Mikäs tämä on huawei mate 9?
Olen tietääkseni sanonut mitä mieltä olen älykännyistä ja sitten joku toope ostaa sellaisen lahjaksi,,, ja maksoiko tuo mitä,,,?
Voinkin samantien laittaa sen myyntiin täällä jos sen puoli donaa pyytäisi,,, ihan uusi ei ole edes ladattu kertaakaan,,,
Kylläpä kaipaan nokia1100:sta siinä oli peruspuhelin jolla pärjää joka tilanteessa ja ilman nettiä,,,
Juuh, kinkkuu viinii, pari olutta ja mikäs tuo on,,, armanjakkia näyttää olevan en tykkää yhtään,,,
Laitetaanpas tämäkin profaan kun viestit täällä näyttää katoilevan,,,
Jouluja jatkoja ja jne,,,
Jatkoja,,,
9
141
Vastaukset
- 7545363463463464
Jouluja tissu äläkä häviä nyt pitkäksi aikaa.
- Haukan
Se on älykäs puhelin, jolla on oma sielu.
Koppa stolia alkupalaksi
Niin ja muistitko kauhoittaa sen tyypin?
Raukka oli lähtenyt karkuun,,, well, no annetaan hänen mennä läppäsen sitä kyllä pari kertaa kun vastaan tulee,,,
Ex-tissu101 kirjoitti:
Raukka oli lähtenyt karkuun,,, well, no annetaan hänen mennä läppäsen sitä kyllä pari kertaa kun vastaan tulee,,,
Niin ja piti sitä kysyä että alkaako sun etunimi j kirjaimella?
Ex-tissu101 kirjoitti:
Toinen nimi alkaa J:llä ja onhan se Juhani aika yleinen toisena etunimenä,,,
Mahtaa olla yleisin. Mutta minkä vitun takia? Munki toka nimi on juhani
- 123312
Mun edesmenneen kaverin toinen nimi olis kans Juhani. Aika jännää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33129736
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?572371Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien541794- 2071737
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1581622- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.671172- 1221048
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99977Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30952