Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saako äitipuoli millaista

äitipuolenpalkka

korvausta kun kasvattaa miehen lapsia? Työ on kovaa ja sitä on paljon, joten olisi kiva saada palkkaa. Maksaako lasten äiti plakan kun me maksamme elareita sille joka kuitenkin kinuaa meiltä rahaa ja aikaa?

34

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukastivaanei

      Ei saa ja se on harmillista, he ovat ilmaistyöntekijöinä miehen lasten kasvattija. Siitä se on kurja ammatti, kasvattaa pitää mutta ei korvausta saa, siksi m onet äitipuolet ei lähde tuohon mukaan vaan jättää oman äidin huoleksi, hänenhän ne kakarat ovat. Kuuluu äidin hoitaa tenavansa eikä hilata vastuuta lastensa uudelle äidille.

      • Pyo

        Meillä ei käy meihen tenavia minä en halua nähdä niitä likaisia kiljuvia kakaroita kun kaski krtaa vuodessa, mieskin on samaa mieltä me halutaan ollc oman perheen kanssa ilman noita häiriköitä.


    • pelastava.äitipuoli

      Äitipuoli saa munaa ja, katon päänsä päälle, ilmaisen ylläpidon ja käyttörahaa. Ihan hyvä diili.

    • Jukni6

      Taas uusi ääliömäinen monologi Lissylässyltä joka ei osaa päättää kumpi on yh vai uusikko puoliäiti ! Isänä ihmettelen joudunko ja miksi joudun katsomaan ilman palkkaa ja korvausta uuden vaimoni häirikkö sikalapsia... ...miten saisin ulkoistettu heidät omalle isälleen ? Nyt meillä on 2 jääkaappia jonne noiden kirkuvien paskiaisten ruuat ostetaa tai dykataan kaupan laatikosta ja katetaan verannalle !

    • LissuOnFörbi

      Ukkos maksaa jos maksaa. Ja kai se maksaa ku olet kuitenkin maksullinen vosu.

    • äidipuoilåöööttöö

      Me maksamme miehen kakaroille elarit, se saa riittää. Joka tunnista täällä veloitamme tai vähennämme elareista 25 e, joten ilmaissvahtijoiksi ja kasvattajiski emme ryhdy. Minä päätän ja minun sääntöjenmukaan mennään.

      • LissuOnFörbi

        Luuseriukkosko luistaa velvollisuuksistaan?

        No kukaan ei tietenkään kuvittelekaan, että voisit saada muuta kuin luuserin.


      • Meidänmalliparas

        Samioin meillä kummankaan kakarat ei käy meillä, koska kumpikin makksamme erareita emme ole lapsenpikoja. Meidän sääntöjen mukkaan mennään.


      • mekastajat

        Miehet ei ole luusereita, äidit ovat kun tunee kakarat isän uuteen perheeseen kun ei viitsi itse hoitaa ja silti kehnää meiltä elareita. Me maksetaan siitä että kakaraton täällä. Toisaalta hyvä muuten he kasvaisiat kieroon, ex eukko on sekopää.


      • LissuOnFörbi
        mekastajat kirjoitti:

        Miehet ei ole luusereita, äidit ovat kun tunee kakarat isän uuteen perheeseen kun ei viitsi itse hoitaa ja silti kehnää meiltä elareita. Me maksetaan siitä että kakaraton täällä. Toisaalta hyvä muuten he kasvaisiat kieroon, ex eukko on sekopää.

        Jos sinä joudut hoitamaan ukkkosi kakarat, niin ukkosi on luuseri kun luistaa vastuustaan.
        Jos ukkosi kakarat ovat huonosti kasvatetut, ukkosi on luuseri joka ei ole osannut kasvattaa lapsiaan. Ei ennen eroa eikä sen jälkeen.

        Tunnollilset miehet kasvattavat itse lapsensa, tietysti lasten äidin avustuksella.


      • Lissunotförbi
        LissuOnFörbi kirjoitti:

        Jos sinä joudut hoitamaan ukkkosi kakarat, niin ukkosi on luuseri kun luistaa vastuustaan.
        Jos ukkosi kakarat ovat huonosti kasvatetut, ukkosi on luuseri joka ei ole osannut kasvattaa lapsiaan. Ei ennen eroa eikä sen jälkeen.

        Tunnollilset miehet kasvattavat itse lapsensa, tietysti lasten äidin avustuksella.

        Kerroppas koska saan kasvattaa lapseni; Raision kaupungin "viranomaisten" ja lasten äidin vieraannuttaessa, manipuloidessa lapset tarkoitushakuisesti pois omasta isästään, oman isänsä huollosta, hoidosta ja kasvatuksesta ilman
        lapsen laajoja tapaamisoikeuksia..


      • RaisionmiesOnFörbi
        Lissunotförbi kirjoitti:

        Kerroppas koska saan kasvattaa lapseni; Raision kaupungin "viranomaisten" ja lasten äidin vieraannuttaessa, manipuloidessa lapset tarkoitushakuisesti pois omasta isästään, oman isänsä huollosta, hoidosta ja kasvatuksesta ilman
        lapsen laajoja tapaamisoikeuksia..

        Olet mokannut jo tilaisuutesi, sori.
        On myöhäistä pyllistää kun paskat on housuissa.


      • Oletluuseriiii
        mekastajat kirjoitti:

        Miehet ei ole luusereita, äidit ovat kun tunee kakarat isän uuteen perheeseen kun ei viitsi itse hoitaa ja silti kehnää meiltä elareita. Me maksetaan siitä että kakaraton täällä. Toisaalta hyvä muuten he kasvaisiat kieroon, ex eukko on sekopää.

        Sää sitte oot luuseri ,kun tuot lapsesi isäpuolen luokse hoitoon hoitaisit yksinäsi ,kun kerran olet tehnytkin ja rikoit liittosi.


    • äidistäköikävää

      Äitipuoli kasvatta miehen lapset normaaleiksi, miksi se on idistäkummallista? Eikä se ole helpotus kun ei tarvi ongelmalapsien kanssa olla? Muu hoitaa ikävät asiat. Jos äidit ei osaa niin äitipuoli toimii.

      • Isäpuoliparas

        Isäpuoli se kasvattaa akan lapset, ei ne ole mitään normaaleja ,akka jättänyt ne oman onnes nojaan ja niiden isä vaan hurvittelee , ovat kasvaneet ihan kieroon katkeran akan ohjeissa, varsinkin poikalapset.
        Isäpuolikas hoitaa pojista miehiä ,jos oma isä ei osaa sitä tehdä.


    • sostyöntekijä

      Uusperheet eivät toimi. Palatkaa ex-ukkojenne ja akkojenne luo.

      • narskuviranomaiselle

        unohditko ettei viranomaisella ole oikeutta ottaa kantaa vanhempien välisiin keskinäisiin ja vapaaehtoisiin asioihin "viran"hoidossaan.. olisi
        sinullekkin yksi tärkeämpi tehtävä; nimittäin
        lopettaa Raision kaupungin sairas valehtelu mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; lapsen tarkoitushakuinen viranomaisvieraannuttaminen lapsen omasta isästä ym. suvusta..


      • MieshänMinä

        "Palatkaa ex-ukkojenne ja akkojenne luo."

        Ei voi, kun se ex-akka on ollut naimisissakin yli 10 vuotta.
        Enkä muuten sellaista pettäjää enää edes huolis.


    • äidipuoletonparasta

      Jos ei palkkaa ei kasvttamistakaan. äitipuolet ottakaa ohjat ksiinne ja määräätte hinnan millä kasvatatte miehen lapset. Kenenkään ei ole pakko ottaa vastuuta kenenkään penskoista. Kantsii seruata millasessa kodissa lapset asuu vaikka käymässä kahvilla miehen ex vaimon kotona ja ohjeistaa kodin siivouksessa ja itsensä huoltamisessa, äidit usein eivät hoida edes itseään.

      • LuutnanttiR

        Isäpuolelle myös korvaus kasvattamisesta,kenenkään ei ole pakko kasvattaa uusvaimon penskoja.
        Kantsii käydä kaffeella akan ex miehellä ja ohjeistaa poikien kasvatuksessa, isät kun tuntuu itsekin olevan ihan pikku räkänokkia.


      • korpraalikettunen
        LuutnanttiR kirjoitti:

        Isäpuolelle myös korvaus kasvattamisesta,kenenkään ei ole pakko kasvattaa uusvaimon penskoja.
        Kantsii käydä kaffeella akan ex miehellä ja ohjeistaa poikien kasvatuksessa, isät kun tuntuu itsekin olevan ihan pikku räkänokkia.

        Miehet mitää osaa kasvattaa, kyllä se on uuden vaimon tehtävä.


      • Raisionnarsistisossu
        korpraalikettunen kirjoitti:

        Miehet mitää osaa kasvattaa, kyllä se on uuden vaimon tehtävä.

        Naiset mitään osaa kasvattaa,
        kyllä se on OMAN ISÄN TEHTÄVÄ!!!


      • Vosukiertoon
        korpraalikettunen kirjoitti:

        Miehet mitää osaa kasvattaa, kyllä se on uuden vaimon tehtävä.

        Paskan marjat , vosu , niin olet sinäki pentusi tuonu isäpuolelle kasvatettavaksi vie ne niiden isälle ,sinne ne kuuluu ,ei mulle saatana.
        Ajan ne helvettiin talostani ja sinut perään ,mutta ekaksi panen sua.


    • äitipuolipnihana

      Minä en ainkaan hyväksy sitä että miehen exä tuo kakarat meille mun vastuulle. Mieskin sanoo aina kovan sanan exälleen kun näkee että miksi tuo ne meille. Hän vaan tahtoo olla ilman palsia ja kiikuttaa ne meille.
      Ei ymmärrä että me haluttas olla oman perheen kesken, niin on itsekäs eukko että hullu on.
      Aina mua haukkumassa ja minä en pahaa sanaa sano mokomasta kotkasta koskaan. Jos sanon niin aiheesta.

      • ISÄ1

        Oot pimee isä ottaa kyllä lapsensa aina luokseen kun on mahdollista ja mikäli uusikko on vastaan sitä niin uusikon lapset eivät takuulla ole yhtään enempää miehen kotona kuin hänen lapset


      • LuutnanttiR

        Enkä minä hyväksy sitä, että muija tuo kakaransa mulle asumaan ja elätettäväksi, omani yksi ainoa käy joka toinen viikonloppu ja akalla 4 kauhukakaraa ,nyt onneksi asuvat isällään.
        Minun taloni ja määrään kuka täällä asuu.
        Muijani maksaa kaikista kustannuksista puolet.


    • onneksiukkotajuuu

      Meillä isän luona ei saa olla ainuttakaan korppikotkaa jos lapset sinne menee, naikkoset pois ja vasta sitten saa lapset mennä. Olen sanonut lapsille että jos joku sinne tunkeutuu soittakaa heti jotta äiti tulee hakeen teidä pois, en salli huonoa seuraa lapsilleni. Ja se aika on isän ja lasten ei lehmien kuulu siell olla.
      Onneksi ei ole tulleet ja mies sanoikin ettei salli hänen sutturoiden olla lähellä lapsia.

      • onneksiakkatajuuu

        Meillä äidin luona ei saa olla ainuttakaan panokotkaa
        jos lapset sinne menee, ukkoset pois ja vasta sitten saa lapset mennä. Olen sanonut lapsille että jos joku sinne tunkeutuu soittakaa heti jotta isä tulee hakeen teidä
        pois, en salli huonoa seuraa lapsilleni. Ja se aika on äidin ja lasten ei äidin uusien panojen kuulu siell olla. Onneksi ei ole tulleet ja nainen sanoikin ettei salli hänen ukkosten panojen olla lähellä lapsia.


      • LuutnanttiR

        Samoin ,kun lapset menee mutsille niin se pelle on sillon komennuksella töissä, lehmiä siellä ei ole ,kun ei maalaistalo.
        Lapset soittaa heti isille ,jos se pelle tulee sinne .
        Ex muijakin on sanonut et parempi kun lapset ei tapaa tätä kuumakallea se on kiivas mies ja suuttuu herkästi ja ei tykkää lapsista.
        Onnex ei ole törmäilleet ja ex muija onkin sanonut ,et on se kova suuttumaan ja sillon ei ole kellään kivaa.


    • onnellinenäiti

      Olen samaa mieltä, lapset ei tarvi elämäänsä perheenrikkojia ja se tapaaminen on aina isän kanssa keskenään, ei siihentarvi vieraita perheenrikkojasutturoita sotkemaan. Jos mies apua tapaamiseen taervii on se lasten oma rakas äiti aina lähellä. On kuheeta jos lapset pakotetaan näkemään ihminen joka rikkoi heidän perheensä.
      Meillä ei koskaan pakotettu meitä näkemään ex isän ex miehen sutturoita, onneksi. Emme olisi siihen suotuneetkaan emmekä ähteneet mukaan perheenrikkojan kiukutteluun.

      • LuutnanttiR

        Juu samaa mieltä miekin lapset ei tarvii elämääs mitään ex muijan pellejä, tapaaminen aina äitin kanssa.
        Ei siinä tarvita mitään sängynlämmittäjiä mukkaan.
        Meillä ei ole lapset sitä pelleä nähneet eivätkä ole siinä mitään menettäneet
        Nussikoon vaan sitä ex muijaa , mutta lapsia ei siihen sekoiteta.


    • äitipuoliodottaasitä

      Äitipuolen palkka olisi mielestäni 4.500 e kk plus lapsikorotus 100 lasta kohden. On se niin vaativaa kasvattaa lapsia.

      • Isäpuolikas

        No juu ,meikäkin alkaa isäpuoleksi ,jos noin hyvä liksa.


    • Alaikäisten.puolesta

      Miehen lapsia. Eikö miehellä ole velvollisuus maksaa lapsiensa elatusta ja osallistua heidän hoitamiseensa ja kasvattamiseensa! Aviopari eroaa, mutta vanhemmat eivät eroa lapsistaan.
      Uusperheeseen liittyvän pitää ottaa huomioon edellisten liittojen lapset. He ovat olemassa, ja eroihin ja uusiin suhteisiin syyttömät.
      Lapset ovat riippuvaisia vanhemmistaan 18 ikävuoteensa asti. Kummallista, että ihmiset lisääntyvät, eroavat, solmivat uusia suhteita, joutuvat hoitamaan toistensa lapsia, maksamaan elareita ja sovittamaan elämänsä alaikäisten tahtiin - ihan vapaaehtoisesti.
      Kasvattakaa lapsenne vastuuntuntoisimmiksi kuin itse olette ja malttakaa odottaa sopivampaa aikaa eroonne ja uusiin suhteisiinne.
      Ottakaa heittopussilapset huomioon, he ovat ihmisiä hekin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe