Egyptiin mutkan kautta

ensisyksynä

Huomasin että Hurghadaan pääsee turkkilaisella Istanbulin kautta mutta ei Sharmiin,onko se siis vaarallisempi paikka? Kokemukset ilmeisesti positiivisia matkasta Hurghadaan turkkilaisella firmalla?

8

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TK700

      Kyllä lentää TK myös SSH.

    • Hurghada

      Turkish airlines on todella mainio lentoyhtiö! Palvelu pelaa, lentojen hintaan kuuluu jo ruoat, kaikki juomat mitä haluaa vapaavalintaisesti tilata lennolla, sekä 30kg ruumaan menevä laukku! Sekä pidemmällä lennolla (hel-ist) koneissa on myös jokaisella omat ruudut mistä voi katsella mieluisia elokuvia, kuunnella musiikkia, yms. Suosittelen ehdottomasti!

    • ensisyksynä

      Kyllä sittenkin näemmä lentoja myös Sharmiin mutta ne ovat selvästi kalliimpia kuin lennot Hurghadaan,mikäköhän syynä. Mutta hienoa että Egyptiin pääsee lomalle

    • Kaksi kertaa menty Egyptiin Turkish airwaysilla ja loistava lentoyhtiö, suosittelen. Ja kauko-itään lentäessä myös eriomainen vaihto-ehto.

    • ensisyksynä

      Mikähän on se paras alue Hurghadassa,Sakkala,Dahar vai se iso hotellialue muutaman kilometrin päässä,vai onko El Gouna se paras? Kartalta katselin että Sakkalan alue voisi olla paras mutta voin olla väärässä,taas

      • hurghadaan1

        Riippuu mitä hakee, dahar on pienen pieni "kylä" jossa näkeen sen karun köyhän puolen egyptistä paljon paikkallisia, Sakkala taas "iso" keskusta josta löytyy vaikka mitä. El gouna kerran kävin pyörähtämässä ei ole minua varten rahalla tehty turisti kylä, 20-30km Sakkalasta keskellä "aavikkoa"


    • SOKRAN

      Hei, minä olen käyttänyt Turkis Eirline lentoyhtiötä jo 7 vuotta kun useamman kerran vuodessa matkustan omatoimisesti Sharm El Sheikkiin. Helsinki-Istanbul- Istanbul - Sharm El Sheikh Minulla on täällä oma ihana asunto ja asunto, jota vuokraan omatoimimatkaajille. (terttu.korhonen@elisanet. fi) Mielelläni myös opastan reissaajia henkilökohtaisesta ja tulen lentokentälle vastaan!!!!

      Täällä on ollut hyvin rauhallista kaikki nämä vuodet. Vaihtuvat polisit valvoo turvallisuutta. Ihmiset ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Hintataso on huomattavasti halvempaa kuin Suomessa, joten eläminen täällä on hyvin edullista. Ihanat korallirannat ja mikä parasta aina paistaa aurinko ja on lämmintä. Kuten joka maassa täälläkin voi naiset joutua miesten kanssa vaikeuksiin. Se on itsestä kiinni.
      Tervetuloa Sharm El Sheikkiin.

      • PunaisenMerenDyykkaaja

        Hei!
        Hienoa että olet onnistunut löytämään paikkasi Egyptistä!
        Itselläni on haave päästä muuttamaan joskus (pian) samoin kuin sinä mutta ajatukseni kulkee vahvemmin tuonne Hurghadan puolelle! Olen ollut 2 kertaa Sharmissa ja 3 Hurghadassa, nyt la olen vihdoinkin taas lähdössä Hurghadaan sukeltamaan :D
        Ajattelin että otan sinuun meilitse yhteyttä jossakin myöhemmässä vaiheessa tämän asian tiimoilta.

        As salaam aleikum :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe