Muutto Thaimaahan ja eläke sinne

Jos muutan eläkkeellä Thaimaahan voinko saada eläkkeen suoraan sinne ja missä valuutassa?

34

4020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IdioottejaJokaVitunPäivä

      Voi hyvänen aika näitä keskustelutehtailuja.

      • Kiva että kommentoit?


      • Ikikikki

        Onkohan missään muualla kuin Suomessa näin paljon idiootteja tai sitten nämä ovat naisjärjestöjen trolleja.


    • mitäsaloittajaluulee

      Kun pääset eläkkeelle ja asut pysyvästi Thaimaassa voit avata pankkitilin siellä. Voit toki yhä pitää suomalaisen pankkitilin ja nostaa rahat automaatista Thaimaan automaatista saat vain Brasilian Realeja , jotka täytyy vaihtaa Thaimaan bahteiksi Brasilian suurlähetystossä joka toinen keskiviikko klo12.00-13.00 välillä.

    • Kauri1
    • KPTraveller

      Helpoin tapa on mennä thaitytön kanssa naimisiin. Ja tämä on erittäin helppoa. Tällöin saat käytännössä automaattisesti pysyvän oleskeluluvan. Sitten vaan avaat tilin Thaimaassa ja nautit.

      VUOKRAA asunto, älä osta! Silloin thaivaimolla ei ole mitään järkeä jättää sinua rahojen toivossa, koska et omista maan sisällä paljonkaan kiinteää omaisuutta.

      Kerrostaloasunnot siellä on verrattain huokean hintaisia. Löytyy parvekkeet, taloissa kuntosalit ja uima-altaat. Eikä tule ötökät ja käärmeet sisälle.

      Bangkok on kalliimpi, Pattaya ja Chiang Mai halvempia.

      Ja thaivaimolle ei tarvitse mitään perintöä jättää, sillä paperilla voi Suomessa pyyhkiä vaikka persiinsä.

      Enjoy!

      • ErkkiEveliina

        Viisumia ei Thaimaaseen saa vaikka nais kymmenen, kyllä se edelleenkin haetaan Embasystä.

        Automaattisen oleskeluluvan saa vain hakemalla turvapaikkaa tai kansalaisuutta.

        Perinnöstä päättää sen omistava ei mikään nettikeskustelu.


      • KPTraveller
        ErkkiEveliina kirjoitti:

        Viisumia ei Thaimaaseen saa vaikka nais kymmenen, kyllä se edelleenkin haetaan Embasystä.

        Automaattisen oleskeluluvan saa vain hakemalla turvapaikkaa tai kansalaisuutta.

        Perinnöstä päättää sen omistava ei mikään nettikeskustelu.

        Ennen kansalaisuutta pitää olla pysyvä oleskelulupa ja sen aloittaja saanee jos menee naimisiin.

        Viisumia ei Thaimaassa haeta Thaimaan suurlähetystöstä, koska Thaimaassa ei tarvita Thaimaan suurlähetystöä.

        Jos aloittajalla on Suomessa perillisiä ja haluaa jättää thaivaimolle jotain niin siinä tapauksessa laatia testamentti Suomessa, muuten ei saa thaivaimo takuuvarmasti yhtään mitään.


      • Tytti66
        KPTraveller kirjoitti:

        Ennen kansalaisuutta pitää olla pysyvä oleskelulupa ja sen aloittaja saanee jos menee naimisiin.

        Viisumia ei Thaimaassa haeta Thaimaan suurlähetystöstä, koska Thaimaassa ei tarvita Thaimaan suurlähetystöä.

        Jos aloittajalla on Suomessa perillisiä ja haluaa jättää thaivaimolle jotain niin siinä tapauksessa laatia testamentti Suomessa, muuten ei saa thaivaimo takuuvarmasti yhtään mitään.

        Tällaisissa asioissa, joihin liittyy useita juridisia yksityiskohtia, suositan

        hanslankari.com

        Parempi antaa ammattilaisten hoitaa asiat oikein kerralla.


      • Kysynnänlaki

        Pattayan asuntojen hinnat Bangkokin tasolla.


      • kysyntäjatarjonta

        ei sentään.

        BKK keskusta on jopa Hell Sinskajaa tuplasti kalliimpi.

        Pattikselta saa kaksion hyvästä talosta 50.000 euroon.


      • farangkhiinok
        KPTraveller kirjoitti:

        Ennen kansalaisuutta pitää olla pysyvä oleskelulupa ja sen aloittaja saanee jos menee naimisiin.

        Viisumia ei Thaimaassa haeta Thaimaan suurlähetystöstä, koska Thaimaassa ei tarvita Thaimaan suurlähetystöä.

        Jos aloittajalla on Suomessa perillisiä ja haluaa jättää thaivaimolle jotain niin siinä tapauksessa laatia testamentti Suomessa, muuten ei saa thaivaimo takuuvarmasti yhtään mitään.

        Ei saa pysyvää oleskelulupaa vaikka on thaivaimo. Viisumin saa vuodeksi kerrallaan kun tilillä on 400 000 bahtia paikallisessa pankissa. Kolmen kuukauden välein ilmottautuminen imigrationissa ja vuoden välein uusi viisumin haku. Kansalaisuus arpajaisiin voi osallistua kun on asunut muutaman vuoden. Jos onni käy niin pitää osata lukea kirjoittaa paikallista ja osata vastata kysymyksiin muun muassa Thaimaan kansallislaulusta kuninkaallisista ja historiasta. Sen läpäistyään saa pysyvän oleskeluluvan.


      • Kiitos vinkistä. Tuntuu hyvältä.


      • Anonyymi
        KPTraveller kirjoitti:

        Ennen kansalaisuutta pitää olla pysyvä oleskelulupa ja sen aloittaja saanee jos menee naimisiin.

        Viisumia ei Thaimaassa haeta Thaimaan suurlähetystöstä, koska Thaimaassa ei tarvita Thaimaan suurlähetystöä.

        Jos aloittajalla on Suomessa perillisiä ja haluaa jättää thaivaimolle jotain niin siinä tapauksessa laatia testamentti Suomessa, muuten ei saa thaivaimo takuuvarmasti yhtään mitään.

        EI TARVI MENNÄ Naimisiin sen takia !! Saa oleskeluluvan kun itsenäisesti anoo sitä eläkkeellä olevan PITEMPÄÄ OLESKELULUPAA VUODEKSI .


      • Anonyymi
        Kysynnänlaki kirjoitti:

        Pattayan asuntojen hinnat Bangkokin tasolla.

        Mae phin halpaa kuin on Hua Hin .


      • Anonyymi
        farangkhiinok kirjoitti:

        Ei saa pysyvää oleskelulupaa vaikka on thaivaimo. Viisumin saa vuodeksi kerrallaan kun tilillä on 400 000 bahtia paikallisessa pankissa. Kolmen kuukauden välein ilmottautuminen imigrationissa ja vuoden välein uusi viisumin haku. Kansalaisuus arpajaisiin voi osallistua kun on asunut muutaman vuoden. Jos onni käy niin pitää osata lukea kirjoittaa paikallista ja osata vastata kysymyksiin muun muassa Thaimaan kansallislaulusta kuninkaallisista ja historiasta. Sen läpäistyään saa pysyvän oleskeluluvan.

        Ei tarvi olla thaipankki vaan todistus eläkkeestä että on tuloja vakituisesti . Se riittää. Eläkeläiset saa ilman avioliittoja kyllä pitkiä viisumeja.


    • ThainAviomiesOriginal10

      On se sitten niin kertakaikkisen hyvä, että asioista ollaan perillä ja mennään naimisiin jo naimisiinmenohetkellä ajettellen paskaa rakkaimmastaan.

    • Thailadyorginal

      Niinhän mekin ajattelemme miehistämme. Raha on rakas

      • ThaiLady

        Saiko poika orkun vasemmalla tehtynä kun kirjoitti oikealla?


    • äidinpikkupöllöpää

      Pankkitilin voi avata helposti esim Kasikorn pankista tai Bkk pankista ei tarvii mitään ihmetodistuksia vaikka olis vaan viikonlomalla.
      Yli 50v voi saada ns. Retirement 1v luvan oleskella Thaimaassa jos tulot (65t/kk) ovat riittävät
      Rahat tulevat suomesta n.2-4vrk thaipankkiin

      • Saanko netti oikeudet samalla? Eli voiko hallita tiliä suomesta käsin?


      • Anonyymi

        Et tarvi thai pankkia vaan todistuksen tuloista Suomessa. Käytät omaa pankkia omaa korttia . Voit maksaa thai vuokrat joko käteisellä thai pankissa tai koneella. Mutta jos vuokra asunto on suomalaisen yrityksen voit maksaa suomikortilla Suomi pankin kautta . Eläkeläiset saa pitkiä oleskelu lupia kun laittaa vaan ELÄKE TULOIHIN ja syyksi oleskeluun eläke ja luontomatkailun. Vaikka sukellus tai veneily . Retket. Ilmasto. Hinnoissa pitää käyttää laskukonetta ja valuuttalaskuria. Valuutta laskuri.


    • q1w2e3

      Kun menee naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa ei tarvitse avata omaa pankkitiliä, koska thaimaalaisilla on yleensä tili auki, joten viisasta pitää/vaivatonta rahat vaimon tilillä.

      • 1q2w3e4r

        Päätit sitte oireilla jokaiseen keskusteluun niin korkeatasoista kuin kykenet.


      • saranjai

        eli eläkkeelle jäätyäsi ,eläkkeesi saat suoraan valitsemasi thai pankin tilille, no proplem.


    • Jyrkiilmari

      Thaimaaseen on helppo muuttaa.Lähetä jo Suomesta rahat etukäteen Thaivaimollesi hänen tililleen.Hän hoitaa kyllä asiat siellä kuntoon..Matkustat thaimaaseen pyydät saada nähdä lähettämäsi varat mutta kas kummaa.Rahat ovat menneet erilaisiin kuluihin.No ei se mitään.Olethan Thaimaassa.Saat ola siellä hellän vaimon hoivissa 2-3 kuukautta ja pääset viettämään leppoisia eläkepäiviä takaisin Suomeen jos on vielä mahdollisuus hankkia lentolippu.Rahat ja vaimo menneet muttä vietitpähän Eläkepäiviä Thaimaassa.Ja eikun vuokrayksiötä Suommesta etsimään.Onnea vaan.

      • kielen.huoltaja

        Muuten oikein, mutta Thaimaasee-nimistä maata ei ole olemassa, eikä siihen Thaimaa-nimiseen maahan ole helppo muuttaa.


      • AinaUusiksi

        Rahaa voi säästää lisää, ja ottaa uuden thaivaimon. Sitten voi taas viettää eläkepäiviä Thaimaassa.

        Ja muistakaa, mitä enemmän tuntemattomat ihmiset hymyilevät kun teet heidän kanssaan kauppaa, tai juuri se vaimo mitä etsit hymyilee niin sitä rehellisempiä he ovat.

        Pattayalla on paljon nuoria tyttöjä, siinä parinkymmenen molemmin puolin, He ovat vielä neitsyitä, ja ovat valmiit pyyteettömästi menemään vanhempien länsimaalaisten kanssa naimisiin melko lyhyenkin tutustumisen jälkeen. Ovat erittäin vähään tyytyväisiä, ja saattavat päästää sänkyynkin jos annat pienen rahalahjan köyhille vanhemmille toimitettavaksi.

        .Hienoa, että näin rehellisiä ja pyyteettömiä naisia vielä on olemassa!


      • VeksiTuruust
        AinaUusiksi kirjoitti:

        Rahaa voi säästää lisää, ja ottaa uuden thaivaimon. Sitten voi taas viettää eläkepäiviä Thaimaassa.

        Ja muistakaa, mitä enemmän tuntemattomat ihmiset hymyilevät kun teet heidän kanssaan kauppaa, tai juuri se vaimo mitä etsit hymyilee niin sitä rehellisempiä he ovat.

        Pattayalla on paljon nuoria tyttöjä, siinä parinkymmenen molemmin puolin, He ovat vielä neitsyitä, ja ovat valmiit pyyteettömästi menemään vanhempien länsimaalaisten kanssa naimisiin melko lyhyenkin tutustumisen jälkeen. Ovat erittäin vähään tyytyväisiä, ja saattavat päästää sänkyynkin jos annat pienen rahalahjan köyhille vanhemmille toimitettavaksi.

        .Hienoa, että näin rehellisiä ja pyyteettömiä naisia vielä on olemassa!

        Surullista, että lerppa voi vain kirjoittaa haaveistaan täällä. Lottorahaakaan ei ole, kun keskikaljaan kuluu kaikki, mitä saa hoitopaikkamaksun jälkeen.


      • Anonyymi

        Kertoo kokemuksella kahden viikon miljonääri


      • Anonyymi
        AinaUusiksi kirjoitti:

        Rahaa voi säästää lisää, ja ottaa uuden thaivaimon. Sitten voi taas viettää eläkepäiviä Thaimaassa.

        Ja muistakaa, mitä enemmän tuntemattomat ihmiset hymyilevät kun teet heidän kanssaan kauppaa, tai juuri se vaimo mitä etsit hymyilee niin sitä rehellisempiä he ovat.

        Pattayalla on paljon nuoria tyttöjä, siinä parinkymmenen molemmin puolin, He ovat vielä neitsyitä, ja ovat valmiit pyyteettömästi menemään vanhempien länsimaalaisten kanssa naimisiin melko lyhyenkin tutustumisen jälkeen. Ovat erittäin vähään tyytyväisiä, ja saattavat päästää sänkyynkin jos annat pienen rahalahjan köyhille vanhemmille toimitettavaksi.

        .Hienoa, että näin rehellisiä ja pyyteettömiä naisia vielä on olemassa!

        Mistä tiedät


      • AinaUusiksi kirjoitti:

        Rahaa voi säästää lisää, ja ottaa uuden thaivaimon. Sitten voi taas viettää eläkepäiviä Thaimaassa.

        Ja muistakaa, mitä enemmän tuntemattomat ihmiset hymyilevät kun teet heidän kanssaan kauppaa, tai juuri se vaimo mitä etsit hymyilee niin sitä rehellisempiä he ovat.

        Pattayalla on paljon nuoria tyttöjä, siinä parinkymmenen molemmin puolin, He ovat vielä neitsyitä, ja ovat valmiit pyyteettömästi menemään vanhempien länsimaalaisten kanssa naimisiin melko lyhyenkin tutustumisen jälkeen. Ovat erittäin vähään tyytyväisiä, ja saattavat päästää sänkyynkin jos annat pienen rahalahjan köyhille vanhemmille toimitettavaksi.

        .Hienoa, että näin rehellisiä ja pyyteettömiä naisia vielä on olemassa!

        Pari kymppiset kiinnostaa. Opettajan hommista olen saanut ihan tarpeeksi jo suomessa.
        Löytyisikö sieltä kokenutta kaiken osaavaa tyttö seuralaiseksi?


      • Anonyymi
        AinaUusiksi kirjoitti:

        Rahaa voi säästää lisää, ja ottaa uuden thaivaimon. Sitten voi taas viettää eläkepäiviä Thaimaassa.

        Ja muistakaa, mitä enemmän tuntemattomat ihmiset hymyilevät kun teet heidän kanssaan kauppaa, tai juuri se vaimo mitä etsit hymyilee niin sitä rehellisempiä he ovat.

        Pattayalla on paljon nuoria tyttöjä, siinä parinkymmenen molemmin puolin, He ovat vielä neitsyitä, ja ovat valmiit pyyteettömästi menemään vanhempien länsimaalaisten kanssa naimisiin melko lyhyenkin tutustumisen jälkeen. Ovat erittäin vähään tyytyväisiä, ja saattavat päästää sänkyynkin jos annat pienen rahalahjan köyhille vanhemmille toimitettavaksi.

        .Hienoa, että näin rehellisiä ja pyyteettömiä naisia vielä on olemassa!

        Kenenkään ei tarvi maksella tuntemattomien vanhemmille mitään rahaa mistään. Ihmiskauppa on laitonta. Varastaminen on syntiä myös thaille. Ette ole rahaa antamassa suomalaisille yhtään mutta pää sekaisin liiasta auringosta niin ollaan työntämässä suomen rahoja muumaalaisilla. Jotka huijaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät

        Nää on samoja juttuja kuin naisille on gigolot turistikohteita. Rahat pois naisilta. Thaimaassa rahat pois miehiltä turisteilta. Parasta olla menemättä naimisiin kun voi elää itsenäisesti omin rahoin ja säästää niitä omille sukulaisille . Kuin maksaa kunnon matkavakuutuksen missä kotiin kuljetus erikseen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe