ProCaster LE-49A425 49" Smart LED ‐televisio opera selain..
Tuossa telkussa on netflix plugin asennettu mutta smartin kautta tv opera selaimella kun koitti avata näitä' muita vastaavia kuin netflix eli viaplay niin eikä toista viaplayn tarjontaa, herjaa jotain..
Mitens muilla pelaa nää ja procaster kokemuksia smartin kanssa..?
Viaplay yms toimimaan telkussa?
4
3225
Vastaukset
- Kfnxnfnflf
Hyvin todennäköisesti ei saakaan toimimaan. Telkkujen selaimet on enemmän tai vähemmän persraiskattuja versioita kaikki. Nöyrry ja mene giganttiin ostamaan chromecast-tikku, sillä toimii kaikki. Hinta on 39 euroa ja kaupanpäälle saa viaplayn 3 kuukaudeksi ilmaiseksi.
- prookasteeri
Ok, läppäristä kai voisi käyttää chromecastia kun hommaa telkkuun sen tikun.
Sopivaa puhelinta ei ole, telkku ei ole mun käytössä.. - Kfkzkdkdlld
prookasteeri kirjoitti:
Ok, läppäristä kai voisi käyttää chromecastia kun hommaa telkkuun sen tikun.
Sopivaa puhelinta ei ole, telkku ei ole mun käytössä..Ei muuten aavistustakaan, miten chromecast toimii pelkällä läppärillä. Siis se asetusvaihe. Mutta eikö mistään löytyisi jotain "turhaa" android-puhelinta/ tabletia ihan vaan kaukosäätimeksi? Se olisi kaikista simppelein keino ja liittymäähän tuo ei tarvitse kun wifiä käyttää.
Olen minäkin käyttänyt tietokoneen chrome-selaimen lähetä välilehti chromecastille-toimintoa, mutta siihen se pc-puolen käyttö on jäänytkin. - ju090o0
tukeehan chromecasti windowssiakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888