Minkä merkkisiin paristoihin olette päätyneet?
AA paristo riistakameraan
4
242
Vastaukset
- riistaakamerallaDuraselia jne, mutta seuraavaksi nuo. 
 https://www.riistakamerat.com/product/98/energizer-ultimate-lithium-aa-paristo-4-kpl

Myös verkkokaupassa saman hintaiset.
 https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5792/ctnsm/Energizer-Ultimate-Lithium-AA-paristo-1-5-V-4-kpl
- Moit! 
 ...ladattavat AA Bilteman, ja enelooppia jotain 2000 mAh...
 Laturi on semmoinen yli kymmenen vuotta vanha johon menee 4 paristoa kerralla ja latausaika vuorokausi. Hitaasta latauksesta johtuen paristot on kestäneet käyttöä useita vuosia (tai lataustapaa olen ajatellut syyksi) ...
- NäinmeilläpäKaksi periaatetta mulla elämässä: akun pitää olla varta ja naisella pitää kasvaa parta. 
- VartaVaroitusMinulla Vartan paristot ovat alkaneet vuotamaan plus-päästä. 
 Sen jälkeen en ole enää ostanut näitä melko kalliita paristoja.
 Onko muilla ollut ongelmia Vartan alkaliparistojen kanssa?
 Minä olen kokeillut nyt Bilteman halpis-akkuja. Ovat toimineet myös nyt talvella hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset495063
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912739
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131881
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1531351