Mistä löytäisi vielä vanhan ajan lautapelin (noppapeli), nimeltään Villin lännen peli? Siinä oli punanahkoja. Sitä pelattiin 1950- ja 1960-luvulla. Onko kellään tiedossa tai olemassa ehjää versiota missään?
Villin lännen peli 1950-luvulta
8
2751
Vastaukset
- ugholenpuhunut
Villi Länsi jippii ja jeeee. Tämä peli kuuluu siihen sarjaan joka on todella haluttu ja todella harvoin liikenteessä. Voit tuurilla löytää huutonetistä tai lautapelifacebookista.
Onnea ja menestystä pelin etsinässä mutta varo aitoja / alkuperäisiä amerikkalaisia eli intiaaneja. - miwuk
Allekirjoittaneella on hyvin säilytettynä noin v.1950-1953 Villi länsi -peli. Minä ja sisareni pelasimmesitä innolla noin 8-12 vuotiaina, .
Onnittelut. Metsästän kyseistä peliä, jos joku sattuisi tietämään, mistä sellaisen saisi hankittua. Tiedoista kiinnostunut ota yhteyttä [email protected]
- Anonyymi
Mulla on
- Anonyymi
Mihinkähän hintaan tämmöinen about liikkuu, jos jostain ihmeestä sattuisi löytymään? Onko kellään realistista arviota?
- Anonyymi
Vieläkö kaipailet? Törmäsin yhteen yksilöön.. Laita s-posti [email protected]
Jouluna tuli asia taas uudestaan otettu esille, kun unohtui aikanaan. Jos jollakulla on myydä kyseinen alkuperäinen Villin lännen lautapeli niin ostan sen. Tämä lautapeli oli joskus 1950-luvulla (saattoi olla jo 1940-luvulla) muodissa, siinä oli runoja, punanahkoja ja valkoisia. Nykyään varmaan rasistinen:) Hyvin jännittävä peli. Jos joku lukee tämän niin laita viestiä os. [email protected]
- Anonyymi00006
VIeläkö joltain löytyisi hyväkuntoinen villin lämmen peli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931442
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?56849- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255683Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10680Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58644Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol72609