Jalosen himorunkkaria naurattaa vielä!

ViikkarinHermanni

Kaljupäinen himorunkkari Ari Jalonen, te persereijät olitte hyväksymässä Sipilän leikkauksia joissa esimerkiksi kakkostyypin diabeteslääkkeiden omavastuita korotetaan vuoden alusta 35 prosenttia. Viheliäinen klanipää, onko hyvä olo nyt kun sait olla mukana kurittamassa sairaita, köyhiä ja vähäosaisia? Jos sinussa on yhtään miestä niin vastaa. Jos sinulla on jotain tarvetta keskustella minun kanssani henkilökohtaisesti niin sekin järjestyy.

16

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaPotkiKuka

      Kuka perkele potki ministä lamput paskaksi kuka?

    • Alphons

      Meillä ei vaan ole enää varaa tämmöiseen hyvivointiin, että yhteiskunta kustantaa kaiken. Kansainväliset rahoittajat laittavat pian lainahanansa kiinni ja sitten täytyy vaan koittaa tulla omillaan toimeen.

      • tottuus

        Säästön paikka on ihan jossain muualla, valtion älyttömässä organisaatiossa.


    • ketääänestää

      Yksinkö persut tuon päätöksen ovat tehneet luulin että keskusta ja kokkare paskat ovat myöskin hallituksessa,kyllä ne kaikki köyhää koskevat leikkaukset ovat kepusta ja kokoomuksesta lähtöisin.Tottakai persujen tarvitsee jossain antaa periksi niin pystyvät sitten saamaan vähän mahdollisuuksia kiristää lomailija mamujen maahantuloa.Olen kyllä itsekkin pettynyt heidän politiikkaansa todella pahasti mutta kuvittele nyt jos siellä hallituksessa olisi demarit tai viher vasemmisto persujen tilalla niin meillä olisi varmaan 200 000 mamua elätettävänä.Kuitenkin nykyään ei ole enää mitään puoluetta mitä keski ikäinen työssä käyvä punaista lihaa syövä hetero mies voisi äänestää.Persut petti,kokoomus ajaa ainoastaan rikkaiden etuja,kepulit leikkasivat kaikilta muilta paitsi maajusseilta joille annettiin 50 miljoonaa lisää kuin mamujen päivähoitoon saman verran.SDP on liian pakolais myönteinen ja täällä Porissa lomautti kaupungin henkilö kunnan kokoomuksen kanssa ja samat puolueet tekivät lisää työpaikkoja omille jäsenilleen.Vasemmistoliitto on jo aikoja sitten menettänyt äänestäjänsä liialla vihreydellään elikä huonoa on kyllä tälläisen noin 50v työmiehen ketään äänestää.

    • Porin-Jalosista

      Mitäpä Porilaiselta voisi muuta odottaa,
      eiväthän nämä Jaloset Poristakaan ole mitään ruudinkeksijöitä

    • Ääntäperkele

      Älkää kitiskö! Meillä on koko maailma pelastettavana ja jotkut idiootit vinkuu muutamasta eurosta! Pää pois perseestä!

    • TeuvoKuukkarista

      Laskin juuri että eihän tuon sokeritautilääkkeen omavastuun korotus tee minulle vuodessa kuin 320 euroa, kyllä jokaisen lompakko tuon summan kestää. Jättää yhden Kansallisteatterissa tai oopperassa käynnin vuodessa väliin niin se on siinä.

      • Työkyvytöntyötön

        Ei ole edes kuukauden työmarkkinatuen verran. Joa on sentään yli 500 euroa


      • Mutta hienoa on se että karamelli/sokerivero poistuu. Sillä varmistetaan lääkkeiden menekki.


      • Paljonkohan.tienas
        vesao.laineatgmail.com kirjoitti:

        Mutta hienoa on se että karamelli/sokerivero poistuu. Sillä varmistetaan lääkkeiden menekki.

        onkohan lääkefirmat maksaneet tuosta jotain?


    • ketttu222

      olen livenä tavannut jalosen. ei ole mikään järjenjättiläinen... ulkoisesti voi vaikuttaa fiksulta kun on hiljainen

    • OlikoSeMansikki

      Mitä tulee tuohon Arin kaljuun niin voin kertoa syyn siihen. Ari oli nuorena tienaamassa maaseudulla rahoja mopoon, hän oli navettakeittiöissä puskemassa voita ja siksi tukka ei ole kasvanut takaisin. Juuri navetassa Ari koki seksuaalisen heräämisen, ensirakkauden kohteen nimeä en paljasta.

    • Leikattavaariittää

      Jos Suomen valtiolle olisi oma markka ja oma keskuspankki, rahan määrää voitaisiin säädellä ihan itsenäisesti. Nyt me olemme EU:ssa mukana ja täysin riippuvaisia kansainvälisistä lainanantajista ja luottoluokittajista, halusimme tai emme. Olisi pitänyt miettiä vähän tarkemmin silloin 1990-luvun eurohuumassa.

    • hohhhoijaaa

      Kakkostyypin diabetes on ihan itse aiheutettua, et voivoi.

      • Faktaatismalleen

        Puhut vastoin parempaa tietoasi. Itseaiheutettuja sairauksia ei olekaan koska jos toinen sairastuu samoilla elintavoilla ja toinen ei kysymys on jostain muusta eli geeniperimästä JA siihen on mahdotonta itse vaikuttaa. Jokainen on syntymäänsä syytön.
        Näin sanoi jo vuosikymmenen pari sitten alan asiantuntija eli lääketieteellisesti asioita tutkinut professorismies mediassa.
        Tunnen kakkosstyypin diabeetikkoja, joilla ei ole mitään muuta syytä sairastumiseensa, kuin onnettomat geeninsä, joten älä sinäkään anna johtaa asiaa tuntemattomien itseäsi harhaan.
        Toivo hartaasti, ettei sinun haimasi koskaan osoita väsymisen merkkejä.
        Omista sisaruksistani eniten liikuntaa harrastava ja vailla ensimmäistäkään liikakiloa oleva täysin raitis sairastui jo 50 v. Eipä ole lääkärit syyllistäneet, ei voi, koska on melkein liiankin hoikka ja kahdeksankymmpisenäkin vielä liikkuu enemmän kuin moni nuorempi koskaan.
        Itselläni viime kesänä mitattuna oli normaalirajoissa edelleen arvot, vaikka kiloja on tullut liikaa vaihdevuosien myötä ja liikkuminenkaan ei ole ollut mahdollista loukkaantumisen takia kuluneen vuoden aikana.
        Taatusti minä olen elänyt epäterveellisemmin, kuin tuo em. sisarukseni ja nyt olen jo parikymmentä vuotta vanhempi, kuin hän sairastuessaan.


    • jallajallajalla

      Ne vie meidän naiset! ! !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe