Egyptiin mutkan kautta

ensisyksynä

Huomasin että Hurghadaan pääsee turkkilaisella Istanbulin kautta mutta ei Sharmiin,onko se siis vaarallisempi paikka? Kokemukset ilmeisesti positiivisia matkasta Hurghadaan turkkilaisella firmalla?

8

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TK700

Kyllä lentää TK myös SSH.

• Hurghada

Turkish airlines on todella mainio lentoyhtiö! Palvelu pelaa, lentojen hintaan kuuluu jo ruoat, kaikki juomat mitä haluaa vapaavalintaisesti tilata lennolla, sekä 30kg ruumaan menevä laukku! Sekä pidemmällä lennolla (hel-ist) koneissa on myös jokaisella omat ruudut mistä voi katsella mieluisia elokuvia, kuunnella musiikkia, yms. Suosittelen ehdottomasti!

• ensisyksynä

Kyllä sittenkin näemmä lentoja myös Sharmiin mutta ne ovat selvästi kalliimpia kuin lennot Hurghadaan,mikäköhän syynä. Mutta hienoa että Egyptiin pääsee lomalle

• Kaksi kertaa menty Egyptiin Turkish airwaysilla ja loistava lentoyhtiö, suosittelen. Ja kauko-itään lentäessä myös eriomainen vaihto-ehto.

• ensisyksynä

Mikähän on se paras alue Hurghadassa,Sakkala,Dahar vai se iso hotellialue muutaman kilometrin päässä,vai onko El Gouna se paras? Kartalta katselin että Sakkalan alue voisi olla paras mutta voin olla väärässä,taas

• hurghadaan1

Riippuu mitä hakee, dahar on pienen pieni "kylä" jossa näkeen sen karun köyhän puolen egyptistä paljon paikkallisia, Sakkala taas "iso" keskusta josta löytyy vaikka mitä. El gouna kerran kävin pyörähtämässä ei ole minua varten rahalla tehty turisti kylä, 20-30km Sakkalasta keskellä "aavikkoa"

• SOKRAN

Hei, minä olen käyttänyt Turkis Eirline lentoyhtiötä jo 7 vuotta kun useamman kerran vuodessa matkustan omatoimisesti Sharm El Sheikkiin. Helsinki-Istanbul- Istanbul - Sharm El Sheikh Minulla on täällä oma ihana asunto ja asunto, jota vuokraan omatoimimatkaajille. (terttu.korhonen@elisanet. fi) Mielelläni myös opastan reissaajia henkilökohtaisesta ja tulen lentokentälle vastaan!!!!

Täällä on ollut hyvin rauhallista kaikki nämä vuodet. Vaihtuvat polisit valvoo turvallisuutta. Ihmiset ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Hintataso on huomattavasti halvempaa kuin Suomessa, joten eläminen täällä on hyvin edullista. Ihanat korallirannat ja mikä parasta aina paistaa aurinko ja on lämmintä. Kuten joka maassa täälläkin voi naiset joutua miesten kanssa vaikeuksiin. Se on itsestä kiinni.
      Tervetuloa Sharm El Sheikkiin.

• PunaisenMerenDyykkaaja

Hei!
        Hienoa että olet onnistunut löytämään paikkasi Egyptistä!
        Itselläni on haave päästä muuttamaan joskus (pian) samoin kuin sinä mutta ajatukseni kulkee vahvemmin tuonne Hurghadan puolelle! Olen ollut 2 kertaa Sharmissa ja 3 Hurghadassa, nyt la olen vihdoinkin taas lähdössä Hurghadaan sukeltamaan :D
        Ajattelin että otan sinuun meilitse yhteyttä jossakin myöhemmässä vaiheessa tämän asian tiimoilta.

As salaam aleikum :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe