Tulinpa hankkineeksi sen lopultakin. Vain 19 kruunua kuukaudessa. Sen lisäksi sain 8 muuta ilmaista kanavaa (ownit).
On hyviä ohjelmia, suosittelen.
No ainakin parempi kuin kaikki Ruotsin kanavat yhteensä!
Joulukin tuntui enemmän joululta kuin vain katsella Ruotsin TV:n lähettämiä rikossarjoja ja imeliä amerikkalaisia sössöelokuvia. Ja tää juontaja Kalle Ankka-ohjelmaan oli niin imeläpehmo - voi mitä söpöilyä.
Suosittelen että hankitte SuomenTVkanavan!
SuomiTVkanava
5
159
Vastaukset
- KoKeillu2
Kokeillu mutta liikaa ruotsinkielisiä ohjelmia..
- Grönbacka
Ruotsin radio lähettää vain valitteluja suomenkielen sorrosta.
Olen tehnyt useampia ehdotuksia, miten suomenkieltä voisi opiskella
ilman niitä kykenemättömiä opettajia, mutta ei ne ehdotukset kelpaa.
Kieriskellään vaan itsesäälissä vieden halut ja voimat sillä tavoin.
Tämän Karhunpalveluksen lisäksi suomalaisten saama radioaika on täynnä
ruotsalaista sölkötystä, sen sijaan, että puhuttaisiin oikeaa suomea.
Sille ajalla voisi vetää jopa suomenkielen kurssia, eikä masentaa omia!
Samanlaista oman oksan katkaisemista se TV:kin varmasti olisi.
Mieluummin luen itse suomen kielioppia ja hyvää kirjallisuutta suomeksi - tietysti! - puhutaankosamasta
Minun mielestä Suomen kanavalla on paljon hyvää suomenkielistä ohjelmaa.
Eilenkin tuli Ville Haapasalon ohjelma Kaukasiasta. Joulun aikaan oli hyviä ohjelmia myös.
Puhutaankohan me samasta kanavasta?
Ruotsinsuomalaisessa on ohjelmaluettelo.
Itse en katsele paljoakaan Ruotsista lähetettyjä suomenkielisiä ohjelmia, joskus vahingossa olen sattunut kanavalle ja ihan soopa-ohjelmia ovat olleet. En seuraile myöskään suomenkielistä uutislähetystä, se tulee joskus viiden nurkilla päivittäin.
Yle-Areenan lähetyksiä seuraan.
Tammikuussa alkaa Syke-sarja, mikä näkyy myös täällä.
Suomenkielistä radio-ohjelmaa Suomesta voi seurata. Itse en tosin aina ehdi.
Olen samaa mieltä että suomalaisten saama radioaika on täyttä sölkötystä, ja nää ruotsinsuomalaiset musalistat täällä pelkästään huonoa musiikkia.- Grönbacka
Asun Etelä-Ruotsin "korvessa". Naapurikunnassa käydessäni olen nähnyt
suomalaisia TV-ohjelmia, mutta tänne ne eivät näy.
Tulisi ostaa erikoisvempeleitä, enkä ole TV-istuja.
Minulle tulisi kalliiksi katsoa suomalaista kanavaa, eivätkä näkemäni ohjelmat olleet maksujen arvoisa. Minulla on vain ilmaiskanavat.
Villen reissu läpi Venäjän oli valistavaa. Se tuli Ruotsinkin TV:ssä.
- samaamieltäsunkanssa
Te siellä Etelä-Ruotsissa olette kurjassa asemassa.
Mielestäni kaikille ruotsinsuomalaisille pitäisi olla samat edut!
Mitä tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam28214567Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu737363Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2127194Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä675206K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1224951Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754756Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1044576PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *364506Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko824216Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023988