vesipullon

kierränkaukaa

Jo oli vesipullolla hintaa 8e. En yleensä ravintolahinnoista valita mutta tämä on kohtuuton. Sanoin sen myös ravintoloitsijalle. Vanhassa kaupungissa kyseinen ravintola mainostaa ,et oliko tässä elämäsi pihvi. Ei ollu mut elämäni kallein vesipullo. Olen sentäs vettäostanut n.18 eri maassa.

12

367

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonafides

Eipä tuonne Tallinnan vanhaan kaupunkiin kannat mennä ravintoloihin. Katsoo siellä museot ja muut nähtävyydet ja poistuu takavasemmalle kauemmaksi keskustasta. Ühiskaartin voi ostaa vaikka Stockmannilta tai kioskeilta. Yhteisliikenteen matka maksaa, jotain 1,6 egeä (ellei noussut), ja siinä on jotain tunnin vaihto-oikeus. Kelpaa koko Harjunmaalla. Pääsee tosi halvalla niin kauas, että melkein hirvittää. Jos menee Vanhassa kaupungissa turhauunona ostelemaan, niin kyllä he minunkin kokemukseni mukaan rokottavat hinnoissa. Kesällä meno yltyy vallan villiksi, kun laivoilla tulee 'keltanokkaturisteja' useasta maasta, eivätkä he tiedä hintatasoja. Kerrankin raatihuoneentorilla 'sisäänheittäjä', nuori nainen tarjoili terassipaikkaa, että tule nyt tänne terassille englanniksi. Kysyin puhuuko suomea? Ei, mutta ei edes viroa, koska oli englantilainen :) En viitsinyt aloittaa saksan kielellä. Jos haluaa maksaa korkeita hintoja noin yleensä, niin nokka kohti raatihuoneentoria. Kai siellä edullisiakin paikkoja on, jos osaa etsiä. Tietysti jos päiväristeilyllä, niin paikkoihin tutustumisaika on rajoitettu. Tallinna24.ee -sivustolta löytyy usein vihjeitä edullisemmista hinnoista. Suomenkielinen sivusto.

• bonafides
    • Revi-Siitä

Tallinnassa on jo pitkään ollut Norjan hinnat ja ryssän palvelut!

• kallliis

Ja ravintolahan oli goodwin. Tuli kans käytyä. Paska paikka.

• kolera

Se on sitä vanhan kaupungin aluetta, josta juuri oli puhe/varoiteltiin.

• EI-EI-EI

Paska paikka koko Viro
        kävin ensinmäisen ja viimeisen kerran

• ParempaanMennään
        EI-EI-EI kirjoitti:

Paska paikka koko Viro

No nythän se on jo parempi paikka kun olet poissa sieltä pysyvästi!

• lafka22
        ParempaanMennään kirjoitti:

No nythän se on jo parempi paikka kun olet poissa sieltä pysyvästi!

Joo, olen samaa mieltä, että Viro/Tallinna on ylipäätänsä mukava paikka vierailla. Ei ole pakko ängetä kaikkein turistivaltaisimpiin paikkoihin Virossa. Jo pienellä valinnalla/tutustumisella löytyy miellyttäviä elämyksiä. Ei mielestäni pidä odottaa liikoja mielikuvituksessaan. Mikä paikka tai maa se nyt on ei-ei-ei:n mielestä sitten niin kelvollinen?

• espoolainwn
        EI-EI-EI kirjoitti:

Paska paikka koko Viro

Kävitkö siis 'koko' Virossa samalla kertaa.

• jös_ses
    • valikoimat
      • Kassi-Nasse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      356
      1097
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe