Hei,
viiden porukka lähdössä ensi kesänä Nykkiin. Mitä reittiä suosittelette, kun mukana erityislapsi, jonka vuoksi lentoaika olisi hyvä minimoida. Mitä mieltä stopoverista? Millaisia hintoja olette löytäneet?
mitä reittiä suosittelette hki nyc
14
378
Vastaukset
- Londoncalling
Ilman muuta Lontoon kautta
- Kylälähteep
Samaa mieltä, Lontoo yleensä hintansa puolesta tai sitten Reykjavik, KEF on pieni ja vaihtoajat Icelandairilla noin tunnin luokkaa ja lentoajatkin lyhkäiset
- eivaihtaja
Finnairin suora, mitä turhia pysähteleen noin lyhyellä lennolla.
- Hyväkun
lähdette stadista nykii sinne himahörnille. Ei muuta kun tsöbaatte blitikan stogee ja hoppaatte siihen, nii se föraa teidät Pönttövuoren tunnelin läpi sinne landelle takasin.
- parga
Jos matka-aikanne osuu noin 18.6.-10.8., on se kalleinta matkustusaikaa. Icelandair on silloin halvempi kuin Finnair ja Reykjavikissa tulee sopiva jaloittelutauko.
- AIJAAHA
LÄHETTEKS TE NYKII. EEHE
- finskillä
eikös Finnairilla tule kohta tarjouksia..
- icelander
jäisin Reykjavikiin yöksi
- matgalle
Finnairilla nyt suoria lentoja 469€. Itse varasin eilen 30.4-7.5.2016.
- reykjavikfani
Voi voi, nyt et sitten näe Islantia ja joudut vielä maksamaan pari kymppiä enemmän jos olisit lentänyt Icelandairilla.
ps. No saatathan sen Islannin nähdä kyllä ylhäältä käsin ehkä. - matgalle
Mä oon nähnyt Reykjavikin pikaisesti, kun 2014 lensin icelandairilla. Hyvä lento oli silläkin firmalla, tällä kertaa sitten Finnair.
- taksillasuhauttelen
10 tuntia koneessa on kyllä niin puuduttavaa, että en lähde suoralla lennolla.
- Göörh
Suoralento Finnairilla business luokassa.
- Kohtamennään
Suoralento Finnairilla business luokassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048