Toisaalta ymmärrän ihmisten kärsimättömyyden. sillä olin varmaan melko ensimmäisiä. Hain, etsin ja soitin (olin todella kärsimätön) ja viimein sain puhelimeen ystävällisen suomalaisen naisen. Kysyin miten hän on tässä seurassa mukana ja hän kertoi että heillä on adoptiolapsia täältä.
Hei ajatelkaapa miten monella meistä on taito tehdä sivuja nettiin (itse olen elantoni vuodesta 1995 saanut tietokoneen ja ohjelmien avulla, mutta kirjaintakaan en osaa internettiin laittaa.
Ja ajatelkaa Sri Lankasta tänne muuttaneista tai heidän puolisoitaan. Varmaan aika harva on ammattimaisesti netin kanssa tekemisissä ja heillä on ollut todella paljon muuta murehdittavaa ennen sitä kuin, että pitäis meille muille kertoa miten asiat ovat siellä.
Löysin itse pahimmassa "hädässäni" monen mutkan kautta Pentti Oskari Kankaan sivut ja olen niiden myötä elänyt elämää siellä Hikkaduwan ja lähialueiden tienoilla.
Olen monasti tämän linkin laittanut mutta voi olla joku siellä joka ei ole tätä nähnyt.
Kaikille Sri Lankan ystäville lämpimiä terveisiä.
http://www.herrankukkaro.fi/srilanka/
Eihän syyllistetä Sri Lankalaisia, eihän
2
713
Vastaukset 2
- mariya
Itsekin olen odotellut kauan aikaa tietoa tuosta ystävyys seurasta. Tuskin täällä kukaan syyllistää Lankalta tulleita tai heidän puolisoitaan, en ainakaan itse tunne syyllistäneeni tai tunne syyllisyyttä, odottelen vain tietoa ystävyysseuran toiminnasta.
Tällä hetkellä on vähän kuin "takki tyhjä".
Olen matkustamassa Lankalle loppukeväästä/alkukesästä, tulee mietittyä illan tunteina miten ovat paikat ja asiat muuttuneet. - Missä kamut?
Joo ei ole ollut tarkoitus syyllistää ketään yhtään mistään. Yhdistyksellä olisi vain nyt todella tilausta ja se voisi pyörähtää toimimaan innoikkain uusin voimavaroin. Jos jäsenet ovat uupuneita, eikä aikaa ole homman pyörittämiseen, niin miksi ei edes kutsuta koolle kokousta ja annetta vastuuta niille, joilla mahdollisesti olisi uutta intoa. Ehkä uusista jasenistä vois löytyä myös henkilö, jolle kotisivujen teko olis a piece of cake...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 531010
- 98994
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121776Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔52743- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24644- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46578
- 35560
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka139545Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast45535Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen10528Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok119526- 47515
- 25512