Huomasin että Hurghadaan pääsee turkkilaisella Istanbulin kautta mutta ei Sharmiin,onko se siis vaarallisempi paikka? Kokemukset ilmeisesti positiivisia matkasta Hurghadaan turkkilaisella firmalla?
Egyptiin mutkan kautta
8
572
Vastaukset
- TK700
Kyllä lentää TK myös SSH.
- Hurghada
Turkish airlines on todella mainio lentoyhtiö! Palvelu pelaa, lentojen hintaan kuuluu jo ruoat, kaikki juomat mitä haluaa vapaavalintaisesti tilata lennolla, sekä 30kg ruumaan menevä laukku! Sekä pidemmällä lennolla (hel-ist) koneissa on myös jokaisella omat ruudut mistä voi katsella mieluisia elokuvia, kuunnella musiikkia, yms. Suosittelen ehdottomasti!
- ensisyksynä
Kyllä sittenkin näemmä lentoja myös Sharmiin mutta ne ovat selvästi kalliimpia kuin lennot Hurghadaan,mikäköhän syynä. Mutta hienoa että Egyptiin pääsee lomalle
Kaksi kertaa menty Egyptiin Turkish airwaysilla ja loistava lentoyhtiö, suosittelen. Ja kauko-itään lentäessä myös eriomainen vaihto-ehto.
- ensisyksynä
Mikähän on se paras alue Hurghadassa,Sakkala,Dahar vai se iso hotellialue muutaman kilometrin päässä,vai onko El Gouna se paras? Kartalta katselin että Sakkalan alue voisi olla paras mutta voin olla väärässä,taas
- hurghadaan1
Riippuu mitä hakee, dahar on pienen pieni "kylä" jossa näkeen sen karun köyhän puolen egyptistä paljon paikkallisia, Sakkala taas "iso" keskusta josta löytyy vaikka mitä. El gouna kerran kävin pyörähtämässä ei ole minua varten rahalla tehty turisti kylä, 20-30km Sakkalasta keskellä "aavikkoa"
- SOKRAN
Hei, minä olen käyttänyt Turkis Eirline lentoyhtiötä jo 7 vuotta kun useamman kerran vuodessa matkustan omatoimisesti Sharm El Sheikkiin. Helsinki-Istanbul- Istanbul - Sharm El Sheikh Minulla on täällä oma ihana asunto ja asunto, jota vuokraan omatoimimatkaajille. (terttu.korhonen@elisanet. fi) Mielelläni myös opastan reissaajia henkilökohtaisesta ja tulen lentokentälle vastaan!!!!
Täällä on ollut hyvin rauhallista kaikki nämä vuodet. Vaihtuvat polisit valvoo turvallisuutta. Ihmiset ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Hintataso on huomattavasti halvempaa kuin Suomessa, joten eläminen täällä on hyvin edullista. Ihanat korallirannat ja mikä parasta aina paistaa aurinko ja on lämmintä. Kuten joka maassa täälläkin voi naiset joutua miesten kanssa vaikeuksiin. Se on itsestä kiinni.
Tervetuloa Sharm El Sheikkiin.- PunaisenMerenDyykkaaja
Hei!
Hienoa että olet onnistunut löytämään paikkasi Egyptistä!
Itselläni on haave päästä muuttamaan joskus (pian) samoin kuin sinä mutta ajatukseni kulkee vahvemmin tuonne Hurghadan puolelle! Olen ollut 2 kertaa Sharmissa ja 3 Hurghadassa, nyt la olen vihdoinkin taas lähdössä Hurghadaan sukeltamaan :D
Ajattelin että otan sinuun meilitse yhteyttä jossakin myöhemmässä vaiheessa tämän asian tiimoilta.
As salaam aleikum :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112