PIKKUVELI NÄKEE MUSTIA MIEHIÄ

kysyjätytär

Moi! halusin itse mielenkiinnosta kysyä että, kun minun 10v pikkuveli näkee "mustia miehiä" eli heillä ei näy silmiä eikä mitään muutakaan vaan hahmon ulkomuoto. Minun pikkuveljeni oli sanonut iso-isälleni että ei uskalla mennä pore-altaaseen koska musta mies on siellä. Kuulemma näkee häntä myös koti-sohvalla enemmän kun hän makaa. Ensin ajattelin että on uni-halvaus kyseessä mutta kuulemma ei ole nukkunut niillä hetkillä, uskon tällä hetkellä että asia on vain harhanäkyjä mutta jos teillä on kokemusta tai jotain muuta kerrottavaa niin kertokaa! kiitos :)

23

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkava skitsofrenia? Yhdellä tuttavalla oli alkanut varsinaisesti teini-iässä, mm. harhanäyillä.

      • kysyjätytär

        Hei kiitos vinkistä pitääpä alkaa seurailla tilannetta :/


    • Selvä_tapaus

      Onko teillä turvapaikanhakija siellä kotona? Sehän saattaa hyvin olla kylvyssä ja sohvalla silmät kiinni.

      • kysyjätytärr

        Musta tuntuu ettei ehkä kumminkaan tänne maalle ole tullut mitään ihmisiä ainakaan meille sisälle :D Mustamies näkyy täällä meillä ja myös isovanhemmillani..


    • Dkdjsjgs

      Ihan normaalia elä huolestu. Hän on vain peloissaan lapsilla on vilkas mielikuvitus joillakin jopa mielikuvitusystäviä.

      • kysyjätytär

        Uskon myös että tämä on mielikuvitusta..


    • saatuostaselvää

      Taitaa olla provon aloitus ja odottaa pilallaan että joku uskovainen alkaa saarnaamaan. Mutta jos pojan kokemukset ovat tosia, niin saattaa olla kysymys demoneista, siis pahoista hengistä. Jos on mielisairaus, niin se muutenkin oireilee ja tulee toisenlaisia hahmoja.

      • Luucifer

        Ollaanpas nyt fiksuja aikuisia. Kyseessä on siis joko itsestään ilmoitteleva alkava mielisairaus tai lapsen mielikuvitus. Demoneita sun muita pahoja henkiä kun ei ole olemassa.


      • kysyjätytär

        Itse uskon henkiin jne. mutta en usko että ne niitä ovat. Veli ei ole nyt sanonut mitään mustista miehistä minusta vähän tuntuu että ne ovat juuri varjoja tai mielikuvitusta..


      • Uniaviossa

        Olen jo ikämies, mutta vaimoni kuoleman jälkeen, minulla oli tälläisiä näkyjä, että ikkunaverhon kukka kuviot muuttuivat naisen kasvoiksi ja yrittivät puhua minulle, mutta niitten ääntä en kuullut. Eräänä iltana viereeni ilmestyi ihana värillinen nainen, hänen ihonsa oli vähän punaisen violetin värinen kuin joskus näkee sen väristä samenttia. Kun yritin koske häneen hän hävisi näkyvistä.
        Vaimoni kuolemasta on jo 10 vuotta aikaa, mutta vieläkin vaimoni ilmestyy minulle unessani ja me olemme yhdynnässä. Näin oli muutamia vuosia vaimon kuoleman jälkeen useamminkin kuin kerran viikossa.
        Olen pohtinut näitä unia ja näkyjä ja tullut siihen tulokseen, että ne on johtuneet äkkiä tulleesta yksinäisyyden tilasta. Mielessä on käynyt myös tälläinen, että onko vainajilla kyky tulla tervehtimään elämän kumppaniaan sieltä elämän rajan takaa. Välillä tuntuu kuin vaimoni olisi läsnä ihan aviovuodetta myöten elämässäni. Ehkä kasvoimme niin yhteen, että hän elää minussa täällä maan päällä.
        Kun nyt olen ikääntynyt ja tietenkin seksuaaliset tarpeet on vähentyneet, niin joka viikko vaimoni tulee uniini, emmekä ole yhdynnässä jokaisen unen aikana.


      • Manaaja_Mutikainen
        Uniaviossa kirjoitti:

        Olen jo ikämies, mutta vaimoni kuoleman jälkeen, minulla oli tälläisiä näkyjä, että ikkunaverhon kukka kuviot muuttuivat naisen kasvoiksi ja yrittivät puhua minulle, mutta niitten ääntä en kuullut. Eräänä iltana viereeni ilmestyi ihana värillinen nainen, hänen ihonsa oli vähän punaisen violetin värinen kuin joskus näkee sen väristä samenttia. Kun yritin koske häneen hän hävisi näkyvistä.
        Vaimoni kuolemasta on jo 10 vuotta aikaa, mutta vieläkin vaimoni ilmestyy minulle unessani ja me olemme yhdynnässä. Näin oli muutamia vuosia vaimon kuoleman jälkeen useamminkin kuin kerran viikossa.
        Olen pohtinut näitä unia ja näkyjä ja tullut siihen tulokseen, että ne on johtuneet äkkiä tulleesta yksinäisyyden tilasta. Mielessä on käynyt myös tälläinen, että onko vainajilla kyky tulla tervehtimään elämän kumppaniaan sieltä elämän rajan takaa. Välillä tuntuu kuin vaimoni olisi läsnä ihan aviovuodetta myöten elämässäni. Ehkä kasvoimme niin yhteen, että hän elää minussa täällä maan päällä.
        Kun nyt olen ikääntynyt ja tietenkin seksuaaliset tarpeet on vähentyneet, niin joka viikko vaimoni tulee uniini, emmekä ole yhdynnässä jokaisen unen aikana.

        Kohta se alkaa jo nalkuttaa sulle unissa.


    • varjoo

      Ihan normi juttu. Kyseessä on ns. varjo. Tutustu C. G. Jungin psykkaan.

    • jutelkaa

      En tiedä lukeeko ketjun aloittaja tätä enää mutta kannattaisi ainakin kertoa tuosta vanhemmillenne. Pitäisi selvittää mistä tuo johtuu, onko pikkuveljesi esimerkiksi nähnyt jotain ahdistavaa mistä tuo olisi alkanut. Lapsilla on vilkas mielikuvitus toki mutta tuollaiset pelottavat ja ahdistavat jutut eivät ole enää ihan harmittomia. Voivat olla merkki jostain isommastakin ongelmasta. En vertaisi tätä lasten mielikuvituskavereihin, nehän ovat lapsista kivoja eivätkä pelottavia. Käsittääkseni mielikuvituskavereita on myös yleensä vähän nuoremmilla lapsilla, ei enää tyypillisesti tuossa iässä.

    • myös.nähnyt

      Asutteko VOK paikkakunnalla. Suomeenhan tuli yli 30 000 tummempaa ukkoa 2015 joten ei mikään ihme jos niitä näkee vähän joka paikassa. Poliisille tuskin kannattaa ilmoitella koska nämä saavat puuhastella ihan vapaasti ilman että poliisi puuttuu.

    • Tositietävä

      Kyseessä ovat varjosaatanat suoraan saatanasta, sido poika lyhtypylvääseen kiinni ja toista isä meidän 50 kertaa tanssien alasti ja kierien lumihangessa.

    • dfgdfgfdgdfgfd

      Mustista miehistä pääsee helpoiten eroon kun tarjoaa niille työtä. Luikkivat samantien pakoon.

    • mielikuvitusta

      Omalla pojallani oli mielikuvitus hahmoja kavereina kun hän oli seitsemän vanha.
      Oli Hate ja toinen oli apinan näköinen, Nimeltään Harvo. Aika normaali äijä hänestä on kehittynyt.

      • trapetsiartsi

        Mikä sattuma, minunkin pojalla oli mielikuvituskavereita. Tosin ne oli kuulema Pete ja Pervo. Vähän himmeehän tuo on vieläkin.


      • Harvo

        Minä en ole mikään mielikuvitusolento ja minusta on helvetin loukkaavaa että kutsutte minua apinan näköiseksi.


    • eineekeriätreffeille

      Paljon huolestuttavampaa minusta olisi, jos pikkusisko näkisi mustia miehiä...

      • Ihan_yhtä_paha

        No ei sekään mieltä ylennä, jos pikkuveli on monikulttuurinen homo.


      • Gullius.Maximus

        pikku veli veli hei, kirka. haluan heti tanssia.


    • nojotta

      Ei kannata ainakaan pelotella skitsofrenialla tai syyllistää, ehkä veli on vain selvänäköinen eli omaa meediotaipumusta. Ihan normaalia elämää on toisellakin tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe