Kyseinen yksityinen henkilö hakee itselleen lähihoitajaa useiden eri työnhakusivustojen kautta. Henkilö ei kuitenkaan maksa palkkaa, on konkurssissa "yrityksensä" kanssa sekä henkilökohtaisessa konkurssissa. Kierrättää työntekijöiden palkan palkkaturvan kautta tietoisesti ja systemaattisesti. En suosittele hakemaan töihin.
Varoitus- Arto Kivelä hakee työntekijää Treellä
7
1549
Vastaukset
- Hämmentynyt-
Eipä ole ainut ongelma tuo palkanmaksu... Vaan se minkälaista seuraa onkaan hakemassa.
- Irtisanoutunut
Puhumattakaan seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla.
- ällötys
Voi kamalaa! Teillä, joilla on ko. työnantajasta omakohtaista kokemusta, niin ilmoittakaa nyt työkkäriinkin infoa.... ajatella, jos joskun päiväraha katkeaa, kun ei ole ottanut paikkaa vastaan ja kuka ottaisi, jos tuollaista tapahtuu
- Caiparoska
Siis mitä ja kuka? Onko minkälaisesta yrityksestä kysymys?
- Lankaanmennyt
Työkkäriin on oltu yhteydessä ja asia laitettu eteenpäin. Älkää hakeko töihin jos kyseinen henkilö tulee vastaan. Palkkaa "yrityksen" Kivart nimissä itselleen lähihoitajaa/sairaanhoitajaa yms. käyttää töissä siihen asti,että työntekijä huomaa ettei tämä henkilö kykene maksamaan palkkaa. Työtehtävät myös hieman kyseenalaisia sekä jutut..
- hannari
Moikka. Itse olen tehnyt hänestä rikosilmoutuksen 2016 syyskuussa, seksuaalisen teon vuoksi. Asia yhä avoinna. Voisitteko laittaa mulle s.postia, olisi pari asiaa asian tiimoilta. [email protected]
- Anonyymi
Olisimpa lukenut tämän ketjun aiemmin. Ensimmäinen työkokemukseni henkilökohtaisena avustajana (ihan suositun välitysfirman kautta) oli hänen kanssaan. Reissujaan tehtiin… Minä juuri ja juuri täysi-ikäinen tyttö ja tällaiselle huijareille sekä ilmeisesti seksuaaliselle ahdistelijalle laitettiin. Todella vastuutonta myös avustajafirmalta. Varmasti tiesivät mistä kyse… Onneksi ei minulle mitään käynyt, mutta pienet henkiset traumat kyllä ja luotto lähti. Todella outoja juttuja…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399