Odotettavissa pitkästä aikaa objektiivista journalismia ja raportointia punapropagandan ja indoktrinaation sijaan.
" Kieleltään robottiuutiset eivät juuri eroa tavallisista urheilu-uutisista: robotin ensimmäisessä uutisessa käytössä olivat esimerkiksi termit ”ottelu päättyi lukemiin” ”kasvattaa tehot lukemiin” ja ”taistelee keskikastissa”. Klikkiotsikoita kritisoivassa Klikinsäästäjä-yhteisössä Voitto-robotin tekemiä otsikoita kehuttiin tavallista selkeämmiksi. Robotti kirjoitti esimerkiksi tällaisia otsikoita: ”NY Islanders voitti kotonaan Washingtonin – Ladd osui kahdesti”, ”Bostonille maalin tappio Columbuksesta” ja ”Pittsburgh saalisti voiton New Jerseystä – Crosby summasi tehot 1 2”.
Ylen mukaan Voitto-robotti saattaa hypätä remmiin esimerkiksi kevään kuntavaaleissa, joissa on paljon tietoa käsiteltävänä kerralla."
PUNIKKITOIMITTAJIA KORVATAAN ROBOTEILLA KOVAA VAUH
TämähänOnSuurenmoista
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161