Rekatut hengissä..? :)

Vai onko napa ratkennu kaikista herkuista? :) Tontusta tiiän, että nyt huilii...;))

117

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hengissä ollaan nipin napin mutta Artsin perään ei kannata juurikaan enää kysellä kun pukilta saatu ylläri meikkipää vie saletisti kaiken liikenevän ajan ja ylimääräisen huomion.. ;-D

• Oiii..Artsi oli varmaan ikionnellinen noin hienosta lahjasta..Vääntää siel kieli poskella luomivärejä;)) Kiva kuulla susta Butsi :))

• tinttu-liina kirjoitti:

Oiii..Artsi oli varmaan ikionnellinen noin hienosta lahjasta..Vääntää siel kieli poskella luomivärejä;)) Kiva kuulla susta Butsi :))

Kuin myös Lanaseni ;-) Meitsi tuumaili maajussin velipojan kanssa suurella vakavuudella että Artsin on kyllä korkea aika saada nainen viimeinkin itelleen ja BR-leluissa niitä olikin sitten sopivasti tarjolla.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Kuin myös Lanaseni ;-) Meitsi tuumaili maajussin velipojan kanssa suurella vakavuudella että Artsin on kyllä korkea aika saada nainen viimeinkin itelleen ja BR-leluissa niitä olikin sitten sopivasti tarjolla.. ;-D

Ööh..tuli vaa mieleen, että ku meikkipäässä on vaa yläosa, et eikös se alaosaki varsinki ois ollu tarpeen..;)))))

Ööh..tuli vaa mieleen, että ku meikkipäässä on vaa yläosa, et eikös se alaosaki varsinki ois ollu tarpeen..;)))))

No kun meitsi on elänyt sellaisen käsityksen varassa että naisessa tutustutaan yläpäähän ensiksi jos vakavampaa yhteiseloa suunnitellaan ja sitten vasta sohitaan alapäätä.. ;-D

No kun meitsi on elänyt sellaisen käsityksen varassa että naisessa tutustutaan yläpäähän ensiksi jos vakavampaa yhteiseloa suunnitellaan ja sitten vasta sohitaan alapäätä.. ;-D

Ai..no menee se joskus noinkin..;) Mites sitte ku Artsi on tutustunu yläpäähän ja toista päätä ei olekkaa..Sit pitää hommata kokokroppane kumilikka.;)))

Ai..no menee se joskus noinkin..;) Mites sitte ku Artsi on tutustunu yläpäähän ja toista päätä ei olekkaa..Sit pitää hommata kokokroppane kumilikka.;)))

Olen kuullut väitettävän, että oikea rakkaus olisi henkistä laatua. Tässä suhteessa se on ehdottomasti sitä. ;)

• spee_do kirjoitti:

Olen kuullut väitettävän, että oikea rakkaus olisi henkistä laatua. Tässä suhteessa se on ehdottomasti sitä. ;)

No kyllä se varmaan loppujen lopuksi onkin :) Tuossa Artsin tapauksessa, niin menneisyyden haamut karkotettii ja Artsi saa nyt antautua täysin sydämmin ilman mitään traumoja. :)) Aattele..sai oman jota ei tartte pois antaa. Mä ihan sieluni silmin näen miten Artsi puristaa sitä rintaansa vasten ja välillä suukottelee..;))

• RessuNro5

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Jos ois se alakroppaki, nii ei valittais koskaan päänsärkyä..tai huonoja päiviä ;)

Vänkärinpaikalta ei myöskään satelisi (hyvää tarkoittavia) ajo-ohjeita;)

• RessuNro5 kirjoitti:

Vänkärinpaikalta ei myöskään satelisi (hyvää tarkoittavia) ajo-ohjeita;)

No juu ei..:)) Saas nähä että tätä myöten kohta tulee ostoryntäys..;)

No kyllä se varmaan loppujen lopuksi onkin :) Tuossa Artsin tapauksessa, niin menneisyyden haamut karkotettii ja Artsi saa nyt antautua täysin sydämmin ilman mitään traumoja. :)) Aattele..sai oman jota ei tartte pois antaa. Mä ihan sieluni silmin näen miten Artsi puristaa sitä rintaansa vasten ja välillä suukottelee..;))

No kai mä sit rupeen oleen kypsää kauraa vakavaan parisuhteeseen ku silloin joskus pääs itku mut ny jo sit nauru... Et en mä sit raaskinu jättää häntä systereiden sotkettavaks vaan otin morsmaikkuni mukaan. Oli kyl hiljaista matkaseuraa... ;)

Oiii..Artsi oli varmaan ikionnellinen noin hienosta lahjasta..Vääntää siel kieli poskella luomivärejä;)) Kiva kuulla susta Butsi :))

Mä kyl diggaan enempiki luonnonkauneutta et ei sit mielellään liikoi meikkei... ;)

• artagnan kirjoitti:

No kai mä sit rupeen oleen kypsää kauraa vakavaan parisuhteeseen ku silloin joskus pääs itku mut ny jo sit nauru... Et en mä sit raaskinu jättää häntä systereiden sotkettavaks vaan otin morsmaikkuni mukaan. Oli kyl hiljaista matkaseuraa... ;)

Voi hellanduudeli, ku on ollu varmaan herttanen näky..;))

Voi hellanduudeli, ku on ollu varmaan herttanen näky..;))

No kyl vaan... Ei oo kuules viel kertaakaan nalkuttanu et on villakoirii kämpän nurkis ;)

• artagnan kirjoitti:

No kyl vaan... Ei oo kuules viel kertaakaan nalkuttanu et on villakoirii kämpän nurkis ;)

:))) Olette täydellinen pari ;)

• Jatkoa edelliseen vielä elikkä mahtaako olla mahdollisuuksien rajoissa blondin meikkipään hiuspehkon värjääminen bruneteksi kun Artsin makuun ovat kuulemma ruskeahiuksiset pimatsut huomattavasti enemmän? ;-D

• Voihan hän kokeilla värjätä se kestovärillä..niitä löytyy kaupasta vaikka minkälaista..;)

Voihan hän kokeilla värjätä se kestovärillä..niitä löytyy kaupasta vaikka minkälaista..;)

Meitsi toivoo hartaasti että Kokkola-palstan lukeminen onnistuu Etelä-Suomessa myöskin etteivät nämä hyvät neuvot mene niin sanotusti harakoille.. ;-D

• Näkyy nämä sielläkin, kunhan Artsi malttaa jättää hetkeksi sen pimunsa..;)

Näkyy nämä sielläkin, kunhan Artsi malttaa jättää hetkeksi sen pimunsa..;)

Arvatenkin on tiivistä yhdessäoloa näin ensi alkuun.. ;-D

Arvatenkin on tiivistä yhdessäoloa näin ensi alkuun.. ;-D

Ottaakoha viereensä nukkumaan..;)

Ottaakoha viereensä nukkumaan..;)

taitaapi olla semmonen kovan sorttinen halattava.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

taitaapi olla semmonen kovan sorttinen halattava.. ;)

No ei sitä yleensä rakkauden huumassa huomaa kaikkia huonoja puolia..

• TOSItahavo

Hoplaa ja ylös.

• Mitenkäs Lanasen joulu sujui? Riehakkaasti vai hiljentymällä? Meitsin sakilla sattui hiukkasen kaikenlaista ikävääkin joka vei sitten tuota joulumieltä mukanaan..

• Rauhallisesti meni..monenlaisesta nannasta nauttien :) Olipa ikävä kuulla, että on ollu kurjia juttuja..:( Toivottavasti on jo paremmin..

Rauhallisesti meni..monenlaisesta nannasta nauttien :) Olipa ikävä kuulla, että on ollu kurjia juttuja..:( Toivottavasti on jo paremmin..

Se on vaan kun elämässä kaiken tietäisi etukäteen niin monelta ikävältä yllätykseltä välttyisi..

Se on vaan kun elämässä kaiken tietäisi etukäteen niin monelta ikävältä yllätykseltä välttyisi..

Noinhan se on...vaikkaki kaikkea ei kyllä haluais tietää etukäteen..

Noinhan se on...vaikkaki kaikkea ei kyllä haluais tietää etukäteen..

Vilkaiseppa Lananen meitsin vapaata kuvausta..

Vilkaiseppa Lananen meitsin vapaata kuvausta..

Luin Butsi...Halirutistus sulle sinne..iso semmonen...

• ihmettelevä_

• hyvä_neuvo

• No olihan tuo joulun aika taas melkoinen kliimaksi, siis ihan vaan työn puolesta...;)

Mitäs ikävää siellä jossain on sattunut, oon ihan tietämätön koska tuo valvontakin lopetettiin perinteiseen tapaan just joulun alla...

• Katos..tonttuki hereillä :)) Nyt sulla alkoi piiiitkä loma;) Ja me saadaan tehä mitä halutaan ;) Molemmin puolin hyvä..vai mitä? ;)

Katos..tonttuki hereillä :)) Nyt sulla alkoi piiiitkä loma;) Ja me saadaan tehä mitä halutaan ;) Molemmin puolin hyvä..vai mitä? ;)

jäbäki hoiteli yhen tonttutytön kans semmoset kymmenkunta paikkaa et oli sitte loppuillasta kummaltaki enimmät mehut menneet..

• Ehkei sentään aivan. Maltilla tuli nautittua joulupöydän antimia, eikä ylimääräisiä kiloja kertynyt. Oli muuten näyttävät revontulet aatonaattona ajellessani kohti Kokkolaa. :)

• Eikö ole vaikuttavia noi revontulet..Niiden katselu on kyllä nii upeeta :)

• minäminä4

Aiheena rekatut ja nimenomaan kokkolan rekatut, hei mää oon täällä! Narsistisuudessaan realistin tasoa.

• Älä vingu..En maininnut muita koska kun olen tehnyt aloituksen oikein tärkeästäki asiasta, niin kukaan rekkaamaton ei ole vastannu. Siks en enää maininnu muita. Nii..vahingossa peukutin..

• RessuNro5

No rekkaamattomana kuulun Tinttu-Liinan 'fani-klubiin' ja olen ylpeä siitä:)

• RessuNro5 kirjoitti:

No rekkaamattomana kuulun Tinttu-Liinan 'fani-klubiin' ja olen ylpeä siitä:)

Nii..onhan täällä yks ihana rekkaamatonkin..:)) Sori Ressuvitonen ku unohdin..

• On sulla vaikeeta. Sääliks käy..

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Nii..onhan täällä yks ihana rekkaamatonkin..:)) Sori Ressuvitonen ku unohdin..

Rekkaamattomalla ei näemmä ole oikeutta peukuttaa;)

• RessuNro5 kirjoitti:

Rekkaamattomalla ei näemmä ole oikeutta peukuttaa;)

No ei ole..sekös joitaki kiristää :))

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

No ei ole..sekös joitaki kiristää :))

No kiristää kylläkin;) Vihjeenä että yritin peukuttaa hännällistä leijonaneitoa;)

• RessuNro5 kirjoitti:

No kiristää kylläkin;) Vihjeenä että yritin peukuttaa hännällistä leijonaneitoa;)

No ny kyllä harmittaa ;)

• TOSItahavo

Kerkesitkö Tahavo kissaa sanoa kun poliisit veivät!

• kehtaako sitte myöntääkkään et vähä on ollu semmosta närästyksen sorttista ku on tullu raskaamman puoleisesti syötyä.. ;)

• No kerran vuodessa jos ahmii, niin ei se varmaankaan maailmaa kaada..:)

• Vieläkös se Kittie siel ahmii kalkkunaa..? Jätä ny joku tipunen ens jouluunki :}

• En syönyt kalkkunaa kuin vain jouluna, lisukkeena uuniperuna ja salaatti, eli aikas terveellistä ja ei ollut ähkyä..😊

• KittieChi-81 kirjoitti:

En syönyt kalkkunaa kuin vain jouluna, lisukkeena uuniperuna ja salaatti, eli aikas terveellistä ja ei ollut ähkyä..😊

Kuinkas paljon meni suklaata? :) Tiiäkkö..noi uuniperunat kuulosti ihanalta..Mun on jostain syystä tehny tänään mieli oikeen rasvasta ja mausteista ruokaa :P

Kuinkas paljon meni suklaata? :) Tiiäkkö..noi uuniperunat kuulosti ihanalta..Mun on jostain syystä tehny tänään mieli oikeen rasvasta ja mausteista ruokaa :P

No ei mennyt paljon suklaata.. Sitä on vieläkin.. Kyllä minäkin joskus syön rasvaista ruokaa, esim pizzaa, mutta en liikaa, kun on ruoan sulatus vaivoja.. Pitää miettiä mitä syö..

Joulu sujui rauhallisesti kotosalla rentoutuen.😊 Mites siellä?

No ei mennyt paljon suklaata.. Sitä on vieläkin.. Kyllä minäkin joskus syön rasvaista ruokaa, esim pizzaa, mutta en liikaa, kun on ruoan sulatus vaivoja.. Pitää miettiä mitä syö..

Joulu sujui rauhallisesti kotosalla rentoutuen.😊 Mites siellä?

On varmaan kurjaa ku ei voi syödä mitä vaa..? Onneks mun massukka on terästä :)) Joulu meni mukavasti. Huilaten ja suklaata mussuttaen.:) Nyt on sit kohtapuoliin pitkä arki edessä...Huh..nyt alkoi tekeen pitsaa mieli..:} Ja just söin pikkasen muuta :))

On varmaan kurjaa ku ei voi syödä mitä vaa..? Onneks mun massukka on terästä :)) Joulu meni mukavasti. Huilaten ja suklaata mussuttaen.:) Nyt on sit kohtapuoliin pitkä arki edessä...Huh..nyt alkoi tekeen pitsaa mieli..:} Ja just söin pikkasen muuta :))

No on kai se vähän kurjaa, vatsa vaivan kanssa.. Ei onneksi ole vaarallnen vaiva, mutta ei kiva..

Sinulla oli kanssa kiva joulu.😊 Minä vielä "lomailen", mm. koirulille pidän seuraa, tänään ei ressukka paljoa jaksellut kävellä, jouduin sylissä kantamaan..❤

Palailen kuntoutumaan myöhemmin, ja pian saan tietäää miten näyttelyni sujui..😃

No on kai se vähän kurjaa, vatsa vaivan kanssa.. Ei onneksi ole vaarallnen vaiva, mutta ei kiva..

Sinulla oli kanssa kiva joulu.😊 Minä vielä "lomailen", mm. koirulille pidän seuraa, tänään ei ressukka paljoa jaksellut kävellä, jouduin sylissä kantamaan..❤

Sessuleillekki pitäis keksiä oma pyörätuoli :} Sua varmaan jännittää tuo näyttelyn sujuminen..:) Toivotaan, että halukkaita ostajia on runsaasti :)

Sessuleillekki pitäis keksiä oma pyörätuoli :} Sua varmaan jännittää tuo näyttelyn sujuminen..:) Toivotaan, että halukkaita ostajia on runsaasti :)

Onneksi koirua jaksaa kantaa, kun on sen verran pieni.. Yksi vanha mies tuli vastaan, ja kovasti katteli ja ihmetteli kun koirua kannoin..😃

No, kaveri ainakin kertoi että on tykätty näyttelystä..😃 Tässä viikonloppuna saan taulut ja vieraskirjan takaisin.

Mites sinun kissat voi?

Onneksi koirua jaksaa kantaa, kun on sen verran pieni.. Yksi vanha mies tuli vastaan, ja kovasti katteli ja ihmetteli kun koirua kannoin..😃

No, kaveri ainakin kertoi että on tykätty näyttelystä..😃 Tässä viikonloppuna saan taulut ja vieraskirjan takaisin.

Mites sinun kissat voi?

Kisulit voi paksusti..:) Muutes..onko toi sun sessuli kova haukkumaan? Tuntuu että mitä pienempi sessuli, niin sitä isompi ääni :))

Kisulit voi paksusti..:) Muutes..onko toi sun sessuli kova haukkumaan? Tuntuu että mitä pienempi sessuli, niin sitä isompi ääni :))

Rapsuja kisuille..❤ Juu, kyllä koirulla on kova haukku, se haukkuu kyllä vain pelosta, ihmisiä, koiria.. Mutta rauhottuu kun oppii tuntemaan..😃 Siskoni ennen pelkäsi koiria, mutta ei enää, kun tuli koirumme kanssa kaveriksi.😊 Onko kisusi sisäkissoja? Tein muuten kerran kaverille maalauksen hänen kissastaan, kovasti tykkäsi, joten hänen äitinsä sitten halusi taulun koirastaan..😃

Rapsuja kisuille..❤ Juu, kyllä koirulla on kova haukku, se haukkuu kyllä vain pelosta, ihmisiä, koiria.. Mutta rauhottuu kun oppii tuntemaan..😃 Siskoni ennen pelkäsi koiria, mutta ei enää, kun tuli koirumme kanssa kaveriksi.😊 Onko kisusi sisäkissoja? Tein muuten kerran kaverille maalauksen hänen kissastaan, kovasti tykkäsi, joten hänen äitinsä sitten halusi taulun koirastaan..😃

No nuo kisut on ja ei oo sisäkissoja..;) Tuli mieleen noista pienistä koirista, että ihanko ne pitäis ääntä varmuuden vuoks, ku yrittävät saada muut näkemään ittensä "isona" :))

Tsemppiä teille ja paljon haleja sinun koirallesi. Ajattele positiivisesti että teidän takas koira saa viettää teidän seurassa ny joulun aikana laatuaikaa. Tsemppiä ja haleja

No nuo kisut on ja ei oo sisäkissoja..;) Tuli mieleen noista pienistä koirista, että ihanko ne pitäis ääntä varmuuden vuoks, ku yrittävät saada muut näkemään ittensä "isona" :))

Tsemppiä teille ja pian on uusi vuosi
        Onhan teidän kissat sen yön kotona sisällä ku on se uusi vuosi?

Pian on uusi vuosi ja uudet kujeet mielessä joillakin muttei minulla. Oon laiska

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Himo rasvaiseen ruokaan on yleinen 'vaiva' joulunpyhien jälkeen. Elimistö on tottunut raskaammalle 'polttoaineelle' joten suoraan salaattilinjalle siirtymisen voisi luokitella itsekidutukseksi. Terveisin, hampurilaisia eilen iltapalaksi hyvällä omallatunnolla syönyt;)

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Tsemppiä teille ja paljon haleja sinun koirallesi. Ajattele positiivisesti että teidän takas koira saa viettää teidän seurassa ny joulun aikana laatuaikaa. Tsemppiä ja haleja

Kiitos!😊 Olikos Ilmannimellä kiva joulu? Joo, on hyvä että voin viettää koirun kanssa paljon aikaa, kun en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan koirulle..

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Pian on uusi vuosi ja uudet kujeet mielessä joillakin muttei minulla. Oon laiska

Hyvää uutta vuotta jo etukäteen!😊

No kyllä kissan pitääkin saada ulkoilla se kuuluu kissan luonteeseen. Ne jotka määrää kissan sisäkissaksi tai hihnaan ovat pöpejä.

• RessuNro5 kirjoitti:

Himo rasvaiseen ruokaan on yleinen 'vaiva' joulunpyhien jälkeen. Elimistö on tottunut raskaammalle 'polttoaineelle' joten suoraan salaattilinjalle siirtymisen voisi luokitella itsekidutukseksi. Terveisin, hampurilaisia eilen iltapalaksi hyvällä omallatunnolla syönyt;)

Kävimme miehen kanssa syömässä hampurilaiset joulun jälkeen, oli hyvää vaihtelua..😊

• TOSItahavo
        KittieChi-81 kirjoitti:

Kävimme miehen kanssa syömässä hampurilaiset joulun jälkeen, oli hyvää vaihtelua..😊

Hyvä valinta.

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Tsemppiä teille ja pian on uusi vuosi
        Onhan teidän kissat sen yön kotona sisällä ku on se uusi vuosi?

Jos meinaat tuota rakettien paukuttelua, nii kisulit on sängyn alla piilossa..sääliks käy niitä :(

• RessuNro5 kirjoitti:

No täytyy tunnustaa että ku oikeen nälkä on, nii ei tuu kyllä rehut mieleen :)

No kyllä kissan pitääkin saada ulkoilla se kuuluu kissan luonteeseen. Ne jotka määrää kissan sisäkissaksi tai hihnaan ovat pöpejä.

Nykyään vaan ei irrallaan olevaa kissaa katota hyvällä.

Tiedän..😞

Mites sinun kissat voi?

No sillai ne Hollywood staratki roudaa vuffejaan... :)

• RessuNro5 kirjoitti:

Mä otin sit kinkunjämät himasta matkaan ku jäi viel tota lihan himoo... :D

• artagnan kirjoitti:

No sillai ne Hollywood staratki roudaa vuffejaan... :)

Tiedän..😃 Minä kyllä tekisin mitä vain, että saisi koirun polvet kuntoon.. Mutta se ei ole mahdollista..

• TOSItahavo

Ihanaa. Teitä sinisiäkin näkee ♥

• artagnan kirjoitti:

Meillä koiru sai herkutella kalkkunan jämillä..😊

No kyl se vaan on kurjaa katottavaa ku näkee noit auton rattaisiin jääneitä :( Mä ku muutaman bongasin nytki tullessain... Arielinki maukulainen elelee täysin sisäkissan elämää eikäs toi oo moksiskaan :)

• artagnan kirjoitti:

Ööh..Ookkos ny varma että tuo lihan himottelu lähtee ku tunkee tavaraa yläpäähän..? ;))))

• TOSItahavo kirjoitti:

Hyvä valinta.

Juu, oli kyllä hyvää hampurilaista, ja minulle hyvää terapiaa syödä ravintolassa ihmisten ilmoilla, ja yrittää olla ilman ahdistusta..😐

• TOSItahavo kirjoitti:

Ihanaa. Teitä sinisiäkin näkee ♥

No kyl mäki oon miltei tippa linssis... ;)

• artagnan kirjoitti:

No kyl se vaan on kurjaa katottavaa ku näkee noit auton rattaisiin jääneitä :( Mä ku muutaman bongasin nytki tullessain... Arielinki maukulainen elelee täysin sisäkissan elämää eikäs toi oo moksiskaan :)

Hyvä että pärjää sisäkissana, onko sillä leikkikaluja viihdykkeenä?😊

Tiedän..😃 Minä kyllä tekisin mitä vain, että saisi koirun polvet kuntoon.. Mutta se ei ole mahdollista..

No sit sä vaan kannat sitä et polvet säästyy... :)

Hyvä että pärjää sisäkissana, onko sillä leikkikaluja viihdykkeenä?😊

Ei mut pukui ja rusettei on kyl vaik muille jakaa... :D

Ööh..Ookkos ny varma että tuo lihan himottelu lähtee ku tunkee tavaraa yläpäähän..? ;))))

Tota noin.. Mä tankkaan itteäin jo rantakuntoon et hoituu sit ennen pitkää kummatki himot ;)

• artagnan kirjoitti:

No sit sä vaan kannat sitä et polvet säästyy... :)

Joo, toki kannan, ja on mukavaa kun voin viettää paljon aikaa koirun kanssa.😊

• artagnan kirjoitti:

Jos pihatilaa on, niin kissoille voi tehdä oman suljetun ulkoilutilan.Varsinki kesällä on kyllä kisuleillekkin mukavaa päästä ulos raittiiseen ilmaan. Katit tykkää nappailla ötököitä ilmasta ja kattella lintujen menoa :)

• artagnan kirjoitti:

Ei mut pukui ja rusettei on kyl vaik muille jakaa... :D

Eikö se tykkää huonoa vaatteista? Muistan kun lapsuuden kisu aina hävitti kaikki kaulapannat ja tuli ihan villiksi kun yritettiin hyppynarusta kävelyttää kissaa..😊

• artagnan kirjoitti:

Tota noin.. Mä tankkaan itteäin jo rantakuntoon et hoituu sit ennen pitkää kummatki himot ;)

Kinkulla rantakuntoon??? Kuules Artsi..ei niitä likkoja isketä rantapallona..;)) Jos et sit meinannu sali-ihmisenä proteiinijuttuja..:)) Muista sekin ku sit kesällä meet sinne rannalle, nii mitä pienemmät uimapökät, sen pitempi jono ;))

Jos pihatilaa on, niin kissoille voi tehdä oman suljetun ulkoilutilan.Varsinki kesällä on kyllä kisuleillekkin mukavaa päästä ulos raittiiseen ilmaan. Katit tykkää nappailla ötököitä ilmasta ja kattella lintujen menoa :)

Juu, tuo on hyvä idea, kaikilla ei vaan ole pihaa.. Minusta on harmi kun ei näe juuri kissoja ulkona enää... Yhdessä naapuri kerrostalossa on nainen, joka ulkoiluttaa kissaa hihnassa, kyllä nainen ilahtui kun halusin ihastella ja jutella hänelle kissastaan.😊

Eikö se tykkää huonoa vaatteista? Muistan kun lapsuuden kisu aina hävitti kaikki kaulapannat ja tuli ihan villiksi kun yritettiin hyppynarusta kävelyttää kissaa..😊

Kaulapanta on hyvä olla kisulille ihan karkuretken varaltakin..mielellään puhelinnumeron kera :)

Juu, tuo on hyvä idea, kaikilla ei vaan ole pihaa.. Minusta on harmi kun ei näe juuri kissoja ulkona enää... Yhdessä naapuri kerrostalossa on nainen, joka ulkoiluttaa kissaa hihnassa, kyllä nainen ilahtui kun halusin ihastella ja jutella hänelle kissastaan.😊

Meillä kyllä pyörii täällä kissoja..ja oon iloinen siitä :)

Kaulapanta on hyvä olla kisulille ihan karkuretken varaltakin..mielellään puhelinnumeron kera :)

Niin on, mutta meidän kisu aikoinaan aina hävitti kaulapannat..😀

Meillä kyllä pyörii täällä kissoja..ja oon iloinen siitä :)

Juu, klassa niitä näkee.😊 Meidän kotikotona vanhempien naapurissa asuu iäkäs, mutta edelleen reipas kollikissa. Porukat ja minä ollaan hoidettu sitä aikoinaan, kun omistajat olivat matkoilla.. Kissa käy edelleen moikkaamassa porukoita.😊

Kinkulla rantakuntoon??? Kuules Artsi..ei niitä likkoja isketä rantapallona..;)) Jos et sit meinannu sali-ihmisenä proteiinijuttuja..:)) Muista sekin ku sit kesällä meet sinne rannalle, nii mitä pienemmät uimapökät, sen pitempi jono ;))

No proteiinii mä tietty meinaan ku pitää olla sillai snadisti lihaksii ku ei mimmit kukkakeppei tsiigaile ;)

No kesäl se kyl makoili suljetul patiol (?) vai miks sellaisii sanotaan ja otti aurinkoo... :)

No toi on eri rotuu... Se ku käy kylvyssäki niinku tuosta vaan :) Pitäis jostain kaivaa linkkii sellaiseen.

• artagnan kirjoitti:

No toi on eri rotuu... Se ku käy kylvyssäki niinku tuosta vaan :) Pitäis jostain kaivaa linkkii sellaiseen.

Okei.😊 Meillä oli maatiaiskissoja, kun olin lapsi ja ei ollut allergiaa.. Ehkä maatiaiskissat on sitten villimpiä ja ei siedä vaatteita?

Juu, klassa niitä näkee.😊 Meidän kotikotona vanhempien naapurissa asuu iäkäs, mutta edelleen reipas kollikissa. Porukat ja minä ollaan hoidettu sitä aikoinaan, kun omistajat olivat matkoilla.. Kissa käy edelleen moikkaamassa porukoita.😊

Kissat on viisaita..ne muistaa missä niitä on kohdeltu nätisti :)

• artagnan kirjoitti:

No proteiinii mä tietty meinaan ku pitää olla sillai snadisti lihaksii ku ei mimmit kukkakeppei tsiigaile ;)

Täytyy kyllä sanoa, että semmoset ruipelot on kaameita :[

Okei.😊 Meillä oli maatiaiskissoja, kun olin lapsi ja ei ollut allergiaa.. Ehkä maatiaiskissat on sitten villimpiä ja ei siedä vaatteita?

No paljon kyllä vaikuttaa sekin mihin ne ihan pennusta opetetaan :)

No paljon kyllä vaikuttaa sekin mihin ne ihan pennusta opetetaan :)

Mä taas puolestain luulen et on ihan rotukohtaisii eroi ku toi ei kiipee eikä raavi. Et on luonteeltaan sellainen säysee jätti :) Niinku täs linkis...

https://www.youtube.com/watch?v=swTglKUB52A

• artagnan kirjoitti:

Mä taas puolestain luulen et on ihan rotukohtaisii eroi ku toi ei kiipee eikä raavi. Et on luonteeltaan sellainen säysee jätti :) Niinku täs linkis...

https://www.youtube.com/watch?v=swTglKUB52A

No mä taas tiiän kokemuksesta että kattejaki on moneen junaan rodusta riippumatta. :)

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

No mä taas tiiän kokemuksesta että kattejaki on moneen junaan rodusta riippumatta. :)

Ex-tyttiksen kissalla (taisi olla maatiainen) oli aika sterilisaatioon. Ei kun aamuseitsemältä ennen luentoja laittamaan sitä kuljetushäkkiin. Hitto vieköön mikä sirkus! Kissa paineli verhoja pitkin katonrajaan ja pakeni riehumisensa päätteeksi pyykkikoneen rumpuun. Olkkarin valaisin oli mennyttä kalua rytäkän jäljiltä. Uskon kyllä vahvasti, vaikken asiantuntija olekaan että pennusta asti totuttelulla on suurin merkitys. Jonkinnäköinen 'arkuus' kissoja kohtaan tuosta tapauksesta jäi.

• RessuNro5

Tyttiksellä on projektina käännytykseni koiran ostoon. Panee vain miettimään että loikuuko koira ikäväänsä kun kumpikin on päivät töissä. Opiskeluaikana kerrostalo raikui 9 tuntia yhtä soittoa yläkerran naapurin jättäessä sessensä yksin. Rotukin olisi hakusessa..

• RessuNro5 kirjoitti:

Ex-tyttiksen kissalla (taisi olla maatiainen) oli aika sterilisaatioon. Ei kun aamuseitsemältä ennen luentoja laittamaan sitä kuljetushäkkiin. Hitto vieköön mikä sirkus! Kissa paineli verhoja pitkin katonrajaan ja pakeni riehumisensa päätteeksi pyykkikoneen rumpuun. Olkkarin valaisin oli mennyttä kalua rytäkän jäljiltä. Uskon kyllä vahvasti, vaikken asiantuntija olekaan että pennusta asti totuttelulla on suurin merkitys. Jonkinnäköinen 'arkuus' kissoja kohtaan tuosta tapauksesta jäi.

No katteja on eri luontosia. Toiset menee melkeen ite kuljetushäkkiin ja toiset taas pelkää kuollakseen. :) Ei minukaa toinen katti sinne suosiolla mene, kun harvoin on sellaseen joutunu . Varmaan luulee sillon, että tulee viimenen piikki persuksiin. :))))

• RessuNro5 kirjoitti:

Tyttiksellä on projektina käännytykseni koiran ostoon. Panee vain miettimään että loikuuko koira ikäväänsä kun kumpikin on päivät töissä. Opiskeluaikana kerrostalo raikui 9 tuntia yhtä soittoa yläkerran naapurin jättäessä sessensä yksin. Rotukin olisi hakusessa..

Koiratkin on vähä semmosia, että miten pienenä pentuna sen kouluttaa. Mun ystävällä oli kaksi koiraa jotka oli pitkän päivän päineen kotona. Olivat oppineet pienestä pitäen odottamaan, ei heillä ollut mitään vaikeuksia. Illat oli sit omistettu koirien juoksuttamiseen ym. Rotu kannattaa tietty myös olla sellanen, joka ei vaadi paljoa. Koirat on ihania..jos mulla ei olis noita naukumaijoja, niin ottaisin heti koiran. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe