Eli tarkoituksena olisi hankkia langattomat nappikuulokkeet. Jaybird x3:sia oon katellu ja vaikuttaa päteviltä, mutta kertokaas muita hyviä vaihtoehtoja. Hinta mieluiten alle 150e ja urheilukäyttöön hyvät.
Bluetooth in-ear nappikuulokkeet
3
210
Vastaukset
- BO_kuulokkeet
Tuossa hintaluokassa B&O Beoplay H3 on äänenlaadultaan paljon parempi.
Kannattaa käydä jossain hifikaupassa koekuuntelemassa, ja tilaa saksasta (amazon.de) tarjouksesta alle satasella. - Samsung-65
Samsungin Iconx menee yli kysyjän budjetin, mutta tässä pikakommentit.
Langattomat napit ja softat pelaa. Koskettamalla äänen taso muuttuu ja biisit vaihtuuq eteen ja taakse. Urheiluun aivan loistavat.
Sen verran pieneen tilaan on tekniikka viety, että äänen laadusta on ollut näemmä pakko tinkiä. Bassoja ei ole ja ylä-äänetkin "vouvaa".
Mutta salilla toimii eikä hikoilu imeydy nappeihin. Kaippa se on kompromisseja kaikki. Myös maksuriskillä. Iconx maksaa siis 198e ! - Johdolliset
En tykkä bluetooth en näesinä mitän järkeä.
Olisko hyvät johdolliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2284397Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii732846- 472393
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781369
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘631028PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832