Nyt tarvittaisiin kokenut kevytbetoniurakoitsija töihin heti tammikuusta. Olen puolenkymmentä kivitoimittajalta saamaani yhteystietoa soittanut ja kaikki ovat jo hommissa... alkaa tuskastuttamaan kun näyttäisi siltä että rakennuskelit ne vaan jatkuvat.
Eli jos on laittaa referenssiä tai jopa yhteystietoa niin kiitos.
Hyvä kevytbetoniurakoitsija pk-seudulla?
5
166
Vastaukset
- Mesu71
Kelpaako virolainen? Niitä on ihan hyviäkin porukoita pk-seudulla. Kevytbetonista tehdään melko paljon pientaloja suhteessa siihen perehtyneisiin urakoitsijoihin. Virolaiset porukat ovat tehneet pitkään Suomessa töitä, maksavat verot ja vakuutukset tänne ja tekevät hyvää laatua... puhuvat myös hyvin suomea ja osaavat lukea rakennepiirustuksia. Mitään erityisen halpoja tietämäni virolaiset porukat eivät ole, mutta hintansa väärttejä kyllä. Voisin suositella paria porukkaa jos jätät jonkun yhteystiedon.
- Gryndari61
Hyvät ovat töissä... mikset kysy kivitoimittajaa hoitamaan asennusta itse?
- Rakentaja2017
Kysyin kyllä... vaativat kuitenkin kaiken maailman työmaakoppeja ja muuta kustannuksia nostavaa byrokratiaa hoidettavaksi. Minä haluan vain rungon pystyyn halvalla.
- elättilauma
Ei kelpaa puoliryssät. Kusettavat ja huijaavat minkä ehtivät. Ei ne mitään lukea osaa, se on vale. Eikä ne mitään veroja maksa mihinkään maahan. Sen sijaan nostavat lapsilisät Suomesta akoilleen Eestiin.
- 123456754124
Äly hoi älä jätä.
Ei halvalla saa päteviä urakoitsijoita.Että rakennahan mörskäsi itse.
Katsot rakennusmiehiä aika alaarvoiseksi että eivät saa edes kahvitupaa käyttää.
Hommaisit edes vessakopin että pääsisivät siellä käymään vaan pitäisikö paskoa housuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808