Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eihän syyllistetä Sri Lankalaisia, eihän

Tuulikki

Toisaalta ymmärrän ihmisten kärsimättömyyden. sillä olin varmaan melko ensimmäisiä. Hain, etsin ja soitin (olin todella kärsimätön) ja viimein sain puhelimeen ystävällisen suomalaisen naisen. Kysyin miten hän on tässä seurassa mukana ja hän kertoi että heillä on adoptiolapsia täältä.

Hei ajatelkaapa miten monella meistä on taito tehdä sivuja nettiin (itse olen elantoni vuodesta 1995 saanut tietokoneen ja ohjelmien avulla, mutta kirjaintakaan en osaa internettiin laittaa.

Ja ajatelkaa Sri Lankasta tänne muuttaneista tai heidän puolisoitaan. Varmaan aika harva on ammattimaisesti netin kanssa tekemisissä ja heillä on ollut todella paljon muuta murehdittavaa ennen sitä kuin, että pitäis meille muille kertoa miten asiat ovat siellä.

Löysin itse pahimmassa "hädässäni" monen mutkan kautta Pentti Oskari Kankaan sivut ja olen niiden myötä elänyt elämää siellä Hikkaduwan ja lähialueiden tienoilla.

Olen monasti tämän linkin laittanut mutta voi olla joku siellä joka ei ole tätä nähnyt.

Kaikille Sri Lankan ystäville lämpimiä terveisiä.

http://www.herrankukkaro.fi/srilanka/

2

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariya

      Itsekin olen odotellut kauan aikaa tietoa tuosta ystävyys seurasta. Tuskin täällä kukaan syyllistää Lankalta tulleita tai heidän puolisoitaan, en ainakaan itse tunne syyllistäneeni tai tunne syyllisyyttä, odottelen vain tietoa ystävyysseuran toiminnasta.
      Tällä hetkellä on vähän kuin "takki tyhjä".
      Olen matkustamassa Lankalle loppukeväästä/alkukesästä, tulee mietittyä illan tunteina miten ovat paikat ja asiat muuttuneet.

    • Missä kamut?

      Joo ei ole ollut tarkoitus syyllistää ketään yhtään mistään. Yhdistyksellä olisi vain nyt todella tilausta ja se voisi pyörähtää toimimaan innoikkain uusin voimavaroin. Jos jäsenet ovat uupuneita, eikä aikaa ole homman pyörittämiseen, niin miksi ei edes kutsuta koolle kokousta ja annetta vastuuta niille, joilla mahdollisesti olisi uutta intoa. Ehkä uusista jasenistä vois löytyä myös henkilö, jolle kotisivujen teko olis a piece of cake...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe