Venäläiset rikolliset valloittaneet Hua Hinin

HuaHinRikollispesä

36

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dfdfdfdfddf

      Venäläisiä rikollisia on kaikkialla.

      • VenäjänMafiaHuaHinissä

        Totta, mutta Hua Hinissä aivan valtavasti.


    • entinenHualainenonneksi

      Kovin vaaralliseksi on tuo Hua Hin mennyt, verrattuna vaikka vain kymmenen vuoden takaiseen. Onneksi muutimme pois, henkeään jatkuvasti peläten ei olisi hauskaa asua.

      • HyväHuaHin

        Taasko tuo Hua Hin-kaunainen purkaa ahdistustaan mollaamalla ihanaa Hua Hiniä?
        Jos hän on muuttanut täältä pois, niin miten hän voi tietää Hua Hinin asioista?
        Yleensä hän kertoo, että koko suku karttaa Hua Hiniä, mutta nyt taisi tuo unohtua.
        Onneksi tuollaiset pellet pysyvät poissa Hua Hinistä.
        Hua Hinissä on kiintiö, paljonko venäläisiä saa tulla tänne, päinvastoin, kuin muualla Thaimaassa. Siksi täällä onkin niin turvallista.


      • HuaHinOnRikollispesä
        HyväHuaHin kirjoitti:

        Taasko tuo Hua Hin-kaunainen purkaa ahdistustaan mollaamalla ihanaa Hua Hiniä?
        Jos hän on muuttanut täältä pois, niin miten hän voi tietää Hua Hinin asioista?
        Yleensä hän kertoo, että koko suku karttaa Hua Hiniä, mutta nyt taisi tuo unohtua.
        Onneksi tuollaiset pellet pysyvät poissa Hua Hinistä.
        Hua Hinissä on kiintiö, paljonko venäläisiä saa tulla tänne, päinvastoin, kuin muualla Thaimaassa. Siksi täällä onkin niin turvallista.

        Hah hah hah. Taas tuli sellaista fuulaa että ihan naurattaa. Vai kiintiö kuinka paljon venäläisiä saa Hua Hiniin matkustaa. Laita todiste tuolle valheelle.
        Turvallista? Pommeja , huumekauppiaita, Kannabis viljelmiä, Pedofiliaa,murhia jne jne. Hua Hin ei ole mikään lintukoto.


      • entinenHualainenonneksi
        HyväHuaHin kirjoitti:

        Taasko tuo Hua Hin-kaunainen purkaa ahdistustaan mollaamalla ihanaa Hua Hiniä?
        Jos hän on muuttanut täältä pois, niin miten hän voi tietää Hua Hinin asioista?
        Yleensä hän kertoo, että koko suku karttaa Hua Hiniä, mutta nyt taisi tuo unohtua.
        Onneksi tuollaiset pellet pysyvät poissa Hua Hinistä.
        Hua Hinissä on kiintiö, paljonko venäläisiä saa tulla tänne, päinvastoin, kuin muualla Thaimaassa. Siksi täällä onkin niin turvallista.

        Kyllä Hua Hin on mennyt alaspäin ja paljon siitä mitä on ollut aiemmin. En halunnut alkaa erittelemään kaikkea pahuutta, mitä sinne on tuon kymmenen vuodenkin aikana kertynyt, puhumattakaan ajoista lähes kolmekymmentä vuotta sitten, jolloin vierailin siellä ensi kerran. Tämä oli paljon ennen muuttoani, aikana jolloin hintataso oli vielä halpa ja rannat ilman saasteita.
        Hua Hinin asioita tulee vieläkin seurattua Thaivisasta, Expat Huahinistä, Huahin foorumista ja muualtakin ja tietysti täältäkin saa, osin muunneltua tietoa, mutta totta toinen puoli sanotaan.


      • ValheellaLyhyetJäljet
        HyväHuaHin kirjoitti:

        Taasko tuo Hua Hin-kaunainen purkaa ahdistustaan mollaamalla ihanaa Hua Hiniä?
        Jos hän on muuttanut täältä pois, niin miten hän voi tietää Hua Hinin asioista?
        Yleensä hän kertoo, että koko suku karttaa Hua Hiniä, mutta nyt taisi tuo unohtua.
        Onneksi tuollaiset pellet pysyvät poissa Hua Hinistä.
        Hua Hinissä on kiintiö, paljonko venäläisiä saa tulla tänne, päinvastoin, kuin muualla Thaimaassa. Siksi täällä onkin niin turvallista.

        Missä se todiste tuosta venäläiskiintiöstä?

        ÄLÄ TROLLAA HYVÄ HUA HIN valehtelija


      • samatyyppi
        ValheellaLyhyetJäljet kirjoitti:

        Missä se todiste tuosta venäläiskiintiöstä?

        ÄLÄ TROLLAA HYVÄ HUA HIN valehtelija

        Miten tuo sama trolli viitsii kirjoittaa paskaa eri nimimerkeillä?
        Luuleekohan hän, että usean nimimerkin käyttäminen antaisi sellaisen vaikutelman, että moni olisi asiasta samaa mieltä?
        Pysyisi siellä Pattayalla tyttöjensä kanssa ja jättäisi meidät Hua Hinin ystävät rauhaan.
        Risooko häntää se, että me nautimme täällä olosta?


      • roskakuskihki
        HuaHinOnRikollispesä kirjoitti:

        Hah hah hah. Taas tuli sellaista fuulaa että ihan naurattaa. Vai kiintiö kuinka paljon venäläisiä saa Hua Hiniin matkustaa. Laita todiste tuolle valheelle.
        Turvallista? Pommeja , huumekauppiaita, Kannabis viljelmiä, Pedofiliaa,murhia jne jne. Hua Hin ei ole mikään lintukoto.

        Ja ei muuten ole Pattayakaan, mikään lintukoto, pizzasama.


      • 654767567657
        samatyyppi kirjoitti:

        Miten tuo sama trolli viitsii kirjoittaa paskaa eri nimimerkeillä?
        Luuleekohan hän, että usean nimimerkin käyttäminen antaisi sellaisen vaikutelman, että moni olisi asiasta samaa mieltä?
        Pysyisi siellä Pattayalla tyttöjensä kanssa ja jättäisi meidät Hua Hinin ystävät rauhaan.
        Risooko häntää se, että me nautimme täällä olosta?

        Resuperse yksi kriminaali kiinni Hua hinissä ei ole vielä venakkojen invaasio, erityisesti kun valtaosa heistä viettää aikana Pattayalla, reppana, Hua Hin kuluvan vuoden ongelmat on ikäviä, mutta Pattayan ongelmat on aivan eri sarjassa, määrä ja vakavuuden suhteen.


      • KukaSeSamaTrolliOn

        Roskakuski ja numerohullu thailady orginal sekä R1pa sama idiootti. Numerohullulla muitakin nimimerkkejä, vastaileen aina itselleen.


      • 654767567657

        Vainoharhasi pahenevat resuperse.


      • HuaHinVaarallinen
        HyväHuaHin kirjoitti:

        Taasko tuo Hua Hin-kaunainen purkaa ahdistustaan mollaamalla ihanaa Hua Hiniä?
        Jos hän on muuttanut täältä pois, niin miten hän voi tietää Hua Hinin asioista?
        Yleensä hän kertoo, että koko suku karttaa Hua Hiniä, mutta nyt taisi tuo unohtua.
        Onneksi tuollaiset pellet pysyvät poissa Hua Hinistä.
        Hua Hinissä on kiintiö, paljonko venäläisiä saa tulla tänne, päinvastoin, kuin muualla Thaimaassa. Siksi täällä onkin niin turvallista.

        Hua Hinin rikokset ovat niin raakoja ja brutaaleja ne ylittävät aina kansainvälisen uutiskynnyksen. Lisäksi Thaimaassa lukuisia nettilehtiä, siis Thaimaassa ei hua hinissä jossa ei ole mitään muuta kuin kaunis rautatieasema.


    • HuaHinVaarallinen

      Hua Hinin rikosuutiset niin vakavia että muun maailman lehdistökin huomio ne.

      • huahininystävä

        Kumpi on suurempi uutinen ulkomaiden lehdistössä, Aarnio Suomesta vai ryssä Hua Hinistä? Voisitko vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen TROLLI?

        Aarnio ylitti uutiskynnyksen ulkomailla: "Suurin tapaus Suomen historiassa"
        Torstai 29.12.2016 klo 21.08
        Jari Aarnion tapaus herätti mediahuomiota ympäri maailmaa.

        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Helsingin huumepoliisin entisen päällikön Jari Aarnion torstaina kymmenen vuoden ehdottomaan vankeuteen. Poliisihallituksen poliisijohtaja Tomi Vuori piti Aarnio-tapausta harvinaisena jopa Euroopan tasolla.

