Hei , kokemuksia/vinkkejä asianajajista... kova taistelu menossa soskun kanssa.
Väärin perustein
28
577
Vastaukset
- vihalintu
raha alkoi olla ratkaisevaa suomessakin...kuka tekee työt ilmaiseksi?
luota itseesi, ole rehellinen, rakastaa opponenttia...ja älä unohda oikeuttasi!!!!
huuda itseäsi pakoputkitulehdukseen pakkasella suomessa- vihalintu
kanavat auki massamediassa ja jokapäiväisessa elämässäsi
- asianajajaa
Juha Manner on hyvä; ei mitään yhteyttä sossuun, kaikki asianajajan välityksellä, kaikki keskustelut tulee nauhoittaa salaa ilmoittamatta äidille- ja viranomaisille..
- onkohantaas
Raision lastensuojelusta kyse:))
- Oikeusvoittakoon
Suosittelen Asianajaja Leeni Ikosta. Lakiasiaintoimisto Knuuti Ky. Yhteystiedot läytyvät os: http://www.knuutilaki.net/yhteystiedot
- Timbesteri
Leeni Ikonen osaa asiansa !
- 1säpappa
Timbesteri kirjoitti:
Leeni Ikonen osaa asiansa !
Tunnen tapauksen, mutta hänellä saattaa olla kalenteri aika täynnä ja ihan syystäkin.
- Huolestunut.kansalainen
Mistä aiheesta se taistelu on käynnissä?
- kunhanlänkytät
Huolestunut on hyvä ja hankkii oman elämän :))
- 18.17
kunhanlänkytät kirjoitti:
Huolestunut on hyvä ja hankkii oman elämän :))
Niimpäniin. Huolestunut naputtelee sormiansa pöytään odotellessaan niitä iänikusia perustelujaan. Kun se ne saa, niin riemunsa on rajaton :D
Sillä otuksella ei ole käsitystä mitä on oma elämä. Kas kun semmosille otuksille elämä tarkoittaa ikävä kyllä sitä että on vain saatava painaa toisia ihmisiä alas...siinä on kyse riippuvuudesta valtaan. - huuhaavaroitus
18.17 kirjoitti:
Niimpäniin. Huolestunut naputtelee sormiansa pöytään odotellessaan niitä iänikusia perustelujaan. Kun se ne saa, niin riemunsa on rajaton :D
Sillä otuksella ei ole käsitystä mitä on oma elämä. Kas kun semmosille otuksille elämä tarkoittaa ikävä kyllä sitä että on vain saatava painaa toisia ihmisiä alas...siinä on kyse riippuvuudesta valtaan.Silläkö ei ole väliä mistä taistelee?
- 18.17
huuhaavaroitus kirjoitti:
Silläkö ei ole väliä mistä taistelee?
No ei todellakaan. Ei ole väliä taistelun aiheista silloin, kun Huolestunut kyselee
- minätiedänkaiken
En suosittele näsäviisaita asianajajia. Erälläkin on aika kyseenalainen suhde sijoitettuihin lapsiin, joten varovaisuutta suosittelen.
- kimikimikimi
Pikkuvanha kimittäjä, varokaa. On osallistunut sijoitettujen lasten kiusaamiseen.
- olkaatarkkoina
Varokaa nenäkästä kolmekymppistä pikkuvanhaa juristia. Hän on itse osallistunut sijoitettujen lasten ja näiden läheisten kiusaamiseen. Varoitus.
- Heikki.itse.tässä
Palkkaa Heikki Lampela. Siinä on mies paikallaan.
- nokkaelukka
Kuka tahansa muu, kuin tuo nenäkäs pikkuvanha kolmekymppinen nainen, joka on osallistunut sijoitettujen lastenkiusaamiseen. Järkyttävä tyyppi.
- MiettiiHän
Kenestäköhän puhut?
- varokaahäntä
Sijoitettuja lapsia kiusanneesta juristista.
- MiettiiHän
Kenestä puhut?
- pilates.kauppa.libero
Miten luulet kenenkään tajuavan tuosta mitään? Bioäitinä en kyllä kaipaisi tuollaista ohjeistusta. Kyllä täällä on muutkin sanoneet asianajajien nimet, joten kerro hyvänen aika ketä ei kannata palkata!!
- narsistiasianajaja
pilates.kauppa.libero kirjoitti:
Miten luulet kenenkään tajuavan tuosta mitään? Bioäitinä en kyllä kaipaisi tuollaista ohjeistusta. Kyllä täällä on muutkin sanoneet asianajajien nimet, joten kerro hyvänen aika ketä ei kannata palkata!!
Markku Salo
- pilates.kauppa.libero
narsistiasianajaja kirjoitti:
Markku Salo
M. Salo on kyllä kuollut, eikä hän ollut nainen...ja ikääkin hänellä oli.
Aika mauton vastaus! Olkoonkin, että M.Salosta eivät monet pitäneetkään. - eityhtäänmauton
M. Salo on kyllä kuollut, eikä hän ollut nainen...ja ikääkin hänellä oli.
Aika mauton vastaus! Olkoonkin, että M.Salosta eivät monet pitäneetkään.Raision kaupungin lapsen tarkoitushakuinen "viranomais" vieraannuttamunen jatkuu edelleen, on jatkunut jo 10 vuotta; M.Salon- ja hänen päämiehensä "äidin" ja Raision kaupungin "viranomaisten" ollessa ainoita oikeita narsis-teja perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista.
- pilates.kauppa.libero
eityhtäänmauton kirjoitti:
Raision kaupungin lapsen tarkoitushakuinen "viranomais" vieraannuttamunen jatkuu edelleen, on jatkunut jo 10 vuotta; M.Salon- ja hänen päämiehensä "äidin" ja Raision kaupungin "viranomaisten" ollessa ainoita oikeita narsis-teja perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista.
Onko Markku Salo -vainaa
"nenäkäs pikkuvanha kolmekymppinen nainen"? - eityhtäänmauton
Onko Markku Salo -vainaa
"nenäkäs pikkuvanha kolmekymppinen nainen"?onneksi on; paha sai palkkansa ja delas kesken istunnon..
säästyi moni viaton lapsi tarkoitushakuiselta vieraannuttamiseltä, lapsen "äidin- ja viranomaisten" paskanjauhannalta perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa.. - pilates.kauppa.libero
eityhtäänmauton kirjoitti:
onneksi on; paha sai palkkansa ja delas kesken istunnon..
säästyi moni viaton lapsi tarkoitushakuiselta vieraannuttamiseltä, lapsen "äidin- ja viranomaisten" paskanjauhannalta perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa..Miten Markku -niminen henkilö, eli mies, voi olla "nenäkäs pikkuvanha kolmekymppinen nainen"?
Markkuhan on miehen nimi... - eiyhtäänmauton
Miten Markku -niminen henkilö, eli mies, voi olla "nenäkäs pikkuvanha kolmekymppinen nainen"?
Markkuhan on miehen nimi...kysyppä sitä itseltäsi; ja suomen ainoalta oikealta narsistilta M.Salo nimeltään, narsistin tuki ry;ltä ja Raiison kaupungin luonnehäiriöisiltä "lastensuojelu viranomaisilta" perättömin lausumin, selvityksin yhteistyössä narsisti "äidin" kanssa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381