Varoitus- Arto Kivelä hakee työntekijää Treellä

Lankaanmennyt

Kyseinen yksityinen henkilö hakee itselleen lähihoitajaa useiden eri työnhakusivustojen kautta. Henkilö ei kuitenkaan maksa palkkaa, on konkurssissa "yrityksensä" kanssa sekä henkilökohtaisessa konkurssissa. Kierrättää työntekijöiden palkan palkkaturvan kautta tietoisesti ja systemaattisesti. En suosittele hakemaan töihin.

7

1732

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmentynyt-

Eipä ole ainut ongelma tuo palkanmaksu... Vaan se minkälaista seuraa onkaan hakemassa.

• Irtisanoutunut

Puhumattakaan seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla.

• ällötys

Voi kamalaa! Teillä, joilla on ko. työnantajasta omakohtaista kokemusta, niin ilmoittakaa nyt työkkäriinkin infoa.... ajatella, jos joskun päiväraha katkeaa, kun ei ole ottanut paikkaa vastaan ja kuka ottaisi, jos tuollaista tapahtuu

• Caiparoska

Siis mitä ja kuka? Onko minkälaisesta yrityksestä kysymys?

• Lankaanmennyt

Työkkäriin on oltu yhteydessä ja asia laitettu eteenpäin. Älkää hakeko töihin jos kyseinen henkilö tulee vastaan. Palkkaa "yrityksen" Kivart nimissä itselleen lähihoitajaa/sairaanhoitajaa yms. käyttää töissä siihen asti,että työntekijä huomaa ettei tämä henkilö kykene maksamaan palkkaa. Työtehtävät myös hieman kyseenalaisia sekä jutut..

• hannari

Moikka. Itse olen tehnyt hänestä rikosilmoutuksen 2016 syyskuussa, seksuaalisen teon vuoksi. Asia yhä avoinna. Voisitteko laittaa mulle s.postia, olisi pari asiaa asian tiimoilta. [email protected]

• Anonyymi

Olisimpa lukenut tämän ketjun aiemmin. Ensimmäinen työkokemukseni henkilökohtaisena avustajana (ihan suositun välitysfirman kautta) oli hänen kanssaan. Reissujaan tehtiin… Minä juuri ja juuri täysi-ikäinen tyttö ja tällaiselle huijareille sekä ilmeisesti seksuaaliselle ahdistelijalle laitettiin. Todella vastuutonta myös avustajafirmalta. Varmasti tiesivät mistä kyse… Onneksi ei minulle mitään käynyt, mutta pienet henkiset traumat kyllä ja luotto lähti. Todella outoja juttuja…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      910
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      761
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      707
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      681
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      667
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe