Kertokaa matkakertomuksii

Tytsy

Olis kiva lukea matkakertomuksia lisää, varsinkin vasta reissusta palanneet. Mitä teitte kun sitä vettä on nyt tullu? Millä retkillä kävitte, miten kokenu sen Saonan reissun Karibian meren puolelle? Itse menossa koht silleen Riu Merenqueen. Ja jo jänskättää reissu. Ikinä en oo lentäny noin kauas, vaikka matkustellu olenkin. Millanen on muuten hotellin kuntosali? Millasia ne hotellin jumpat / tanssiopetus tunnit on? Pysyykös siel perässä? Kiitokset etukäteen jos joku tietää ees jotain kysymistäni asioista;)

4

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angie

Oon ollut Riu Merenguessa 2 kertaa ja edelliseltä reissulta palasin 15.1.2004 eli noin vuosi sitten. Tässä muutama kommentti, voit kysellä myöhemmin lisää, jos kiinnostaa.

- Saonan reissu upea - NIIN paljon nähtävää!
      - Hotellin sali ihan hyvätasoinen, joskin aika pieni. Käyn salilla säännöllisesti, mutta silloin ei tullut mieleenkään muutenkin hiostavan kostean ilman takia.
      - Jumpat ihan kivoja. Klo 10 jumppa rannalla on hyvä, tosin tehokkuus riippuu vetäjästä. Vesijumpat menevät joskus leikkimisen puolelle.
      - Tanssiopetus on hauskanpitoa, mutta kyllä siinä merenguen ja bachatan askeleet oppii. Dominikaanit tanssivat kaikki aivan loistavasti, joten opettajien taso on hyvä. Ja musiikki on ihanaa!! Perässä pysyy varmasti!

Hyvää matkaa!

• Ei mahda tanssi onnistua

Jos oot kyseiseen hotelliin menossa niin ei mahda tanssiminen ja jumppaaminen onnistua ilman vaippoja. On meinaan varpusparvia liikkeellä...

• : > (

joopa joo....että kateeks käy

• marjo
        : > ( kirjoitti:

joopa joo....että kateeks käy

Jos oikein hyvä tuuri käy, niin säästyt siltä..mutta jos matkaasi on vielä aikaa, niin vaihda hotellia. Tai soita ainakin matkatoimistoon ja vaadi saada tietää totuus..Olen kuullut, että he eivät vielä lähiaikoina ole olleet tietävinään asiasta, mutta eivät kai he voi loputtomiin asiaa pimittää! Jos niin tekevät, niin sehän on täysin laitonta. Mikäli haluavat säilyttää maineensa hyvänä matkatoimistona, niin olisi kyllä jo korkea aika kertoa totuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1528
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe