Haluan karata

T.Ketunmakkara

Jonnekkin jossa mua ei tunneta. Jossa saisin olla rauhassa ilman paskoja ulkonäköpaineita. En kestä perhettä tai itteeni. Enkä kouluu. Jumalauta. Voispa vaa kadota

14

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Olen toivonut samaa monta kertaa. Se ei vain tunnu olevan vaihtoehto. Sen sijaan voi tappaa itsensä. Tähän päätelmään olen tullut.

• T.Ketunmakkara

Se on viimenen vaihtoehto. Yritetään vaikka molemmat ensin sitä hemmetin karkumatkaa. Jospa se onnistuis, jos tarpeeks kaus menis

• T.Ketunmakkara kirjoitti:

Se on viimenen vaihtoehto. Yritetään vaikka molemmat ensin sitä hemmetin karkumatkaa. Jospa se onnistuis, jos tarpeeks kaus menis

Jonkun aikaa sitten ajattelin että matkalla kouluun voisikin mennä onnibussin pysäkille ja sitten livahtaa kyytiin ilman lippua. Jäädä pois jossain josta ei koskaan etsittäisi. Sitten jäisi kysymykseksi miten eläisi. Joutuisi vain kärsimään. Ei olisi ruokaa (ei haittaisi niin paljoa kun laihtuisin), ei paikkaa jossa nukkua eikä juotavaa. Paras vaihtoehto olisi mielestäni jos voisi kadota olemasta. Ettei olisi koskaan ollutkaa. Kukaan ei kaipaisi, kukaan ei tuntisi syyllisyyttä.

• T.Ketunmakkara
        Jokumielenhäiriö kirjoitti:

Jonkun aikaa sitten ajattelin että matkalla kouluun voisikin mennä onnibussin pysäkille ja sitten livahtaa kyytiin ilman lippua. Jäädä pois jossain josta ei koskaan etsittäisi. Sitten jäisi kysymykseksi miten eläisi. Joutuisi vain kärsimään. Ei olisi ruokaa (ei haittaisi niin paljoa kun laihtuisin), ei paikkaa jossa nukkua eikä juotavaa. Paras vaihtoehto olisi mielestäni jos voisi kadota olemasta. Ettei olisi koskaan ollutkaa. Kukaan ei kaipaisi, kukaan ei tuntisi syyllisyyttä.

Niin. Kokonaan katoaminen olis paras vaihtoehto. Vituttaa olla olemassa. En kuitenkaan oo varma, et haluunko tappaa itteeni. Olis mukavaa vaa nukahtaa ja olla heräämättä enää

• Mitenkäs ois joku nettipeli? Juu, myönnettäköön että siellä on paljon porukkaa jotka huutelee tyhmyyksiä.. Mutta jos käy tuuri niin sattuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä joitten kanssa vaihetaan numeroita ja jutellaan vaikka wapissa yömyöhään ^^

• AIDS

Joo, kannattaa uppoutua pelimaailmaan.

• Virtuaalitorttua

Oma kupal ja sen mielikuvitusmaailma vapauttaa ympäristön paineilta. Koklaappa. Seksikin on parempaa julkkisten kannsa netissä.

• Parempaa vai ainoa vaihtoehto?

• eiOOjärkeeTEININpäässä

Aivan vapaasti... mun mielestä tälläsiä henkisesti jälkeenjääneitä paskoja ei pitäis sitten lainkaan edes etsiä. on tosi idioottia vaan häipyä ja sitten työllistää ihan turhaan poliisia yms. joilla ny olis parempaakin tekemistä ku idioottiteinien ettiminen. jos sillä karkureissulla sitten päätyy raiskattavaks niin ihan oma vika ja turhaa märistä si jälkikäteen. jos haluat kadota niin KATOA.

maailma ei menetä mitään.......

• ColdTurkeyDidntWork

Kuinkakohan kauan kestää ennenkun sää kasvat ohi tästä vaiheesta?

• T.Ketunmakkara

Mistä vaiheesta?

• Yuggiksen.varjo

Oikea osoite on kylmiksen selli.

• Olishan se mukava kadota aina joksiki aikaa... Karkaamises on vaa semmone paska puoli et se on kallista, vaikeeta ja ikävää. Kannattaa vaan vetäytyy omaan huoneeseen ja syrjäytyä, niin mäkin teen... Ja ainakaan turhan moni ihmine ei varmaa muista mua, mikä meinaa ettei turhan moni mieti mun ukonäköä.
      BTW, kesään ku pääsee nii lähe vaan ittekses kalastamaa, siinä unohtuu huolet ku istuu.

• T.Ketunmakkara

Mut pitää käyä kouluu
        Vittu mulla on sekava olo. Ei vissii sit pitäs juoda ollenkaan mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      107
      3441
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      204
      3101
    3. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      143
      2917
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      220
      2487
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      130
      1943
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      213
      1903
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1762
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1269
    9. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      202
      1160
    10. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1145
    Aihe