Oon 14v poika sain jouluna monta lahjakorttia kauppaan. Sitten asun hesas ja käyn joskus kampissa ja itikses ostan kaiken laista. Aina ku tuun himaa joku kysyy mis olit ja paljos rahaa niis korteis on (ihanku ne tietäis) :D. Näin kerran mun isän varmaa ajavan autol vierest ku katoin sitä se vähäse kumartu. Ja ne on nykyään niin epäilyttäviä. Näkyyko esim s-kanavan lahjakortissa että mitä on ostanu ja paljonko rahaa on jäljellä niiku netist? Ja miten saan tietää että salaaks ne jotai?
MUSTA TUNTUU ETTÄ MUA VAKOILLAAN
7
194
Vastaukset
Kysy niiltä.
Jos olet huolissasi siitä, että tietävätkö vanhempasi ostoksistasi, niin sinun ei luultavasti pitäisi ostella niitä juttuja.- kysymysjakokemus
No... jos käyn tyttöystävän kanssa kaupssa ei se tarkota et ostaisin kortsuja :D
kysymysjakokemus kirjoitti:
No... jos käyn tyttöystävän kanssa kaupssa ei se tarkota et ostaisin kortsuja :D
No miksipä sinun tarvitsisi sitten salailla sitä, että käyt tyttöystävän kanssa kaupassa tai sitä, mitä silloin ostat. :)
Ja jos nyt on pakko ostaa niitä kortsuja ja kuumottelet sitä, niin osta ne kortsut käteisellä. Silloin ei ainakaan näy jälkiä.
Minulla ei ole tietoa siitä, että miten esim. nuo kauppojen bonuskortit käyttäytyy perheen "tilillä" mahdollisten perheenjäsenten omilla korteillaan tekemien ostoksien suhteen. En usko, että ostoksia edes se päätilib haltija näkee, mutta varma en ole. Kun jättää bonuskortin taskuun, niin eipä sitäkään tarvitse kuumotella.
Jos olet saanut ihan perusmallisia lahjakortteja, niin pelkästään niillä tehtyjä ostoksia ei ainakaan mistään muualta näe, kuin sieltä kaupan kassakoneelta. Se lahjakortti on vaan rahaa vähän eri muodossa.
- Uskonmies
Seksi on syntiä, palat vielä helvetin tulessa.
Olet täysin oikeassa lopetetaan lisääntymistä ja annetaan rotumme koulla sukupuuttoon
TheAmazingIdiot kirjoitti:
Olet täysin oikeassa lopetetaan lisääntymistä ja annetaan rotumme koulla sukupuuttoon
Koeputki hedelmöitys on keksitty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192325- 951559
- 421175
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1671072Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771027Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28927Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61907Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu24865Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38830Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56780