko olis a piece of cake...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3853253Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841322- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26965- 33857