Trivago sanoo että samalla hotellihuoneella

jaanamgg

on monta eri hintaa, sen ymmärrä, miksi on eri hintoja, samalla huoneella.

23

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höstel.pohjahinta.on

      Siksi. Että. Matkatoimisto Muiku ja Mojaus määrittelee oman hinnan. Tui tui flyn omansa. Aurinkohatkoilla on omansa. Hinnoissa mukana liikevoitto, kate minkä ilkeävät ottaa.
      Mutta. Trivago löytää ja paljastaa nuo rosvot.

    • Sittenhän sä voit heittää huoneesta vielä oman tarjouksesi ja jos on vähän asukkaita hotellissa voit saada yösi ihan omaan tarjoushintaasi.

      • janutskit

        ai voiko noinkin tehdä?


      • janutskit kirjoitti:

        ai voiko noinkin tehdä?

        kokeile vaikka booking.com

        olen joskus vuosia sitten asunut lissabonissa yön halvalla viime hetken tarjouksella juuri valmistuneessa espanjalaisten hotelliketjun hotellissa. Heillä ei ollut tarpeeksi asukaita silloin.

        Nuoria ku olen jututtanut, niin monet jenkit asuvat sillai halvalla, tekevät tarjouksen ja tilaa saattaaa löytyä huippuhotelleista kun vaan osaa kysyä.

        Se on vähän sama asia kun finnair tarjoaa josskus alkuviikosta ykkösluokan paikkaa kakkosluoka matkustajille kunhan maksavat muutaman kympin lisää.

        Halvallkin myyty paikka on firmalle tärkeämpää kuin tyhjä paikka.


      • rosaliiin kirjoitti:

        kokeile vaikka booking.com

        olen joskus vuosia sitten asunut lissabonissa yön halvalla viime hetken tarjouksella juuri valmistuneessa espanjalaisten hotelliketjun hotellissa. Heillä ei ollut tarpeeksi asukaita silloin.

        Nuoria ku olen jututtanut, niin monet jenkit asuvat sillai halvalla, tekevät tarjouksen ja tilaa saattaaa löytyä huippuhotelleista kun vaan osaa kysyä.

        Se on vähän sama asia kun finnair tarjoaa josskus alkuviikosta ykkösluokan paikkaa kakkosluoka matkustajille kunhan maksavat muutaman kympin lisää.

        Halvallkin myyty paikka on firmalle tärkeämpää kuin tyhjä paikka.

        Hitsi vie kun pätkii kirjoitus, mutta kait siitä selvän saan.


      • flegmaatti

        Heitit huulena mutta noinkin voi toimia ja onnistuakin.
        Viimeinen kertamme oli Bremenissä missä omistaja itse ehdotti suoraa järjestelyä.
        Olen myös köyhyydessäni oppinut hieman härskiksi ja ensin katsonut hotellivälityksessä majoitusvaihtoehdot ja sitten mennyt suoraan soittelemaan valitun kohteen ovikelloa. Kyse on ollut hotellivälitykseen ilmoitetuista yksityismajoituksista. Hinta on aina sovittu kohteessa. Olen alussa kertonut taustan.


    • Ilmainenlounas

      Yksi hotellinpitäjä paljasti joskus haastattelussa, että Trivago on hotellille mielettömän kallis. Hotellit joutuvat maksamaan päästäkseen Trivagon listalle. Se siis lisää kuluttajahintoja.

    • paljonmatkustanut

      Bisnes on kaikkialle tullut,siitä hintaerot johtuvat.Itse löysin trivagosta erään tutun hotellin espanjasta, jossa ole käynyt lukuisia kertoja.Tälläinen,minulle uusi matkanjärjestäjä kuin 7 ideas, on ruotsalainen kuulemma. Sitten vertasin tämän 7ideas hotellin hintaa suomen aurinkomatkan hintaan .Hinta oli 300 eur halvempi tällä 7 ideas:lla,tottakai varasin sen .kannattaa käyttää trivagoa ,koska siellä aina päivän hinnat, mutta nekin vaihtelee viikottain,koska ei oikein ole mitään pysyviä hintoja enää. Silloin kuin näät halvan hinnan, niin varaa se heti,jos olet aikeissa matkustaa.Samoin Norvegian lentojen hinnat muuttuvat pari kertaa päivässäkin,niin varaa heti kun näen halvan lennot. Näin säästäät satoja euroja !!Trivagon hotelleissa on melkein kaikissa se ,että voit peruuttaa hotellivarauksen vaikka 2 vk ennen matkaa maksutta tai pientä korvausta vastaan.

    • täyttäpaskaa

      mainos on jo epäluotettava... ällöttävä

      • paljonmatkustanut

        Kokenut kaiken tietää ,että trivago on luotettava ! Mistä kokemuksesta voit sanoa,että mainos on jo epäluotettava ....ällöttävä. HAPPAMIA SANOI KETTU PIHLAJANMARJOILLE. Olet varmaan itse epäluotettava ja ällöttävä !!!!


    • Heikunkeikku

      Jos matkalle lähtisin, niin Trivagosta tarkistaisin hinnat.
      Mieluummin maksaisin samasta huoneesta vähemmän, kuin enemmän.
      Tällä haavaa en ole lähdössä minnekään, koska huvitusprosentti ei ole korkealla.
      Mutta mistäs sitä tietää, koska inspiraationhöyhen alkaa hipsuttelemaan ja päätän lähteä. Yks kaveri oikein urakalla yrittää inspiroittaa minua.

    • Aikoinaan soittelin lomamatkamajoitusta etsiessäni useinkin hotelleihin. Välillä onnistui odotettua paremmin, kun jonkin hotelliketjun vastaanotossa joku ystävällinen virkailija suositteli jotain "vielä edullisempaa ja parempaa hotellia".

      Joskus varaan huoneen etukäteen vain yhdeksi tai kahdeksi ja katselen sitten perillä, jos löytyy mukavampia majapaikkoja. Muutamia erityisen hyviä kokemuksia on jäänyt mieleen, ja muistan muutamaa tuntematonta hotellivirkailijaa kiitollisena. - Riskejä saattaa kyllä myös ilmetä, jos majoittuu tietämättään jonnekin vähemmän turvalliselle alueelle vieraassa kaupungissa.

      • Nyt.jo.myöhäistä

        Hyvähän sinun on, kun olet osannut syntyä parempiosiseen tai muuten viisaampaan perheeseen ja päässyt oppimaan koulussa ulkomaan kieliä. Me vähempiosaiset ollaan tuossa hoteliasiassakin se enemmän maksava osapuoli. Nyt vanhana ei kielet enää tartu päähän, lapsena se ulkomaan kielien opettelu olisi kiinnostanut kovastikin. Vaan ei mökkiläisen kakarana ollut mahdollista. Ja se oppikoulukin oli kaukana eikä liikenneyhteyksiä.


      • hempppavvn
        Nyt.jo.myöhäistä kirjoitti:

        Hyvähän sinun on, kun olet osannut syntyä parempiosiseen tai muuten viisaampaan perheeseen ja päässyt oppimaan koulussa ulkomaan kieliä. Me vähempiosaiset ollaan tuossa hoteliasiassakin se enemmän maksava osapuoli. Nyt vanhana ei kielet enää tartu päähän, lapsena se ulkomaan kielien opettelu olisi kiinnostanut kovastikin. Vaan ei mökkiläisen kakarana ollut mahdollista. Ja se oppikoulukin oli kaukana eikä liikenneyhteyksiä.

        Mikä on ns. mökkiläinen?


      • hempppavvn kirjoitti:

        Mikä on ns. mökkiläinen?

        "hempppavvn"

        Tällainen?

        "Eesti on Natossa, sekä enemmän osa Eurooppaa kuin Suomi.
        Tuon-lainen kehitys maistuisi varmaan Ruotsillekin."

        H.


      • Nyt.jo.myöhäistä kirjoitti:

        Hyvähän sinun on, kun olet osannut syntyä parempiosiseen tai muuten viisaampaan perheeseen ja päässyt oppimaan koulussa ulkomaan kieliä. Me vähempiosaiset ollaan tuossa hoteliasiassakin se enemmän maksava osapuoli. Nyt vanhana ei kielet enää tartu päähän, lapsena se ulkomaan kielien opettelu olisi kiinnostanut kovastikin. Vaan ei mökkiläisen kakarana ollut mahdollista. Ja se oppikoulukin oli kaukana eikä liikenneyhteyksiä.

        Eihän se turistikielten opetteleminen ole myöhäistä vieläkään. Pieni turistisanakirja auttaa kummasti, eikä useinkaan montaa sanaa tarvita, jotta saa asioita hoidetuksi. Rohkeus ja nöyryys taitavat olla tärkeimpiä asioita. Jos hyväksyy, ettei hallitse asioita tai kieliä täydellisesti ja osaa nauraa omalle hölmöilylleenkin, asiat sujuvat helpommin ja ympäristössä ihmiset auttavat mielellään. Tärkeilevät ja vaativat asiakkaat jäävät luultavasti usein heikommalle tai varmaan useinkin ilman vapaaehtoista apua.


      • optimisti-orvokki kirjoitti:

        Eihän se turistikielten opetteleminen ole myöhäistä vieläkään. Pieni turistisanakirja auttaa kummasti, eikä useinkaan montaa sanaa tarvita, jotta saa asioita hoidetuksi. Rohkeus ja nöyryys taitavat olla tärkeimpiä asioita. Jos hyväksyy, ettei hallitse asioita tai kieliä täydellisesti ja osaa nauraa omalle hölmöilylleenkin, asiat sujuvat helpommin ja ympäristössä ihmiset auttavat mielellään. Tärkeilevät ja vaativat asiakkaat jäävät luultavasti usein heikommalle tai varmaan useinkin ilman vapaaehtoista apua.

        "optimisti-orvokki"

        Olet näköjään kateellisena katsellut matka-opas-ohjelmia.
        Niissähän kaiken-maailman idioottien annetaan olettaa heidän toimineen briljantisti.
        -
        Huono kieli-taito johtaa aina naapurien nauruun.
        Nauru lisääntyy selän-takana, jos ei ymmärrä hävetä.
        -
        Sana-kirja pelastaa kaiken.
        Se kertoo matkustajan olevan ihan pihalla.
        Silloin hänelle ei naureta.
        -
        Ajatella jos minä pääsisin ystäväni Paloman mukana Colombiaan ja yrittäisin paikallisella kielellä...
        Jo nyt aloin väristä kauhusta, kuvitellen Paloman kolkkoa hihitystä.
        Vaipuisin välittömästi lähimmän tuli-vuoren syvinpään juureen.

        H.


      • O-Orvokki
        hunksz kirjoitti:

        "optimisti-orvokki"

        Olet näköjään kateellisena katsellut matka-opas-ohjelmia.
        Niissähän kaiken-maailman idioottien annetaan olettaa heidän toimineen briljantisti.
        -
        Huono kieli-taito johtaa aina naapurien nauruun.
        Nauru lisääntyy selän-takana, jos ei ymmärrä hävetä.
        -
        Sana-kirja pelastaa kaiken.
        Se kertoo matkustajan olevan ihan pihalla.
        Silloin hänelle ei naureta.
        -
        Ajatella jos minä pääsisin ystäväni Paloman mukana Colombiaan ja yrittäisin paikallisella kielellä...
        Jo nyt aloin väristä kauhusta, kuvitellen Paloman kolkkoa hihitystä.
        Vaipuisin välittömästi lähimmän tuli-vuoren syvinpään juureen.

        H.

        Ei ole mitään syytä kadehtia, enkä valitettavasti ole ehtinyt vielä ummikkona matkustellakaan. Ei minulla myöskään ole mitään syytä tai tarvetta yrittää esiintyä itseäni fiksumpana, toisin kuin ilmeisesti sinulla. Saan hölmöillä vapaasti ja häpeilemättä.

        Hyllyssäni on 11 pientä turistisanakirjaa, joista voi tarvittaessa napata jonkin tai joskus useampiakin mukaan matkalle. Olen ehtinyt opiskella ja tarvinnut työkuvioissakin muutamia vieraita kieliä sekä opiskelut lisäksi joitain ihan huvikseni. - Nyt alkaa tosin muisti välillä takkuilla ja vieraat kirjainmerkit vaativat hieman lisäaikaa tavaamiseen, jos niitä tulee yllättäen eteen.

        Huomattava etu on, ettei minun ei tarvitse yrittää esittää yhtään mitään, vaan kohtaan ihmiset ihmisinä. Useimmat ovat todella ystävällisiä ja avuliaita. Jos joku joskus nauraa kielivirheilleni, niin nauruun on helppo yhtyä. Nauru voi purskahtaa myös ensin omille huulille, kun huomaa sanoneensa jotain hassusti. - Tuskin monikaan sivistynyt ihminen kehtaisi oma-aloitteisesti ikääntyneen ihmisen kielivirheille nauraa, ja on muutenkin helppo tyytyä hymyilemään pilke silmäkulmassa.

        PS: Joku, joka ei hallitse edes omaa äidinkieltään, eikä sen oikeinkirjoitusta, saattaa aivan kohtuuttomasti pelätä tekevänsä virheitä vieraalla kielellä ulkomailla. Onneksi voi aina uneksia palstan ihastuttavan, maailmaa nähneen naisihmisen matkaseurasta ja opastuksesta.


      • O-Orvokki kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä kadehtia, enkä valitettavasti ole ehtinyt vielä ummikkona matkustellakaan. Ei minulla myöskään ole mitään syytä tai tarvetta yrittää esiintyä itseäni fiksumpana, toisin kuin ilmeisesti sinulla. Saan hölmöillä vapaasti ja häpeilemättä.

        Hyllyssäni on 11 pientä turistisanakirjaa, joista voi tarvittaessa napata jonkin tai joskus useampiakin mukaan matkalle. Olen ehtinyt opiskella ja tarvinnut työkuvioissakin muutamia vieraita kieliä sekä opiskelut lisäksi joitain ihan huvikseni. - Nyt alkaa tosin muisti välillä takkuilla ja vieraat kirjainmerkit vaativat hieman lisäaikaa tavaamiseen, jos niitä tulee yllättäen eteen.

        Huomattava etu on, ettei minun ei tarvitse yrittää esittää yhtään mitään, vaan kohtaan ihmiset ihmisinä. Useimmat ovat todella ystävällisiä ja avuliaita. Jos joku joskus nauraa kielivirheilleni, niin nauruun on helppo yhtyä. Nauru voi purskahtaa myös ensin omille huulille, kun huomaa sanoneensa jotain hassusti. - Tuskin monikaan sivistynyt ihminen kehtaisi oma-aloitteisesti ikääntyneen ihmisen kielivirheille nauraa, ja on muutenkin helppo tyytyä hymyilemään pilke silmäkulmassa.

        PS: Joku, joka ei hallitse edes omaa äidinkieltään, eikä sen oikeinkirjoitusta, saattaa aivan kohtuuttomasti pelätä tekevänsä virheitä vieraalla kielellä ulkomailla. Onneksi voi aina uneksia palstan ihastuttavan, maailmaa nähneen naisihmisen matkaseurasta ja opastuksesta.

        "O-Orvokki"

        Kuten niin monelle aikaisemminkin...
        Minä teen virheeni.
        Minulta ei koskaan lipsahda, ei selittelyynkään saakka.
        Jos, niin korjaan heti.
        -
        Matka-seurani otan mielelläni lipsahtaen.

        H.


      • Nyt.jo.myöhäistä kirjoitti:

        Hyvähän sinun on, kun olet osannut syntyä parempiosiseen tai muuten viisaampaan perheeseen ja päässyt oppimaan koulussa ulkomaan kieliä. Me vähempiosaiset ollaan tuossa hoteliasiassakin se enemmän maksava osapuoli. Nyt vanhana ei kielet enää tartu päähän, lapsena se ulkomaan kielien opettelu olisi kiinnostanut kovastikin. Vaan ei mökkiläisen kakarana ollut mahdollista. Ja se oppikoulukin oli kaukana eikä liikenneyhteyksiä.

        Te voitte hyvällä tuurilla ostaa edullisempia valmismatkoja ja saada hotellihuoneet, retket, palvelut ja opastuksen edullisemmin kuin kukaan omatoimimatkailija. "Tukkuhinta" on yleensä halvempi kuin yhden tai kahden yksikön hinta.

        Järkeä käyttäen voi useinkin ihan helposti valita sen "paremman osan".


    • Tämä taitaa sopia tähän matkailu-mainokseenkin:

      Auto-liikenteen seuraaminen, teiden ja väylien vuokraaminen yksityisille, alkaa kertoa karua kieltä.
      -
      Maamme on vaarallisen lähellä rotkon reunaa.
      Rotkon, joka pakottaa meidät pian tekemään valtio-liiton jokun valtion kanssa.
      Emme tule kohta enää toimeen omillamme.
      Omilla varoillamme.
      -
      Mihin viittaa tolkuton Stadin liika-kehitys, Tallinna-tunnelin hehkuttaminen...
      Eesti on Natossa, sekä enemmän osa Eurooppaa kuin Suomi.
      Tuon-lainen kehitys maistuisi varmaan Ruotsillekin.
      Heillä olisi ilmaiset puolustus-voimat.
      -
      Kannattaa myös ajatella kuka tulee maksamaan eniten väylillä liikkumisestaan ja autoilustaan?
      Tietenkään eivät he, jotka eniten liikkuvat, vaan he, joilla sitä rahaa on.
      Raha ei koskaan ole tasa-arvoinen.
      -
      Näyttää ilmais-polku-pyöräilevän viher-vasemmiston ajatus-maailmalta.
      Suomesta on tullut heille liian vähä-varainen #Sossun-Luukku".

      H.

      • "... "Sossun...

        H.


    • Anonyymi

      Eräästä hotellista Uudessa-Seelannissa aikoinaan katsottiin Trivagon hintoja ja viikkohintaa olisi tullut 550 euroa "edullisesti"
      Kysyimme sitten ilman välittäjiä niin viikkohinta olikin 160 €

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe