Hajuton kissanhiekka

5kissaa

Nyt on neuvot tarpeeseen, kun koko asunto haisee kissan kuselle ja paskalle.
Taas raskaana oleva vaimo valittaa päivästä toiseen suodattimella olevan hiekkalaatikon/laatikoiden hajusta, vaikka putsaan sitä useasti päivässä.
Useampia hiekkoja olen käyttänyt ja lidlin hiekka oli aiemmin vuosia hyvä, mutta enää ei vaan toimi. Hiekat leviää pitkin lattioita kissojen tassuissa ja lapsi maistelee niitä.
Asumme maalla ja kissat käyvät ulkona miten haluavat, mutta nyt ovat alkaneet tulemaan sisälle kuselle ja paskalle ja voitte arvata, että asunto haisee aivan helvetin pahalle. Jos on kaksi isoa laatikkoa, niin täyttävät molemmat hetkessä. Yhdellä laatikolla ei ole 24/7 joku raapimassa laatikkoa koko aikaa, eli menevät silloin osittain ulos asioilleen.
Olisiko hajustettu mikrohiekka parhainta ja merkki? Tilaan sitä netistä, niin saan kotiinkuljetettuna.

47

9010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiekat

      Sama etsintä minullakin. Ököplussan paakkuntuvat puupelletit on tähän mennessä paras.
      Kakanhajulta on tosin vaikeaa välttyä jos kissa ei peitä jätöksiään. Hiekka-astian mallillakin on merkitystä. Kannellinen ja luukullinen, jos kissat sen hyväksyvät. Saatavilla on myös aineita joita voi laittaa hiekan sekaan, niin että hajut vähän vähenevät. On myös myynnissä ulkona pidettäväksi tarkoitettuja hiekkalaatikkoja, jotka on suojattu hyvin sateelta ja kosteudelta, huomasin kun katsoin saksalaisen eläintarvikekaupan sivuja.
      Olisiko se ratkaisu? Kissat eivät ehkä tule sisävessaan lämmön takia, vaan sen kuivan, pehmeän hiekan.

      • 5kissaa

        Millainen on ulos tarkoitettu hiekkalaatikko? Kissoilla de luxen isot umpinaiset luukulliset ja suodattimella varustetut laatikot, vaan ei auta hajuun. Osa kissoista ei peitä kakkojaan, vaan ne jäävät pinnalle. Hiekkaa on 10cm pohjalla.
        Ulos jos laittaisi vesitiiviin kissavessan, voisi se vähän auttaa.
        Tiedä sitten houkuttaisiko se kissoja menemään lasten pressulla suojattuun hiekkalaatikkoon tarpeilleen.


      • siäsulkovessa

        Ulkona toimii hyvin kun oli vanha pöytä ja sen päälle heitetty kevytpressu, ja sitten ihan tavalliset pesuvadit hiekkalaatikkoina siellä pressun alla. Parahs hajunsitojahiekka on kristallihiekka, eikä eses tartu tassuihin.


      • Anonyymi
        5kissaa kirjoitti:

        Millainen on ulos tarkoitettu hiekkalaatikko? Kissoilla de luxen isot umpinaiset luukulliset ja suodattimella varustetut laatikot, vaan ei auta hajuun. Osa kissoista ei peitä kakkojaan, vaan ne jäävät pinnalle. Hiekkaa on 10cm pohjalla.
        Ulos jos laittaisi vesitiiviin kissavessan, voisi se vähän auttaa.
        Tiedä sitten houkuttaisiko se kissoja menemään lasten pressulla suojattuun hiekkalaatikkoon tarpeilleen.

        Itselläni on yksi kolli, jolla on kannellinen, luukulla avattava vc. Ei koskaan ole tehnyt tarpeitaan muualle. Laatikko putsataan kerran päivässä ja pestään kloritella kerran viikossa.
        Ei todellakaan haise koskaan.
        Parasta hiekkaa saa k-kaupoista, Pirkka kissanhiekka on parasta, mutta on aika hintavaa. Olen kysynyt minulla vierailevilta, että haiseeko täällä kissan pissa tai uloste. Kaikki ovat sanoneet, että ei yhtään. Kissojen vc tulee putsata päivittäin ja
        perusteellinen pesu kerran viikossa. Ei haise.


      • Anonyymi
        siäsulkovessa kirjoitti:

        Ulkona toimii hyvin kun oli vanha pöytä ja sen päälle heitetty kevytpressu, ja sitten ihan tavalliset pesuvadit hiekkalaatikkoina siellä pressun alla. Parahs hajunsitojahiekka on kristallihiekka, eikä eses tartu tassuihin.

        Sisäulko-ovessa
        Ethän ole unohtanut, että kissaa ei saa päästää valvomatta ulos, muuten sevon pian entinen kissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäulko-ovessa
        Ethän ole unohtanut, että kissaa ei saa päästää valvomatta ulos, muuten sevon pian entinen kissa.

        Samaa mieltä. Kissaa ei ulos!


    • kahdenmirrinpete

      Miedosti tuoksuva, paakkuuntuva hiekka on hyvää. Umpinainen hiekkalaatikko mielestäni "kaasukammio" kissalle. Mikään hiekka ei peitä hajuja, jos kakka- ja pissakakkaroiden annetaan seistä hiekoilla. Tällöin kissalla on myös suurempi tarve myllätä hiekkaa, kun siinä on entisiä tuotoksia! Jos kissojen kanssa ollaan paljon, niin oppii suunnilleen, milloin ne käyvät laatikolla. Reikäkauhalla kikkare heti esim. koirankakkapussiin ja pussi ulos, parvekkeelle ja sekaroskiin muitten roskien kanssa. Näin hiekka on koko ajan siistiä, eikä haise. Hiekkaa laatikkoon niin paljon, ettei imeydy pohjalle asti.

      • Anonyymi

        Meillä ainakin putsastaan kissan vc kerran päivässä. Kissa on siisti eläin ja jos sen
        hiekkalaatikkoa ei siivota päivittäin, saattaa tehdä tarpeensa muualle.
        Soolo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ainakin putsastaan kissan vc kerran päivässä. Kissa on siisti eläin ja jos sen
        hiekkalaatikkoa ei siivota päivittäin, saattaa tehdä tarpeensa muualle.
        Soolo

        Kissa on siisti eläin.Teke tarpeensa kissanhiekka asitiaan.Kerostalossa ei 1 henkilö putsaa kisaan hieka astiaa usein.Kissan kusen haju tulee hänen ulko oven postilukusta rappuun.Kuin kylpyhuoneen ilmastoinin kautta muihn asuntoihin.Kissa kusee nurkiin,jos astiaaet pidä puhtaana.On myös eläin rääkäystä ettei kissaa sterilidoida.Huuto on kuin vauvan itku kerostaloissa.Jos ostat halpaa peletiä tai kissan hiekkaa? Todella haisee kun vaihdat hiekat miloin muistat.


    • catwelfare

      Kuinka monta kissaa teillä on? Kissojen hyvinvoinnin ym. takia saisi olla korkeintaan kissojen lukumäärä = huoneiden lukumäärä(vessoja, kylppäriä, saunaa jne ei lueta huoneiden lukumäärään). Esim. jos on 2h k, korkein kissamäärä on 3 kissaa. Hiekkalaatikoita pitää olla yhtä monta kuin kissoja 1. Jos kissoja on 3, pitää olla 4 hiekkalaatikkoa eri puolilla asuntoa. Esim. Compact Care-mikrohiekka on hyvää. Hiekkaa pitää olla laatikossa reippaasti, ainakin 5-6 sentin tasainen kerros, jotta se ei haise. Ja kaikki hiekkalaatikot pitää puhdistaa ko. hiekkaan sopivalla lapiolla vähintään kerran päivässä.

    • eimuutenhaise

      Meillä on kaksi kissaa, omakotitalo, yksi hiekkalaatikko, ahkera emäntä, ja ei haise!!!

      • Anonyymi

        Olen saanut ohjee että kaksi hiekkalaaatikkoa per kissa. Minusta se on tarpeetonta, koska Soolo ainakin on tottunut käyttämään yhtä ja samaa laatikkoa kylppärissä aina ja koskaan ei ole käynyt .vahinkoa


    • KattilainenSentäs

      Best Friend-merkillä taitaa ainakin olla joitain hajuhiekkoja, aloe veran tuoksuista tms. Ne saattais toimia.
      Se noissa kristallihiekoissa ainakin on, että aika monikin ennen niin hyvä hiekka on nykyään aika heikkolaatuista. Kovaa pölyämään tai/JA ei peitä hajuja.
      Kai ne katteet on sitten tehtävä jostain, sama tavara tehdään huonommin/huonommasta materiaalista ja hinta pysyy vähintään samana.
      Bastis oli yks hyvä merkki aikanaan, mut tuntuu olevan huomattavan heikkolaatuisempi nykyään.
      Viime aikoina olen ostanut omalle kissalleni Minttu-merkkistä kristallihiekkaa paikallisesta Puuilo-liikkeestä. Se tuntuu olevan aika hyvää tavaraa(ei pölyä ja sitoo kyllä kosteudet muut aika hyvin) ja hintakin on vielä hyvä.
      Itse asun, tai siis asutaan kissani kanssa, yksiössä eikä meillä ainakaan haise kissan pissa eikä kakka, joten senkin perusteella voisin tuota merkkiä kehottaa ainakin kokeilemaan.

    • hiekat

      Kissojen ulkovessa näkyi olevan kuomullinen, eli pieni alas kaartuva kuomu kattoi oviaukkoa, niin ettei sade pääse sisälle.

    • hiekat

      Katso zooplussan sivuilta.

    • apapapapap

      Kokeilin Easy Clean Baby Powder mikrohiekkaa ja haju oli samanlainen vajaan vuorokauden kuluttua, ei auttanut jätöksien keräily hiekan hajuun.
      Karkea hiekka ei käy, kun yksi kissoista ei silloin laatikkoon mene. Muutenkin kahdella kissalla outo tapa tehdä tarpeitaan kolmeen eri kohtaan keittiössä, vaikka olisi pesty laatikko uusine hiekkoineen.

      • Anonyymi

        appapapap
        Voi kun ikävää. Kokeile Pirkan kissanhiekkaa. Moni on kehunut sitä.
        Soolo


    • catwelfare

      Karmea kakanhaju voi johtua siitäkin, että kissan vatsa on epäkunnossa ja hän tarvitsee hyviä bakteereja, esim. Lactophilus-jauhetta märkäruokaan sekoitettuna (apteekista, on tarkoitettu ihmisille, mutta voi käyttää kissoillekin). Hyvä viljaton kissanruoka vähentää myös kakan hajua. On myös olemassa kissan kuivamuonamerkkejä, joiden sanotaan pakkausselosteen mukaan vähentävän hajuhaittoja. - Ja itsestäänselvää on, että aina kannattaa huolehtia hyvin asunnon tuuletuksesta.

      • apapapapapap

        Kissat saa laktoosittomia ab tuotteita silloin tällöin ja harvemmin vatsat on sekaisin. Yksi kissoista syö kaikkia laktoosittomia maitotuotteita, toiset vähemmän ja yksi vain maistaa. Ei vaikutusta ulosteen laatuun tai hajuun. Rasvainen purkkiruoka takaa kyllä reippaat hajut merkistä riippumatta.
        Ei haju tuulettaen lähde ja pakkasella nyt ei kannata ikkunoita auki pitää, samalta se laatikko haisisi ulos kantaen ja siihen syy huono hiekka.
        Kissat madotetaan useasti vuoden aikana ja tilannetta tarkkaillaan ulkonasyömisten vuoksi.


      • eisaahaista

        Pitääpä kysyä hajuhaittoja poistavaa ruokaa isännällekin!


