ProCaster LE-49A425 49" Smart LED ‐televisio opera selain..
Tuossa telkussa on netflix plugin asennettu mutta smartin kautta tv opera selaimella kun koitti avata näitä' muita vastaavia kuin netflix eli viaplay niin eikä toista viaplayn tarjontaa, herjaa jotain..
Mitens muilla pelaa nää ja procaster kokemuksia smartin kanssa..?
Viaplay yms toimimaan telkussa?
4
2986
Vastaukset
- Kfnxnfnflf
Hyvin todennäköisesti ei saakaan toimimaan. Telkkujen selaimet on enemmän tai vähemmän persraiskattuja versioita kaikki. Nöyrry ja mene giganttiin ostamaan chromecast-tikku, sillä toimii kaikki. Hinta on 39 euroa ja kaupanpäälle saa viaplayn 3 kuukaudeksi ilmaiseksi.
- prookasteeri
Ok, läppäristä kai voisi käyttää chromecastia kun hommaa telkkuun sen tikun.
Sopivaa puhelinta ei ole, telkku ei ole mun käytössä.. - Kfkzkdkdlld
prookasteeri kirjoitti:
Ok, läppäristä kai voisi käyttää chromecastia kun hommaa telkkuun sen tikun.
Sopivaa puhelinta ei ole, telkku ei ole mun käytössä..Ei muuten aavistustakaan, miten chromecast toimii pelkällä läppärillä. Siis se asetusvaihe. Mutta eikö mistään löytyisi jotain "turhaa" android-puhelinta/ tabletia ihan vaan kaukosäätimeksi? Se olisi kaikista simppelein keino ja liittymäähän tuo ei tarvitse kun wifiä käyttää.
Olen minäkin käyttänyt tietokoneen chrome-selaimen lähetä välilehti chromecastille-toimintoa, mutta siihen se pc-puolen käyttö on jäänytkin. - ju090o0
tukeehan chromecasti windowssiakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896