Jonnekkin jossa mua ei tunneta. Jossa saisin olla rauhassa ilman paskoja ulkonäköpaineita. En kestä perhettä tai itteeni. Enkä kouluu. Jumalauta. Voispa vaa kadota
Haluan karata
14
284
Vastaukset
Niin. Olen toivonut samaa monta kertaa. Se ei vain tunnu olevan vaihtoehto. Sen sijaan voi tappaa itsensä. Tähän päätelmään olen tullut.
- T.Ketunmakkara
Se on viimenen vaihtoehto. Yritetään vaikka molemmat ensin sitä hemmetin karkumatkaa. Jospa se onnistuis, jos tarpeeks kaus menis
T.Ketunmakkara kirjoitti:
Se on viimenen vaihtoehto. Yritetään vaikka molemmat ensin sitä hemmetin karkumatkaa. Jospa se onnistuis, jos tarpeeks kaus menis
Jonkun aikaa sitten ajattelin että matkalla kouluun voisikin mennä onnibussin pysäkille ja sitten livahtaa kyytiin ilman lippua. Jäädä pois jossain josta ei koskaan etsittäisi. Sitten jäisi kysymykseksi miten eläisi. Joutuisi vain kärsimään. Ei olisi ruokaa (ei haittaisi niin paljoa kun laihtuisin), ei paikkaa jossa nukkua eikä juotavaa. Paras vaihtoehto olisi mielestäni jos voisi kadota olemasta. Ettei olisi koskaan ollutkaa. Kukaan ei kaipaisi, kukaan ei tuntisi syyllisyyttä.
- T.Ketunmakkara
Jokumielenhäiriö kirjoitti:
Jonkun aikaa sitten ajattelin että matkalla kouluun voisikin mennä onnibussin pysäkille ja sitten livahtaa kyytiin ilman lippua. Jäädä pois jossain josta ei koskaan etsittäisi. Sitten jäisi kysymykseksi miten eläisi. Joutuisi vain kärsimään. Ei olisi ruokaa (ei haittaisi niin paljoa kun laihtuisin), ei paikkaa jossa nukkua eikä juotavaa. Paras vaihtoehto olisi mielestäni jos voisi kadota olemasta. Ettei olisi koskaan ollutkaa. Kukaan ei kaipaisi, kukaan ei tuntisi syyllisyyttä.
Niin. Kokonaan katoaminen olis paras vaihtoehto. Vituttaa olla olemassa. En kuitenkaan oo varma, et haluunko tappaa itteeni. Olis mukavaa vaa nukahtaa ja olla heräämättä enää
Mitenkäs ois joku nettipeli? Juu, myönnettäköön että siellä on paljon porukkaa jotka huutelee tyhmyyksiä.. Mutta jos käy tuuri niin sattuu löytämään samanhenkisiä ihmisiä joitten kanssa vaihetaan numeroita ja jutellaan vaikka wapissa yömyöhään ^^
- Virtuaalitorttua
Oma kupal ja sen mielikuvitusmaailma vapauttaa ympäristön paineilta. Koklaappa. Seksikin on parempaa julkkisten kannsa netissä.
- eiOOjärkeeTEININpäässä
Aivan vapaasti... mun mielestä tälläsiä henkisesti jälkeenjääneitä paskoja ei pitäis sitten lainkaan edes etsiä. on tosi idioottia vaan häipyä ja sitten työllistää ihan turhaan poliisia yms. joilla ny olis parempaakin tekemistä ku idioottiteinien ettiminen. jos sillä karkureissulla sitten päätyy raiskattavaks niin ihan oma vika ja turhaa märistä si jälkikäteen. jos haluat kadota niin KATOA.
maailma ei menetä mitään....... - ColdTurkeyDidntWork
Kuinkakohan kauan kestää ennenkun sää kasvat ohi tästä vaiheesta?
- T.Ketunmakkara
Mistä vaiheesta?
- Yuggiksen.varjo
Oikea osoite on kylmiksen selli.
Olishan se mukava kadota aina joksiki aikaa... Karkaamises on vaa semmone paska puoli et se on kallista, vaikeeta ja ikävää. Kannattaa vaan vetäytyy omaan huoneeseen ja syrjäytyä, niin mäkin teen... Ja ainakaan turhan moni ihmine ei varmaa muista mua, mikä meinaa ettei turhan moni mieti mun ukonäköä.
BTW, kesään ku pääsee nii lähe vaan ittekses kalastamaa, siinä unohtuu huolet ku istuu.- T.Ketunmakkara
Mut pitää käyä kouluu
Vittu mulla on sekava olo. Ei vissii sit pitäs juoda ollenkaan mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502