      • Anonyymi
        apapapapapap kirjoitti:

        Kissat saa laktoosittomia ab tuotteita silloin tällöin ja harvemmin vatsat on sekaisin. Yksi kissoista syö kaikkia laktoosittomia maitotuotteita, toiset vähemmän ja yksi vain maistaa. Ei vaikutusta ulosteen laatuun tai hajuun. Rasvainen purkkiruoka takaa kyllä reippaat hajut merkistä riippumatta.
        Ei haju tuulettaen lähde ja pakkasella nyt ei kannata ikkunoita auki pitää, samalta se laatikko haisisi ulos kantaen ja siihen syy huono hiekka.
        Kissat madotetaan useasti vuoden aikana ja tilannetta tarkkaillaan ulkonasyömisten vuoksi.

        Mitä kissasi syövät ulkoa Ja kuinka usein. Jos kissasi vat ulkokissoja, mikä muuten kielettyttyä ilman valvontaa, niin et mistään tiedä mitä kissasi on laittanut


    • laatutärkeää

      Onko ulosteet normaaleja,ei ripulia?
      Vatsan löysyys tuoksuu pahalle.Tarkista,onko ulosteet normi pötkylöitä.Madota kissat,ja anna laadukasta ruokaa.Jos antaa halpista,läpipaskoruokaa,joka menee nopsaan läpi kissasta,se tuottaa enemmän ulostetta.Kuin ruoka, joka imeytyy,ja kissa ulostaa vaan vähän.Maksa siis laadusta, älä määrästä.

    • hiekalla

      Onhan outoa kun meill ei haise vaikka kissoja on 7. Laatikoitakin on 7 kpl ja käytössä hiekkana Extreme Classic ja siitä baby powder hajustettu versio. Tämä on tuttujen kissaihmisten suosiossa myös, eikä koko hiekkoja edes tarvitse vaihtaa kovinkaan usein. Itse pesen välillä laatikoita niin, että kaadan hiekat toiseen astiaan ja sitten takaisin puhtaaseen kuivaan laatikkoon. Tämä on ollut hiekkana jo vuosia ja edelleen kokeilluista omasta mielestä paras. Hinta 19,90€/15kg ja Zooplussalla tarjouksessa olikohan alle 17€/15 kg. Suosittelen kokeilemaan ja laatikkoon kannattaa laittaa kunnon kerros, jotkut on tehneet virheen laittaessaan liian ohuen kerroksen ja silloin pissat menee pohjaan ja paakut hajoaa puhtaan hiekan sekaan.

    • Tyytyväisetkissat

      Hankkijalta lähinnä hevosten kuivikkeeksi tarkoitettu edullinen Puukuiturouhe Strohfelder Brilliant toimii hyvin myös kissoille.

    • rgrihjiht

      Pirkan,puupohjainen kissanhiekka on paras,rakeitten halkaisia n 4 mm.

    • pepenmutsi

      Kristallihiekka on ehdottomasti parasta.
      Tosin kakka saattaa haista jos kissa ei sitä ei peitä mutta vain pari minuuttia.

    • Littlegreycat

      Pätevä yleisohje on se, että laatikko per kissa ja vielä yksi ylimääräinen. Markettien pienempi hiekkalaatikko on sopiva korkeintaan kissanpennulle, joten laatikossa on oltava kokoa eikä niinkään näköä. Alkuun meillä oli kissoille niitä isoimpia markettilaatikoita jotka kyllä kooltaan yhdelle kissalle passeleita, mutta reunathan niissä ovat kovin matalat. Apu löytyi muovisista vuoteenaluslaatikoista. Niihin hiekkaa sai paksumman kerroksen, ja reunat estivät hiekan lattialle leviämisen ahkerimmankin kuopijan jäljiltä.

      Olen käyttänyt ainoastaan markettien hiekkoja, mitä milloinkin. Koskaan ei hajuhaittoja ole ollut, vaikka hiekkiksellä kävijöitä on meilläkin parhaimmillaan kahdeksan ollut. Johtuneekohan siitä, että olen hiekkalaatikon tyhjentänyt ainakin 2 kertaa päivässä, aamuin ja illoin? Joskus myös useammin jos joku on kikkareensa unohtanut peittää. Hiekkalaatikoiden putsaus ei ole ilo, mutta eipähän kämppä paskalle eikä kuselle haise, ja kissoillekin on kivempi mennä puhtaaseen veskiin eikä paskaläjään. Mitäpä itse ajattelisit jos joutuisit paskan ja kusen sotkemaa vessaa käytää?

    • TämäParas

      Paras kokemus tähän asti Mustin ja Mirrin ÖkoPlussasta. Kallista, mutta riittoisaa. Pitää hajua erittäin hyvin eivätkä puupelletit haise millekään.

    • Jokoonkojo

      4 sisäkissaa 2 laatikkoa. SuperCarino, ei hajuahaittoja, tai en ainakaan ite niitä haista. Sinälläänhän kissahiekan syöminen ei ole vaarallista jos se on savi tai puupohjaista.

    • hajuherkka

      Vähän vanha ketju, mutta pakko osallistua. En ikinä osta tavallisesta kaupasta kissanhiekkaa, paitsi hetken, kun pienet pennut opettelee, niin saavat paakkuuntumatonta halpaa kevythiekkaa Prismasta. Silloin oivallan, miten karmea ero niissä on.

      Käytän itse monikissataloudessa Compact Care hajusteeton hiekkaa, ja laatikoita on runsaasti ja ne siivotaan 1-2 kertaa päivässä. Hajun takia ei tarvitse hiekkaa vaihtaa kuin muutaman viikon välein. Paitsi jos on ripulia. Hiekkaa on toki joka puolella, ja ei kannata vauvan takia olla huolissaan, ellet sitten ole laiminlyönyt madotuksia. Ei se hiekka niin hyvää ole, että sitä pitäisi urakalla ruveta syömään. Itse taisin pienenä syödä pihalta kanankakkoja ja lierot potassa oli tietysti tuloksena. Enkä usko, että muutaman paakkuuntuvan hiekanjyvän syönti aiheuttaa mitään tukoksia, toisin on muutaman sadan gramman pikkuiset kissanpennut.

      Jos oikeasti pitäisi valita hiekka ilman miettimistä kustannuksista, se olisi Everclean.
      Siinä huippuhiekka ja Verkkokaupastakin sitä saa nykyisin tilattua.

      • Elveriina

        Itse petyin pahasti tuohon compact caren laatuun. Laatikko alkoi haista jo viikon sisällä kuvottavalle.
        Aikaisempi hiekka oli parempaa ja halvempaa, mutta sitä ei enää saa. 8kk kesti ennenkuin piti hiekkaa heittää kokonaan pois. Kerran kuukaudessa yhdisti hiekat yhteen laatikkoon ja laittoi pesun jälkeen toiseen laatikkoon uudet. Compact care haisee pahemmalle viikon jälkeen kuin tuo toinen 6kk jälkeen.


    • lapsiraukat

      Tapauksennehan olisi ilmoitettava lastensuojeluviranomaisille. Koska lapsenne kertomuksesi mukaan syö lattialla kissojen ulostetta. Huostaanotto todennäköinen.
      Mahdollisesti myös te vanhemmat joudutte hoitolaitokseen.

    • Ulkokissafani

      Voi elämän kevät teitä mielipuolia. Minulla on kolmelle kissalle yksi yhteinen laatikko ja halvinta Pirkka-kissanhiekkaa (Rainbowkin käy). Toki mun kissoista joku on käynyt laatikolla viimeksi joitakin kuukausia sitten ja silloinkin putsasin sen heti. Pahemmalle täällä haisen minä kuin kissanhiekkalaatikko.

      Katit tykkää paljon mieluummin lannoittaa kasvimaita:)

      Talvella pidän imuria standby vessan oven edessä, niin saa heti aamuvierailulla imuroida heti mahdolliset ylipotkitut kissanhiekkapapanat pois lattialta.

    • Miumiu

      Little & Bigger( rock paw,s cat litte,r big grains) , saa eläinkaupasta, olen itse tykännyt. Riittoisaa eikä haise, helppo putsata. Paakkuuntuu mut ei jämähdä laatikon pohjalle. Kisu tykkää...

    • Anonyymi

      Olen kokeillut suunnilleen kaikki eläinkauppojen laadukkaat kissanhiekat läpi. Markettihiekkoja en ole edes vaivautunut koska sen nyt pystyy kuka tahansa päättelemään ihan maalaisjärjellä että halpis ei varmasti toimi.

      Eli eläinkaupasta Ever Clean on ainoa mikä oikeasti pitää sen kissanpissan hajun poissa kauemmin kun muutaman päivän. Mulla on tosi tarkka nenä enkä kestä aavistustakaan hiekan falskaamista, ja Ever Clean on todellakin ainoa merkki mikä on hyvää. Kallista on juu, mutta on sitten sitäkin parempaa. Ihan todella on nimensä veroinen, sitä ei nimittäin edes tarvitse kokonaan vaihtaa koskaan. Sen kun kaataa uutta laatikkoon tarpeen mukaan. Ei rupea haisemaan ikinä.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö,en tiedä mitä ec:tä käytät mutta itse kaikki eceet testanneena voin sanoa että pitää vaihtaa 2kk välein hiekka kokonaan :) ! Lisäksi ec leviää pitkin poikin asuntoa ja ne hajusteelliset ei oo hyväksi kissoille :)! Toki sinun taloudessa voi toimia mutta omassani ec oli hyvin suuri pettymys.

        Sen sijaan CC Activaded Carbon on ihan huippulaadukasta hiekkaa❤ Paakut on super tiivitä joten helppo siivota,vaihtoväli 3kk-4kk,ei pölise ja pitää kastroimattoman kollinki hajut poissa :) Parasta kuitenki se että on hajustamaton ja super tehokas❤ Vieraatkin ihmetelly miten noiden neljän jätökset ei koskaan haise :D


    • Anonyymi

      Kokeile: Little & Bigger paakkuuntuva kissanhiekka. Saa eläinkaupasta.

    • meillä on ollut jo vuosia käytössä lämmitykseen tarkoitetut puupelletit, periaatteessa siis jokseenkin samalaista kamaa ku kissanhiekkanakin myytävät pelletit, mut huomattavasti halvempaa.
      eikä haise pissa. kakka kyl haisee sillon ku joku on just käyny vääntämässä, mut pökäleet siivotaan pois vähintään päivittäin ja kaikki kuivikkeet vaihdetaan uusiin n. kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi ostamaan Ever Cleanin hiekkaa, on kallista mutta minä ainakin ostan sitä mieluummin kun haistelen kusen hajua. Ikinä en vaihda enää hiekkaa mihinkään muuhun.

    • Anonyymi

      Tässähän menee pää sekaisin noita kissanhiekan nimistä.
      Taidan jatkaa entisellä merkilläni, jonka olen todennut hyväksi, vaikka onkin kallista.

    • Anonyymi

      Pari nitroa Cesarin sekaan, niin päivässä loppuu ulosteet ja kuset. Erittäin helppoa!

      Suosittelen kaikille kissa"naisille"!!!

    • Anonyymi

      Eroa. Asukoon akka pennun kans ilman kissaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kissan vessa ei haise.
      Ota kakat heti pois.
      Vaihda pelletti n.3pv jälkeen laita pellettiä vain n.3cm.
      Käytä puupellettiä. Se turpoo.
      Minulla on 3 kissaa ei haise!
      Käytä järkee.
      Jos itse kuset ja paskannat samaan paikkaan ,et siivoa ,kyllä haisee
      Terveisin mummo 73v.

    • Anonyymi

      Puuilo Minttu kissanhiekka. Hinnan alennuksen jälkeen laadussa jotain muutoksia ei paakkuunnu enää ollenkaan ja kamala kuten haju jää astioihin. Muuttunut täysin laaduttomaksi tuotteeksi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe