Tämä äiti tarvii nyt kiireellistä apua, jos Ride-peli on jollekin tuttu :D Ostin pojalle PS4 slim-konsolin joululahjaksi ja hän osti siihen eilen divarista kyseisen käytetyn pelin. Peli käynnistyy normaalisti, mutta kun tullaan siihen kohtaan, jossa voi valita kuljettajalle nimitiedot, hiustyylin, asun ym, ja sen jälkeen pitäisi vahvistaa valinta, niin ei, ei tapahdu mitään. On koitettu X-painikkeella ja vaikka millä, mutta ei vaan saada valintoja vahvistettua. Millä hemmetillä tuosta pääsee eteenpäin?
Tuossa kohdassa näytön oikeas alareunas näkyy "confirm", ja olen koittanut sitäkin, että pääseekö ohjaimella siirtymään siihen ja painais sit X:ää...mutta ei toimi niinkään.
En nyt heti osaa tämän tarkemmin selittää, mutta kertokaa jos teillä on mieles edes jotain konsteja tämän ratkaisemiseen, niin pääsis pikku-ukkeli pelaamaan :)
PS4 ja Ride-peli
6
223
Vastaukset
- nototaa
katselin netistä haulla: PS4 Ride start help ja sieltä löytyi, että onko peli asennettu oikein ja kokonaan, voi kokeilla myös poistaa pelin ja uudelleen asennus & päivitykset
- jatota
tolta sen kait pitäisi näyttää
Hakukoneeseen: Ride PS4 Gameplay walkthrough -part 1 first impression - naked bikes
Löytyy youtubesta - äitipulassa
Kiitos, nyt se toimii ja poika on onnellinen!
- Äitipulassa
Moi ja kiitos vastauksistanne :) vielä tahtoisin tietää voiko siihen yhdistää toisen ohjaimen, tahdottaisiin mieheni kanssa myös pelata tuota pikku-ukkoa vastaa? Onko jotain hyviä perheelle sopivia pelejä olemassa? Kiitos :D
- nototaa
Arvostelussa sanotaan: Pelaajamäärä:1 Samalla koneella
www.pelaajalehti.com/arvostelut/ride - jatotaa
Pelaajamäärä:1 Samalla koneella, 2-12 Verkossa
Hommaat pelit käytettynä esim. peliliikkeistä: Konsolinet Oy, Vpd, Gamestop tai tori.fi
Saat edullisesti pelattavaa;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657