        Tapaus onkin ylittänyt uutiskynnyksen myös ulkomailla. Niin länsi- kuin itänaapurimmekin tarttuivat Aarnio-vyyhdin uutisointiin. Ruotsalaismedia Aftonbladet kertoi muun muassa, että Aarnio tuomittiin viidestä vakavasta huumerikoksesta ja 17 muusta rikoksesta.

        Itänaapurissa Venäjällä Fontanka.ru kertoi, että Aarnio-tapaus nousi suurimmaksi Suomen historiassa, sillä Aarnio työskenteli poliisipäällikkönä. Venäläinen sivusto luonnehti Aarnion tuomiota "ankaraksi".


      • Lerpanjuttuja
        huahininystävä kirjoitti:

        Kumpi on suurempi uutinen ulkomaiden lehdistössä, Aarnio Suomesta vai ryssä Hua Hinistä? Voisitko vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen TROLLI?

        Aarnio ylitti uutiskynnyksen ulkomailla: "Suurin tapaus Suomen historiassa"
        Torstai 29.12.2016 klo 21.08
        Jari Aarnion tapaus herätti mediahuomiota ympäri maailmaa.

        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Helsingin huumepoliisin entisen päällikön Jari Aarnion torstaina kymmenen vuoden ehdottomaan vankeuteen. Poliisihallituksen poliisijohtaja Tomi Vuori piti Aarnio-tapausta harvinaisena jopa Euroopan tasolla.

        Tapaus onkin ylittänyt uutiskynnyksen myös ulkomailla. Niin länsi- kuin itänaapurimmekin tarttuivat Aarnio-vyyhdin uutisointiin. Ruotsalaismedia Aftonbladet kertoi muun muassa, että Aarnio tuomittiin viidestä vakavasta huumerikoksesta ja 17 muusta rikoksesta.

        Itänaapurissa Venäjällä Fontanka.ru kertoi, että Aarnio-tapaus nousi suurimmaksi Suomen historiassa, sillä Aarnio työskenteli poliisipäällikkönä. Venäläinen sivusto luonnehti Aarnion tuomiota "ankaraksi".

        huahininystävä on tapansa mukaan täysin sekaisin alkaa kirjoittelemaan Hua Hin palstalle Suomen rikosjutuista, joilla ei ole mitään tekemistä Hua Hinin rikollisuuden ja sen tunnettavuuden kanssa.
        Lerpan juttuja


      • LerpallaMontaNickiä
        huahininystävä kirjoitti:

        Kumpi on suurempi uutinen ulkomaiden lehdistössä, Aarnio Suomesta vai ryssä Hua Hinistä? Voisitko vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen TROLLI?

        Aarnio ylitti uutiskynnyksen ulkomailla: "Suurin tapaus Suomen historiassa"
        Torstai 29.12.2016 klo 21.08
        Jari Aarnion tapaus herätti mediahuomiota ympäri maailmaa.

        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Helsingin huumepoliisin entisen päällikön Jari Aarnion torstaina kymmenen vuoden ehdottomaan vankeuteen. Poliisihallituksen poliisijohtaja Tomi Vuori piti Aarnio-tapausta harvinaisena jopa Euroopan tasolla.

        Tapaus onkin ylittänyt uutiskynnyksen myös ulkomailla. Niin länsi- kuin itänaapurimmekin tarttuivat Aarnio-vyyhdin uutisointiin. Ruotsalaismedia Aftonbladet kertoi muun muassa, että Aarnio tuomittiin viidestä vakavasta huumerikoksesta ja 17 muusta rikoksesta.

        Itänaapurissa Venäjällä Fontanka.ru kertoi, että Aarnio-tapaus nousi suurimmaksi Suomen historiassa, sillä Aarnio työskenteli poliisipäällikkönä. Venäläinen sivusto luonnehti Aarnion tuomiota "ankaraksi".

        Kansainvälisessä lehdistössä tänä vuonna kirjoitettu: Hua Hinin pommi-iskuista, Ruotsalaisen expatin murhasta, Brittiläisten perheen hakkaamisesta.


      • huahuninystävä
        Lerpanjuttuja kirjoitti:

        huahininystävä on tapansa mukaan täysin sekaisin alkaa kirjoittelemaan Hua Hin palstalle Suomen rikosjutuista, joilla ei ole mitään tekemistä Hua Hinin rikollisuuden ja sen tunnettavuuden kanssa.
        Lerpan juttuja

        Kuulehan TROLLI.
        Minä kijoitan mitä minä itse haluan ja minne. Suomessa vaan on rikollisuutta turhan paljon ja sinulla raukalla on huoli ainoastaan Huo Hinista, jossa et ole ikinä edes käynyt.

        Ps. muista ottaa lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan lääväsi lavitsalle.


      • Lerpanjuttuja
        huahuninystävä kirjoitti:

        Kuulehan TROLLI.
        Minä kijoitan mitä minä itse haluan ja minne. Suomessa vaan on rikollisuutta turhan paljon ja sinulla raukalla on huoli ainoastaan Huo Hinista, jossa et ole ikinä edes käynyt.

        Ps. muista ottaa lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan lääväsi lavitsalle.

        Kannatta varoa, ettei sydänkohtaus iske kesken höpötyksiesi, koska noin syvälle osui.
        Thaimaassa olen vieraillut esimmäisen kerran noin 25 vuotta sitten ja senjälkeen kymmenet reissut, etelästä-pohjoiseen maa on tuttu ja Hua Hinissäkin olen jonkun kerran käynyt ja köykäiseksi havainnut, toisin kuin sinä joka kenties kerran olet sieltä kuvia nähnyt.
        Taitaapa huahininystävällä olla läävä, verrattuna Suomen ja Thaimaan asuntoihini, tuskinpa mitään muuta kuin alivuokralaisloukko Hiekkaharjussa.
        Lääkitystä en tarvitse, kuten sinä lahkolainen, mitä nyt silloin tällöin Cordon Bleuta tai viskipuolella Chivas Regalia, thaimaanystävän tuloilla Lao Khonkin ostaminen lienee vain haaveilua.


      • ChanRakThailand
        huahuninystävä kirjoitti:

        Kuulehan TROLLI.
        Minä kijoitan mitä minä itse haluan ja minne. Suomessa vaan on rikollisuutta turhan paljon ja sinulla raukalla on huoli ainoastaan Huo Hinista, jossa et ole ikinä edes käynyt.

        Ps. muista ottaa lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan lääväsi lavitsalle.

        Minä kävin Hua Hinissä ennen kuin Suomesta aloitettiin sinne valmismatkailu. Tarkemmin sanoen vuonna 1979 Kaupunki on muuttunut niistä ajoista paljon ja ei suinkaan parempaan suuntaan. Viimeisen kerran kävin siellä viime vuoden tammikuussa vajaan viikon. Nykyään viihdyn kaupungeissa joihin ei massaturismi ole vielä saanut jalansijaa.


      • julkinen-eläin
        ChanRakThailand kirjoitti:

        Minä kävin Hua Hinissä ennen kuin Suomesta aloitettiin sinne valmismatkailu. Tarkemmin sanoen vuonna 1979 Kaupunki on muuttunut niistä ajoista paljon ja ei suinkaan parempaan suuntaan. Viimeisen kerran kävin siellä viime vuoden tammikuussa vajaan viikon. Nykyään viihdyn kaupungeissa joihin ei massaturismi ole vielä saanut jalansijaa.

        Olin vastikään keski-Isanissa pienessä kaupungissa kolme viikkoa. Koko kaupungissa en nähnyt yhtään farangia itseni lisäksi. Kävin lenkillä joka päivä kaupungin halki. Lapset osoitteli sormella ja kuiskuttelivat "falang" sanaa. Osa lapsista tuli juttelemaan. Autot hidasteli ja jotkut tarjosi kyytiä. Eivät kaikki ymmärtäneet että haluan kävellä keskellä kuuminta päivää.
        En hirveästi nauttinut tuosta ylimääräisestä huomiosta. Tuli vähän sirkuseläimen olo. I'm an alien.. I'm a legal alien.. I'm an Finnishman in Isan.

        Turistikohteissa on se hyvä puoli, että turistia ei pöljistellä. Tilanne on tosin ihan sama, kun ulkopaikkakuntalainen menee Savonlinnaan. Ihmiset pöljistelee ja ihmettelee että kuka perkele tuo lienöö.


      • Aussithyvääseuraa
        ChanRakThailand kirjoitti:

        Minä kävin Hua Hinissä ennen kuin Suomesta aloitettiin sinne valmismatkailu. Tarkemmin sanoen vuonna 1979 Kaupunki on muuttunut niistä ajoista paljon ja ei suinkaan parempaan suuntaan. Viimeisen kerran kävin siellä viime vuoden tammikuussa vajaan viikon. Nykyään viihdyn kaupungeissa joihin ei massaturismi ole vielä saanut jalansijaa.

        Pohjoismaalaiset köyhät expathit syynä hua hinin alamäkeen. Aussit hävinneet sieltä lähes kokonaan.


      • huahininystävä
        Lerpanjuttuja kirjoitti:

        Kannatta varoa, ettei sydänkohtaus iske kesken höpötyksiesi, koska noin syvälle osui.
        Thaimaassa olen vieraillut esimmäisen kerran noin 25 vuotta sitten ja senjälkeen kymmenet reissut, etelästä-pohjoiseen maa on tuttu ja Hua Hinissäkin olen jonkun kerran käynyt ja köykäiseksi havainnut, toisin kuin sinä joka kenties kerran olet sieltä kuvia nähnyt.
        Taitaapa huahininystävällä olla läävä, verrattuna Suomen ja Thaimaan asuntoihini, tuskinpa mitään muuta kuin alivuokralaisloukko Hiekkaharjussa.
        Lääkitystä en tarvitse, kuten sinä lahkolainen, mitä nyt silloin tällöin Cordon Bleuta tai viskipuolella Chivas Regalia, thaimaanystävän tuloilla Lao Khonkin ostaminen lienee vain haaveilua.

        Kuulehan TROLLI.
        Uhohdit mainita purjeveneet, Bangkokin asunnot, Nasan työsi, loistoautosi Suomessa ja Thaimaassa ym. hauskaa.
        Hupaasti elän mensallain, syö sinä trolli armoleipää vain.

        Ps. Minä nautiskelen Mekong joen rannalla taloni terassilla iltaisin Rémy Martin Louis XIII Carafe konjakkia. Sinulle näköjään kelpaa tynnyreiden tiskivesi.
        Mitäs siitä, jokainen elää varojensa mukaan.
        Hyvää uutta vuotta kuitenkin.


      • HuaYstäväPENBABAABOBOO
        huahuninystävä kirjoitti:

        Kuulehan TROLLI.
        Minä kijoitan mitä minä itse haluan ja minne. Suomessa vaan on rikollisuutta turhan paljon ja sinulla raukalla on huoli ainoastaan Huo Hinista, jossa et ole ikinä edes käynyt.

        Ps. muista ottaa lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan lääväsi lavitsalle.

        Suomen asiat eivät kuulu Thaimaan suomi24 MATKAILU palstalle. Niinkuin ei myöskään toisille vittuilu.


      • Lerpanjuttuja
        huahininystävä kirjoitti:

        Kuulehan TROLLI.
        Uhohdit mainita purjeveneet, Bangkokin asunnot, Nasan työsi, loistoautosi Suomessa ja Thaimaassa ym. hauskaa.
        Hupaasti elän mensallain, syö sinä trolli armoleipää vain.

        Ps. Minä nautiskelen Mekong joen rannalla taloni terassilla iltaisin Rémy Martin Louis XIII Carafe konjakkia. Sinulle näköjään kelpaa tynnyreiden tiskivesi.
        Mitäs siitä, jokainen elää varojensa mukaan.
        Hyvää uutta vuotta kuitenkin.

        Taidat olla varsinainen valehtelija, tuolla Mekongin varrella taitaa olla vain erään palstan Yanze 65:llä talo ja hän ei piittaa tippaakaan Hua Hinistä!


      • huahininystävä
        Lerpanjuttuja kirjoitti:

        Taidat olla varsinainen valehtelija, tuolla Mekongin varrella taitaa olla vain erään palstan Yanze 65:llä talo ja hän ei piittaa tippaakaan Hua Hinistä!

        En tunne miestä, sanoi piru Jeesuksesta. Minä en tunne myöskään ketään Yanze 65.
        Joskus poikkean Laosin puolelle Friedship sillan kautta. Päivisin kävelen usein rantabulevardilla ja katselen Laosin puolelle. Illalla käydään usein rantaravintoloissa syömässä erinomaista Thai ruokaa. On muuten parempaa kuin Hua Hinissä.

        Itse en tietenkään omista taloa, vaikka olen sen ostanut. Nääs tämä ulkomaalaisomistus tulee vastaan. Minun on paras olla mielin kielin jotten joudu ulkoruokintaan talostani(vaimoni talosta). Maata tässä on 1600m2 ja emäntä kasvattaa talven aikana vihanneksia. On nääs multasormi.

        Kesät vietämme tietenkin talossani Suomessa. On muuten minun taloni ja vaimollani ei ole siihen osaa, eikä arpaa. On nääs avioehtosopimus ja vielä Maistraatissa vahvistettu. Se siitä omistuksistani.

        Ps. Hyvää uutta vuotta 2017


      • aivanoikeinhuumepomolle
        huahininystävä kirjoitti:

        Kumpi on suurempi uutinen ulkomaiden lehdistössä, Aarnio Suomesta vai ryssä Hua Hinistä? Voisitko vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen TROLLI?

        Aarnio ylitti uutiskynnyksen ulkomailla: "Suurin tapaus Suomen historiassa"
        Torstai 29.12.2016 klo 21.08
        Jari Aarnion tapaus herätti mediahuomiota ympäri maailmaa.

        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Jari Aarnion tapaus nousi otsikoihin ulkomaillakin.
        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi Helsingin huumepoliisin entisen päällikön Jari Aarnion torstaina kymmenen vuoden ehdottomaan vankeuteen. Poliisihallituksen poliisijohtaja Tomi Vuori piti Aarnio-tapausta harvinaisena jopa Euroopan tasolla.

        Tapaus onkin ylittänyt uutiskynnyksen myös ulkomailla. Niin länsi- kuin itänaapurimmekin tarttuivat Aarnio-vyyhdin uutisointiin. Ruotsalaismedia Aftonbladet kertoi muun muassa, että Aarnio tuomittiin viidestä vakavasta huumerikoksesta ja 17 muusta rikoksesta.

        Itänaapurissa Venäjällä Fontanka.ru kertoi, että Aarnio-tapaus nousi suurimmaksi Suomen historiassa, sillä Aarnio työskenteli poliisipäällikkönä. Venäläinen sivusto luonnehti Aarnion tuomiota "ankaraksi".

        Jos Aarnion tapaus olisi tapahtunut Thaimaassa niin tuomiona olisi ollut niskalaukaus.


      • huoh-mikäJUNTTIolet
        huahuninystävä kirjoitti:

        Kuulehan TROLLI.
        Minä kijoitan mitä minä itse haluan ja minne. Suomessa vaan on rikollisuutta turhan paljon ja sinulla raukalla on huoli ainoastaan Huo Hinista, jossa et ole ikinä edes käynyt.

        Ps. muista ottaa lääkkeesi ja mene ajoissa nukkumaan lääväsi lavitsalle.

        Opettele huahinystävä edes kirjoittamaan. Sekoitat Suomen asiat Hua Hiniin taas. On myös naurettavaa peukuttaa itseään.


    • tamtruat

      en löytänyt yhtään uutista Aarnion tuomiosta thai kielellä
      Jos joku on löytänyt niin kiitos jo etukäteen linkin jakamisesta.

    • HuaHin-pilalla

      Hua Hinin ongelma on turistikato, vähäiset tekemiset ja vähäinen rahan liikkuvuus. Rantamyyjillä, kaupustelijoilla ja taksikuskeilla on hermo tiukalla ja taistelu asiakkaista. Taksi jos eksyy väärälle reviirille, niin alkaa pesäpallomailat heilua ja huuto on hirmuinen.
      Hua Hinin turistit koostuvat pääosin saidoista vanhuksista, joiden lompakon nyörit ei juurikaan aukene eikä tippiä anneta. Paikallinen palvelusväki näkee nälkää ja joutuvat vaihtamaan maisemaa vilkaammille seuduille kuten Pattayalle, joka onkin Thaimaan suosituin lomakohde.

    • HuaHinTurvaton

      Hua Hinissä asuu vajaat 50.000 asukasta. Rikoksia enemmän kuin Rayongissa jossa enemmän asukkaita. Hua Hinissä ihmisillä ongelmia. Hua Hinissä 31.8 % asukkaista huoria. Rayongissa 0,2% Thaimaan terveysviraston mukaan.

    • 654767567657

      Mitäs vikaa huorisätsa on.Raskasta työtä tekevät paskalla palkalla.

      • ThailadyOrginalAnal

        Kyllähän se raskasta on kun Lerppa läskeineen yrittää päälläni jyskyttää toimimattomalla vehkeellään, hiki siinä tulee.


    • 654767567657

      Mutta Hutsulan leidarit ovat ihania

    • Putinin.jäljillä
    • Huitsia

      Täytyy olla vähä-älyinen ,jos palaa hua hiniin siellä kerran käytyään. Likaiset rannat täynnä hevosia, meluisa ostoskeskus, temppelialueella syötetään rottia. Kulkukoiria joka puskassa. Voi luoja mikä paratiisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe