Nyt tarvittaisiin kokenut kevytbetoniurakoitsija töihin heti tammikuusta. Olen puolenkymmentä kivitoimittajalta saamaani yhteystietoa soittanut ja kaikki ovat jo hommissa... alkaa tuskastuttamaan kun näyttäisi siltä että rakennuskelit ne vaan jatkuvat.
Eli jos on laittaa referenssiä tai jopa yhteystietoa niin kiitos.
Hyvä kevytbetoniurakoitsija pk-seudulla?
5
192
Vastaukset
- Mesu71
Kelpaako virolainen? Niitä on ihan hyviäkin porukoita pk-seudulla. Kevytbetonista tehdään melko paljon pientaloja suhteessa siihen perehtyneisiin urakoitsijoihin. Virolaiset porukat ovat tehneet pitkään Suomessa töitä, maksavat verot ja vakuutukset tänne ja tekevät hyvää laatua... puhuvat myös hyvin suomea ja osaavat lukea rakennepiirustuksia. Mitään erityisen halpoja tietämäni virolaiset porukat eivät ole, mutta hintansa väärttejä kyllä. Voisin suositella paria porukkaa jos jätät jonkun yhteystiedon.
- Gryndari61
Hyvät ovat töissä... mikset kysy kivitoimittajaa hoitamaan asennusta itse?
- Rakentaja2017
Kysyin kyllä... vaativat kuitenkin kaiken maailman työmaakoppeja ja muuta kustannuksia nostavaa byrokratiaa hoidettavaksi. Minä haluan vain rungon pystyyn halvalla.
- elättilauma
Ei kelpaa puoliryssät. Kusettavat ja huijaavat minkä ehtivät. Ei ne mitään lukea osaa, se on vale. Eikä ne mitään veroja maksa mihinkään maahan. Sen sijaan nostavat lapsilisät Suomesta akoilleen Eestiin.
- 123456754124
Äly hoi älä jätä.
Ei halvalla saa päteviä urakoitsijoita.Että rakennahan mörskäsi itse.
Katsot rakennusmiehiä aika alaarvoiseksi että eivät saa edes kahvitupaa käyttää.
Hommaisit edes vessakopin että pääsisivät siellä käymään vaan pitäisikö paskoa housuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354263- 552955
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462868- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382189
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541955Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527