SuomiTVkanava

suosittelenkaikille

Tulinpa hankkineeksi sen lopultakin. Vain 19 kruunua kuukaudessa. Sen lisäksi sain 8 muuta ilmaista kanavaa (ownit).

On hyviä ohjelmia, suosittelen.
No ainakin parempi kuin kaikki Ruotsin kanavat yhteensä!
Joulukin tuntui enemmän joululta kuin vain katsella Ruotsin TV:n lähettämiä rikossarjoja ja imeliä amerikkalaisia sössöelokuvia. Ja tää juontaja Kalle Ankka-ohjelmaan oli niin imeläpehmo - voi mitä söpöilyä.

Suosittelen että hankitte SuomenTVkanavan!

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoKeillu2

      Kokeillu mutta liikaa ruotsinkielisiä ohjelmia..

    • Grönbacka

      Ruotsin radio lähettää vain valitteluja suomenkielen sorrosta.
      Olen tehnyt useampia ehdotuksia, miten suomenkieltä voisi opiskella
      ilman niitä kykenemättömiä opettajia, mutta ei ne ehdotukset kelpaa.
      Kieriskellään vaan itsesäälissä vieden halut ja voimat sillä tavoin.
      Tämän Karhunpalveluksen lisäksi suomalaisten saama radioaika on täynnä
      ruotsalaista sölkötystä, sen sijaan, että puhuttaisiin oikeaa suomea.
      Sille ajalla voisi vetää jopa suomenkielen kurssia, eikä masentaa omia!
      Samanlaista oman oksan katkaisemista se TV:kin varmasti olisi.
      Mieluummin luen itse suomen kielioppia ja hyvää kirjallisuutta suomeksi - tietysti!

    • puhutaankosamasta

      Minun mielestä Suomen kanavalla on paljon hyvää suomenkielistä ohjelmaa.
      Eilenkin tuli Ville Haapasalon ohjelma Kaukasiasta. Joulun aikaan oli hyviä ohjelmia myös.
      Puhutaankohan me samasta kanavasta?
      Ruotsinsuomalaisessa on ohjelmaluettelo.

      Itse en katsele paljoakaan Ruotsista lähetettyjä suomenkielisiä ohjelmia, joskus vahingossa olen sattunut kanavalle ja ihan soopa-ohjelmia ovat olleet. En seuraile myöskään suomenkielistä uutislähetystä, se tulee joskus viiden nurkilla päivittäin.

      Yle-Areenan lähetyksiä seuraan.
      Tammikuussa alkaa Syke-sarja, mikä näkyy myös täällä.

      Suomenkielistä radio-ohjelmaa Suomesta voi seurata. Itse en tosin aina ehdi.

      Olen samaa mieltä että suomalaisten saama radioaika on täyttä sölkötystä, ja nää ruotsinsuomalaiset musalistat täällä pelkästään huonoa musiikkia.

      • Grönbacka

        Asun Etelä-Ruotsin "korvessa". Naapurikunnassa käydessäni olen nähnyt
        suomalaisia TV-ohjelmia, mutta tänne ne eivät näy.
        Tulisi ostaa erikoisvempeleitä, enkä ole TV-istuja.
        Minulle tulisi kalliiksi katsoa suomalaista kanavaa, eivätkä näkemäni ohjelmat olleet maksujen arvoisa. Minulla on vain ilmaiskanavat.
        Villen reissu läpi Venäjän oli valistavaa. Se tuli Ruotsinkin TV:ssä.


    • samaamieltäsunkanssa

      Te siellä Etelä-Ruotsissa olette kurjassa asemassa.
      Mielestäni kaikille ruotsinsuomalaisille pitäisi olla samat edut!
      Mitä tehdä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe