Hävettää olla putkimies!

Mudbeard

Hävettää yli kaiken olla joku saatanan likanen röörirassaaja! Peruskoulu meni päin helvettiä kiusaamisen takia ja jouduin amikseen johonkin vitun hikisten bensalenkkarien valtaamalle putkilinjalle missä vietin elämäni helpoimmat 3 vuotta ja nyt olen "valmistunut" putkimies vaikka ei sitäkään voi kutsua millään tasolla saavutukseksi... samalla kun kaikki mun kaverit hakee yliopistoihin niin mun pitäis muka mennä johnkin saatanan putkfirmaan rassaamaan röörejä paskalla palkalla ja elämään sellasta hiki-duunarin elämää jota kiinnostaa elämässä kaksi asiaa: autot ja kalja... HYI SAATANA!

sen lisäksi että hävettää olla täällainen täysi luuseri, on myös kylmä fakta että ainoa yksikään pähkinää suuremmat aivot omaava ihminen ei yksinkertaisesti voi elää edes etäisesti onnellista elämää jos joutuu olemaan joku saatanan paskaduunari, ihmiset joilla on yhtään järkeä päässä pysyvät kaukana paskaduuneista ja se joka oikeasti kehtaa sellaisia mennä tekemään ei ole ihminen ollenkaan!!!!!!

18

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OleHiljaaSkidi

      Ai susta tuli siis putkimies, no jokasessa uudessa talossa on putket ja vanhoihin ne korjataan että töitä piisaa. Ammatitaitoa vaativaa työtä. Ja Jos oot nyt sitten niin vitun uhri, niin miksi menit? Vittu! Lähde opiskeleen uutta ammattia stana!

      • Mudbeard

        miten voi olla "ammattitaitoa" vaativaa työtä jos sen kolmen vuoden aikana en tehnyt vittu YHTÄÄN MITÄÄN ja silti olin luokan paras oppilas xD paskatyö se on ja sillä siisti, jokainen putkimies on vain etäisesti ihmistä muistuttava apina joka viettää viikonloppunsa gorillan elkein kaljaa ruustäen ja MV-lehden otsikoille höröttäen, jos joku ihminen ihan oikeesti on ylpeä ollessaan joku vitun putkimies tarvitsee olla aika tavallinen idiootti...eikä mistään ammattikoulusta sellaista työtä voikkaan saada mitä ihminen tekisi, miten kukaan voi olla iloinen omaan elämäänsä kun tietää että on ihmisä jotka tekevät miljoona kertaa tärkeämpää ja parempaa työtä ja saavat monta kertaa parempaa palkaakin...


      • onniomissakäsissä
        Mudbeard kirjoitti:

        miten voi olla "ammattitaitoa" vaativaa työtä jos sen kolmen vuoden aikana en tehnyt vittu YHTÄÄN MITÄÄN ja silti olin luokan paras oppilas xD paskatyö se on ja sillä siisti, jokainen putkimies on vain etäisesti ihmistä muistuttava apina joka viettää viikonloppunsa gorillan elkein kaljaa ruustäen ja MV-lehden otsikoille höröttäen, jos joku ihminen ihan oikeesti on ylpeä ollessaan joku vitun putkimies tarvitsee olla aika tavallinen idiootti...eikä mistään ammattikoulusta sellaista työtä voikkaan saada mitä ihminen tekisi, miten kukaan voi olla iloinen omaan elämäänsä kun tietää että on ihmisä jotka tekevät miljoona kertaa tärkeämpää ja parempaa työtä ja saavat monta kertaa parempaa palkaakin...

        Voi hyvä ihminen! Putkimies on juuri niin tärkeä ja arvokas, minkä itsestään tekee. Ei ole pakko heittäytyä kaljoittelevaksi kusimulkuksi. Vedä ykköset päälle ja mene oopperaan, lue parhaita kirjoja, pelaa golfia, purjehdi jne. Työ mahdollistaa tämän kaiken.

        Voit tietysti hakeutua kunnon yliopistoon. Opiskele juristiksi, lääkäriksi tai matemaatikoksi tai mikä nyt vain kiinnostaa, jos se putkityö on paha.


      • Mudbeard

        ei sillä ole mitään väliä vaikka mitä vapaa ajalla tekisi, se olisi kuin pukisi apinalle puvun päälle, ei se mitään muuta, hävettää oma olemassa olo niin helvetisti jo vain siksi että olen sen koulun käynyt että pitää varmaan itsemurha tehdä...


      • rööritoope
        Mudbeard kirjoitti:

        miten voi olla "ammattitaitoa" vaativaa työtä jos sen kolmen vuoden aikana en tehnyt vittu YHTÄÄN MITÄÄN ja silti olin luokan paras oppilas xD paskatyö se on ja sillä siisti, jokainen putkimies on vain etäisesti ihmistä muistuttava apina joka viettää viikonloppunsa gorillan elkein kaljaa ruustäen ja MV-lehden otsikoille höröttäen, jos joku ihminen ihan oikeesti on ylpeä ollessaan joku vitun putkimies tarvitsee olla aika tavallinen idiootti...eikä mistään ammattikoulusta sellaista työtä voikkaan saada mitä ihminen tekisi, miten kukaan voi olla iloinen omaan elämäänsä kun tietää että on ihmisä jotka tekevät miljoona kertaa tärkeämpää ja parempaa työtä ja saavat monta kertaa parempaa palkaakin...

        ei ole sullakaan helppoo.


    • laittajaatarvittais

      Arvostaisin kovasti, jos olisi tuttavapiirissä edes yksi putkimies. Olisi nimittäin silloin tällöin pikku töitä, joita en osaa itse tehdä. Maksu ei ole ongelma.

      • Mudbeard

        aika saatanan aivoton tarvitsee olla jos niitä hommia ei kuka tahansa osaa tehdä... sillä ei täys järkinen sellaiseen paskapalkkaiseen pelkästään henkistä tuskaa aiheuttavaan paskatyöhön mene!


    • realistih

      siis olet rööriroope
      parempi se kun leipäjonon köyhä
      toki esim usa harvadin yliopiston käyneet
      ovat ihan eri planeetalta
      harmi että et kykene parempaan

      • Mudbeard

        en ole rööriroope vaan kohta itsemurhan tehnyt ruumis sillä en aijo suostua elämään sen tajuttoman häpeän kanssa että olen joku likainen putkirassaaja joka ei ole ihminen ollenkaan vaan tämän maailman häpeäpilkku.


    • Putketta

      Mieti vähän. Sinulla on siis tutkinto jonka voit päivittää ylösoäin koska sinulla on hyvät perustiedot. Kävin myös itse 3v amiksen ja olin vissiin 3 viikkoa koulua vastaavassa työssä. Amiksesta oli paljon hyötyä kun menin sen jälkeen opiskelemaan. Vielä nyt laatuinsinöörinä saan välillä kollegojen montut loksahtamaan auki ottamalla kantaa vaikkapa venttiilin koneistukseen, pintaan ja toleransseihin eli asioihin jotka tulevat sieltä amiksen tietämyksestä.

      Lopeta tuo itsesi sääliminen ja ala töihin tulevaisuutesi parantamiseksi.

      Mitä luulet, että putkimiehet ajattelevat kirjoituksestasi? Itsellesi tuli vissiin hyvä mieli mutta kuinka paljon sait aikaan mielipahaa?

      • Mudbeard

        ei mua kiinnosta mitä ne paskalta haisevat umpityhmät röörinrassaajat ajattelee! eikä tarvitsekkaan sillä suurin osa putkimiehistä ei tiedä mikä tietokone tai netti on ja se minimaalinen prosentti joka tietää ei muista nettisivuista teidä kuin motonet ja nettiauto... ja jos on oiken oppinut apina saattaa se joskus itsensä myös alkon sivuilta löytää kunhan tarpeeksi näppäimistön edessä kiroilee...


    • gjkutffgh

      Minua hävettäisi paljon enemmän olla jonkun oikeusasteen tuomari. He ovat pahimpia nilkkejä, jotka päätöksillään ovat tappaneet paljon ihmisiä väärillä tuomioillaan. Tarkoitan lähinnä sitä että moninkertaiset tappajat päästetään vapaaksi, vaikka laki ei sitä edellyttäisi. Putkimies tekee sentään rehellistä, tuottavaa työtä.

      • Mudbeard

        he ovat sentään oppineita ja fiksuja kunnon ihmisiä eivätkä mitään umpityhmiä röörinrassaaja bensalenkkareita joiden puheita ei pysty kuuntelemaan kukaan muu kuin aivovaurioitunut gorilla!


    • kotikäynnit

      Vähän kateeksi käy. Putkimiehellä on vientiä naisrintamalla. Aina on näin ollut. Joka kymmenes kotikäynti tuottaa varman tuloksen. Ajattele ammattisi hyviä puolia.
      Sylin lämpöä löytyy.

      • Mudbeard

        olin viime kesän kesätöisää juuri sellaisena kliseisenä huoltoputkimiehenä joka menee talosta taloon putkia availemaan (paskaduuni) ja siellä oli putkimies joka oli ollut 60 vuotta samamssa työssä eikä ollut kertaakaan mitään pillua saanut... eli täysi myytti tuokin.


    • Rupea talonmieheksi niin ei tarvitse hävetä. Tosin se edellyttää ammatinvahitoa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    • Minä halusin oikeastaan jo pienestä pitäen olla putkimies. Valitettavasti elämä vei aivan toisenlaiselle alalle, missä joutuu jatkuvasti käsittelemään haisevia ja huonosti käyttäytyviä naisia.

      Käsillään tätäkin työtä joutuu tekemään vaikka jännetuppitulehdus saisikin vedet valumaan silmistä. Ei vain ole varaa pitää saikkua. Kaiken lisäksi koulutus oli äärettömän pitkä ja tylsä. Aluksi aihe kiinnosti siinä missä se kiinnostaa kaikkia terveitä nuoria miehiä ja harrastin sitä ihan vapaa-ajallakin, mutta kun siitä aiheesta tuli leipätyö, meni maku asiasta vapaa-ajallakin.

      Nyt kynekologina kun näen avoimen viemärin jossakin, en pysty hillitsemään itseäni vaan minun on pakko vilkaista sinne vaikken minä mikään putkimies olekaan. Sellaisella hetkellä toivon aina voivani kääntää kellon takaisin nuoruuteeni ja valita uudelleen, että haluanko lopun ikääni tunkea sormeani haisevaan reikään, vaiko tehdä jotain oikeasti hyödyllistä kuten putkihommia.

    • e.lä.mä

      Ammatissasi ei ole mitään häpeämistä, tosin kirjoituksessasi näin omia kokemuksia elämästäni ehkä kuitenkin lopussa kun ole vanha kiitossella muistelet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe