Kuinka saa kissan ruhon irti auton maskista ?

LeenaLahtis

ajoin kissan päälle ja se jäi maskipeltiin kiinni niin tiukasti että en saa sitä irti..Olen hento nainen 33 kg....enkä edes yritä saada s itä pois........

Kuka auttaisi ?

4

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DogownersForbidden

Vedä ensin se 80-kiloinen rakkisi irti sieltä takarenkaiden alta ja yritä uudestaan sen jälkeen. Jos ei lähde, peruuta rakin yli vielä pariin kertaan. Aja sitten auto lähimmän laiturin nokkaan ja kiihdytä kunnolla. Älä avaa turvavyötäsi.

• kisutpoistieltä

Vie auto huoltoon, miehet hoitaa tommosen ongelman ;)
      Tietty, jos tietää omistajan, niin on maksajakin valmiina.Kiikutat laskun hälle,ja kisun pussissa.Harmillista, mutta ei siinä mitään kerkeä tekemään ;(

• kissatonkivoja

On oemassa semmoista balsamointi ainetta ( apteekki ) sillä sivelet kissan raatoa ja annat ola paskiritilällä sen varoittavana esimerkkinä !

• KattilainenSentäs

Aja autollasi vähintään 100km/h vauhdilla, mielellään vielä huomattavasti kovemmalla vauhdilla, seinää tai muuta kiinteää estettä päin. Joku helvetin paksu puukin sopii ko tarkoitukseen.
      Varmistele vielä sillä, ettet laita turvavyötä kiinni.
      Sitä en takaa, että kissa irtoaa tuolla tavoin maskipellistä, mutta se on varma, että itse pääset autuaammille hiirestysmaille tuolla tavoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      48
      1251
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      158
      1077
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      935
    4. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      746
    5. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      731
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      178
      729
    7. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      722
    8. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      719
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      708
    10. Kamalateltta

Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise
      Kuhmo
      11
      661
    Aihe