Kontillaan

tumputtajam

Nii olis kiva olla kontillaan ja joku vaikka bi mies lypsäs takaapäin spermat sankoon ja mä voisin sit tehdä saman hälle.
Ja tietysti jos joku kolmas kuvais tän homman ni vois sit joskus runkates kattella ittekii ,no nää on näitä haaveita mitkä ei kai koskaan todeudu

10

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmoisiaxxl

      Onhan noita haaveita totetuvatko ne onkin toinen juttu. Saa toki fantasioida.

    • Mistäpäin oot?

    • Makeksi55

      Itse olen toteuttanut fantasioitani käymällä säännöllisesti cinemassa. Turussa käyn yleensä XXX Paradisessa siellä tapaa paljon saman henkisiä miehiä. Siellä saa sopia toisen kanssa panoista. Seksistä ei saa maksaa siellä, mutta ilmaiseksi jo yhden drinkin hinnalla pääsee sisään. www.xxxparadise.net

      • tumputtajam

        Kiitti vinkistä, tää on mainiota


      • BIMANTKU56

        TÄYTYY KÄYDÄ SIELLÄ


    • M42-utelias

      Itseä ei minkään sortin hellyydet, hempeilyt, suutelut tms. miesten kesken todellakaan kiinnosta, mutta ajoittain on omat fantasiat niinkin "rajuja", että haluaisin "joutua" kahden miehen leikkikaluksi... oisin siinä heidän keskellään, nelinkontin perse pystyssä, toisen naidessa mua perseeseen ja ottaisin siltä toiselta samalla suihin...

      • M42-utelias

        Ongelmahan on "vain" siinä, että mistähän sitä tällaiset asialliset ja luotettavat "sonnit" sitten löytäisi...


      • M42-utelias

      • tumputtajam

        Suihin toiselta mieheltä olis mustakii kiva ottaa ,olen ottanutkii, mut en anna enkä haluu noita perspanoja, mut kumihanskoilla öljyn kaa olis kiva hiljalleen runkata
        toista miestä, ja suihin kortsun kaa mieluummin.


    • Ota yhteyttä :-)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe