Mistä kutiat herkästi?

haaveilia

Mä jalkapohjista ja kyljistä! =:b

66

8710

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Neiti.88-

      Melki kaikkialta; kyljistä, jalkapohjista, mahasta.. Taitaa olla pahin kuitenkin tuo vatsanseutu xD

      • alice

        polvistä,kyljistä,jalkapohjista...kaikista melkee.ja se on tuskaa ku poikakaveri ottaa sylii ja kutittaa vaa ja siitä ei pääe pois.mut myös ihanaa!:D


    • m-m-m

      "Kaikista" paikoista :D kyljistä, kainaloista, kaulasta ja jalkapohjista :)

      • tyhmä tai jotai..

        öÖ tota mite voi kutista kynsisitä??? :O


      • m-m-m
        tyhmä tai jotai.. kirjoitti:

        öÖ tota mite voi kutista kynsisitä??? :O

        Missä sä sellaista näet?


      • Anonyymi
        tyhmä tai jotai.. kirjoitti:

        öÖ tota mite voi kutista kynsisitä??? :O

        Emt


    • soul_reaper

      Mä ainakin kutian eniten niskasta.

    • jätkä

      En itse kutise mistään.. kerros itsestäs jos uskallat.,.,.

    • Linda

      Ihan outoja olette! Kaikki kutiaa polvista :D

      • ......

        Aivan! juuri sieltä kaikki me kutisemme..


    • Polvet ja kyljet tattaa olla pahimmat. Sitten tulee maha ja jalkapohjat ja sääret. Ja sitten koko muu kroppa.

      • Jalkapohjat

        Jos jalkapohjien kidutuksensieto olisi kestävyysurheilulaji, mitä sääntöihin kuuluisi? :-P


    • Jaloista

    • Idríel

      Jalkapohjista ja kyljistä.

    • mika,

      mist voi kutista

    • Nimetön

      mä kutian kyljistä tosi helposti tyttökaveri aina välil kutittelee.

    • kutissija

      Jalkapohjista,kyljestä, en keksi muuta.

    • fetissipoika -96

      No varmaa vähä kaikkialta: jalkapohjista, vatsasta, kyljistä, kainaloista, NÄNNEISTÄ! ja alapääst =DDD. Tulispa joku poika/mies, sitois mut ja kutittais mua niin kauan, et saan orgasmin.

    • HelpostiKutiavaHemmo

      Kutian jalkapohjista, kainaloista ja kaulasta.

    • Don Turtelli

      Jos jalkapohjien kidutuksensieto olisi kestävyysurheilulaji, mitä sääntöihin kuuluisi? :-P

      Vaikka tämmösiä:
      - jalat sidottuna joko köydellä, kahlittuna tai jalkapuussa
      - jalat paljaina (sukkikset tai nylonit saa olla erikoistapauksissa)
      - sit vaa kunnon kutittelua sormilla, höyhenillä, pensselillä, hiusharjalla, kielellä yms. mukavilla välineillä
      - lisähaasteeks vielä semmonen, että täytyy pitää varpaat täysin liikkumatta ainaki 30 sekunnin ajan ku kutitetaa vähä hellemmin, jos ei onnistu nii rangaistukseks kutitetaa kylkiä :D

      Ja fetissipoika -96, täällä ois yks vapaaehtoinen ;)

      • kutikuti

        Pahus, kuinka vanha viesti ): Olisin halunnut ottaa lisähaasteen vastaan, tulla puolintoisin kokeilemaan :D


      • Tickleme

        Kyllä itellekki kelpais joku pieni kutittelu😏


    • Don Turtelli

      Katsoin kyllä, parahin hohohoh. Onko joku ongelma tämän suhteen?

    • Conversetyttö

      kyljistä ja alapäästä(;

    • vapaudenkaipuu

      Kutian ihan kaikkialta :'D Minuu ei tarvii ees koskee kunnolla ku jo kutian. Joskus pelkkä katse kutittaa.

    • Minna

      Mä olen tytöksi pukeutuva mies ja kutian varsinkin jaloista ohuet sukkahousut jalassani. Jalkapohjista, sääristä, polvista ja reisistä. Joka paikasta ja ylempääkin kyllä. Nyt juuri ei ole ketään, joka minua kutittaisi, ihanaa se kyllä on kiemurrella ja rimpuilla ihan villinä ja avuttomana jonkun kivan miehen minua rääkätessä. Sitominen vielä lisää avuttomuutta ja vähän muutakin tunnetta ;) [email protected]

      • Ei kannata klikkaill

        Ei toimiva osoite.


    • VinkkiVeikko12

      Kutian peräsuolen ulkopuolelta

    • TunnotonTyttö

      en kutise varsinaisesti mistään jos joku kutittaa... se vaan rentouttaa ja tekee minusta vahaa...... se on vain taivaallista kun joku hellästi yrittää kutittaa:)

    • adascxas

      "No varmaa vähä kaikkialta: jalkapohjista, vatsasta, kyljistä, kainaloista, NÄNNEISTÄ! ja alapääst =DDD. Tulispa joku poika/mies, sitois mut ja kutittais mua niin kauan, et saan orgasmin."

      kerro osote ni olen jo matkalla!

    • Tyttö-97

      Koko säären alue.
      Tarvitsee vain hipaista ja mä oon jo ihan lattialla kikattamassa :D

    • gnnmjsgtj

      Päkiöistä kaikkein eniten! :)

    • hanipööpöö<3

      kaikkialta! mul on kutitusfetissi :DD

      • kutittelija

        mullakin on kutitusfetissi...hanipööpöötä ois kiva kutitella :D


    • seksi hullu tyttö

      No!
      Tuisko joku kuttittaa muo oon 15 vuotias mimmi....
      Kutian pimpsasta,rinnoist(nänneistä)alapäästä ja muista mukavista paikoista....
      (mitä voi tonkia/puristella)
      Nii kerra yks mies 30wee veti,puristeli ja otti mun pimpan suuhu ja kaiveli alapäätä kunnolla!Se oli mukavaa ja me oltii alasti puristelin sen munia ja sit mä vahingos pissasin kunnolla sen päälle ku se mies oli mun alla ku me tehtii seksii,nii sit se vaa heti puristeli mun pimsaa nii tuli pisut uudestaa XD
      Ja hiero mun rintoja heitin rintsikat sen naamaa ja näytin sille mun ihanii paikkoja niinku pimppa ja rinnat...
      Laitoin mun pimpan sen munaa kiinni ja se laitto sen munan sen jälkee mun rintoje välii!
      Rakastan seksii!

    • Hmmm..

      mä en kutia ollenkaan, mutta mulla iso kutitus fetissi, eli kaikki halukkaat sporttiselle kundille kutitettavaksi! Orgasmiin asti!!!

    • paljasjalka-poju

      Kaikista herkimmät paikat löytyy varmaa kainaloista ja kyljistä. Jalkapohjatkin kutiaa aika helposti, mutta sitä kyl pystyy kestämään. Kavereitten kanssa ollessa on kiva heitellä aina sukat pois ja laittaa jalat jonkun lähettyville. Siinä toivossa, että joku alkaa kutitella varpaita :D

      • Minkä ikäinen mahdat olla nykypäivänä?


    • artsa

      kaikialta ahhh!!!

    • Tickler944

      19-vuotias kutitusfetissistä kärsivä poika Etelä-Suomesta. Jos joku haluaa sopia jostain kutitussessioista tai vastaavasta mun kanssa niin sähköpostiosoite on [email protected]. Koska en halua että kaikenmaailman irstaat vanhat miehet tulevat juttusilleni niin vaatimukseni on yksi tapaaminen ennen varsinaista sessiota yleisellä paikalla. Sen jälkeen voidaan sopia kaikkea yleistä mm. aikatauluista ja siitä miten sessio hoidetaan.

    • perwsssssssssss

      Persereijästä on kiva kutitella :3

    • kutikuti

      kainalot, kyljet, jalkapohjat, maha, nännit, alapäästä ja sit varsinki sisäreisistä :'D oon 14v poika :p

    • Taksikuskin armoilla

      Mä kutian mm. mahasta, kaulasta, selästäsiitä selkärangan vierestä ku sillee sormilla hieroo, kyljistä ja navasta :D aivan kauheeta ku oon 13 wee ja yks tuttu aikune ottaa syliin ja alkaa kutittaan navasta kyljistä ja mahasta ja se aikuinen ei muuten päästä irti :D se ottaa mut syliin, ottaa käsistä kiinni ja nostaa ne ylös ja sitten se laittaa mun jalat sen omien jalkojen väliin ja alkaa kutittamaan...:) se aikunen on yks nais taksikuski ja se on aivan sairaan mukava!!!!! :D mä en tajuu miten se jaksaa nostaa mut! :D

    • kaverin armoilla!

      kutian kainaloista,mahasta,jalanpohjista,navasta ja niskasta. kerran mä ja mun kaveri oltii trampal ni se kaato mut ja nosti mun kädet ylös ja rupse kutittaa!!! ja mä vaa koitin epätoivoisena rimpuilla pois mutta en päässytXD! ja kun mä kutiin niin herkästiXD

    • Poikaystäväsi

      Mä kutian ihan sikana kyljistä, kainaloista, mahasta , navasta ja mun poikaystävä tietää sen ja se aina nappaa mut syliin ja kutittaa mua ja aina ku vaa voin nii kutitan sitä koska ensin luulin et se ei kutia mistään mut sitten kutitin sitä kyljestä nii se vaa kiemurteli ja nauro😂nyt on senkin herkkä kohta tiedossa nii joskus ku me ollaan vaikka menossa johonkin ja se ei suostu nousee sängystä niin mä käyn vähän kutittamassa sitä kyljestä ja mahasta höyhenellä nii kyllä muuten herää. Ja se on niin ihanaa ku se vaan aina välillä nappaa mut syliin ja alkaa kutittaa ihan hirveesti ja sit se saa samalla mitalla takas nii se kiemurtelee ja nauraa kun pieni tyttö 😘 aawwsss nyt tuli ikävä sitä😭

    • kutiavatyttö

      Ite kutian tosi herkästi kyljistä ja muutenkin tosta sivulta. :D si kainalot, käsivarret, maha ja selän sivut. Hyrr.. :3

    • Höyhen111

      Kaikkialta missä ihoa vain on. Mun poikaystävä kutittaa mua jokapäivä ja välillä tosi rajusti... kainalot ja napa on kaikista herkimmät ja kutian muutenki pienestä kosketuksesta. Välillä mun kaveritki saattaa kutittaa.

    • asdfawef

      Terskasta ja kitalaesta

    • kukatahtookutittaa

      Se ois kiva tietää. En pahemmin muista koskas joku on mua kutitellut

    • Ticklish

      Ite kutian eniten jalkapohjista, polvitaipeista, kyljistä ja kaulasta. Siitäki jo aikaa ku joku viimeksi kutitteli..

    • Teemu214

      Joo eniten kutian varpaista ja jalkapohjista kerran yks 15v tyttö, mäki (15) poika,nii mentiin leffaan ja sen jälkee mentiin niille sit se sito mut johonki juttuun se sito mun jalat kädet kaikki. Sit se otti mun sukat pois laitto jotai öljyy mun jalkapohjiin ja kutititteli mua. Sen jälkee se runkkas mua nii hyvi.

    • zdvszdfv

      Ikenistä, kynsien alta, nenän väliseinästä. korvakäytävästä ja maksasta

    • Herkkänapa

      Kaikkialta...eniten ehkä navasta. Hankin siihen napakorun ja mun poikaystävä ei tykänny hirveesti siitä lävistyksestä nii se yhtäkkiä sito mun kädet ja laitto ne mun seläntaakse ja makasin sillee etten pysty liikuttaa niitä ja mun poikaystävä kieto sen kädet mun mahan ympärille ja kutitti mua navasta nii pitkää kunnes mun napa oli ihan punanen ja rikki...samoin kävi kainaloille. Oon nii herkkä että pelkästä navasta ja kainaloista puhuminen saa mun hymyn tappiin asti ja välillä ku se pitää mun kädet ylhäällä ja niistä kiinni ja huulilla lähentelee mun kainaloita ja selittää mitä se aikoo tehä ja kuinka paljon se mua tulis kutittamaan...sillon se ajatuskin kutittaa nii että mahassa kutittaa hirveesti ja välillä tärisen mut yleensä mun jätkää ei ees oo kiinnostanu vaikka mua kutittaa nii paljo että tärisen

    • Anonyymi

      Ite kutian eniten mahasta ja selästä. Ihan ku vaa hipaisee mun mahaa tai selkää nii alan kiemurtelee ja kikattamaa:D ja valitettavasti veljeni tietää tämän. Välillä ku katon YouTubea sillee et oon mahallani, nii se ottaa semmose ison tyynyn ja hyppää mun päälle ja menee istuu sen tyynyn päälle. Sit se alkaa kutittaa mua kyljistä ja selästä, ja mä avuttomana koitan päästä sieltä alta pois. Mä kikatan ja kiemurtelen ja kiljun:D potkin iha hullunlailla:DD kutisen myös jalkapohjista ja polvitaipeista aivan super paljon. Kainaloista puhumattakaan. Valitettavasti veljeni on myös niistä tietoinen:( :D välillä se meinaa kutittaa mua sillee et pissaan housuu, ku nauran nii paljon:D

    • Anonyymi

      Minäkin kutian helposti kaikkista paikoista jalasta kainaloista vatsan myös kyljestä ja vielä kaulasta t.räty Marja Espoosta

    • Mä kutian kyllä aika joka paikasta :D Eniten jaloista joka puolelta ja jalkapohjista. Just eniten ohuissa sukkiksissa <3

    • Jaloista ja vyötäröstä ja kainaloista.

      • Anonyymi

        Moii puhuttaisko jossai kutituksesta


    • Anonyymi

      Pillusta/pimpsalooratsta/pimpista se myös tuntuu kivalt ku sielt vähä kutittaa

    • Anonyymi

      Hmm

    • Anonyymi

      Kutian joka paikasta joss joku haluu jutella lisää kutituksesta nii mun kik on kutitus

    • Anonyymi

      Pepureijästä

    • Anonyymi

      Mä kutian eniten
      1.kainaloista
      2.reisist
      3.kyljistä
      4.mahasta
      5.jalkapohjista
      6.muu kroppa

    • Anonyymi

      Kaikkialta muualta paitsi kainaloista

    • Anonyymi

      Siis eniten kutian kyljistä ja mahasta, muu kroppa sit,,,
      Mut rakastan ku joku kutittaa, varsinki pimpasta niinku aah.
      Oon siis 14v tyttö oulu-tornio seudulta et jos jotaki kiinnstas kititus leikki niiois kova🙏🏻🤭

    • ite kutian eniten jalkapohjista jos osaa kutittaa oikein :D jos joku haluaa jutella lisää kutituksesta niin mun kik on Fantasioijasuomi24

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe